在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   2


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


21#
發表於 11-8-9 07:35 |只看該作者
回覆 camomile00 的帖子

因為健康院D姑娘 開口埋口都話學1種語言先 ,, 雙語BB咪識講野就覺得佢地係言語遲緩 ,, 搞到我1路教1路驚
我個囡其他發展都好好


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 11-8-9 19:37 |只看該作者
本帖最後由 bosch 於 11-8-9 19:47 編輯

正路黎講想小朋友快d 開金口講野, 學1種語言先係最好, 至少佢肯講野, 之後學習去表達自己既情感同需求等等, 對佢心理都好重要. 不過學2種既話, 咪遲少少講野, 健康院會有指標, 唔係太離譜既話, 其實唔係咩大問題.

聽你形容, 你個女歲半個test (language 部份) 應該會pass, 我個仔歲半既語言test, 香港既健康院話要小朋友有意識地講到 8 個單字, 例如爸爸, 咁咪fail 左, 外國呢度都話佢唔合格, 差d 話要見語言治療師. 而家佢多野講度我有時嫌煩, 叫佢靜一陣俾我抖下. 同埋我個仔識講2種語言, 唔聲唔聲聽得明一半英文 (我同老公用英文溝通, 但冇教過我個仔), 有時佢間碟咁去爆料....

fyi, 以香港健康院姑娘話到小朋友2歲時, 小朋友要識非單字既字詞 (e.g. 電腦, 車仔等), 要識分公仔書上既公仔分別.


大宅

積分: 4003

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


23#
發表於 11-8-9 21:19 |只看該作者
如果自己的英文水平未去到NATIVE SPEAKER, 仲好唔好雙語?


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


24#
發表於 11-8-9 22:28 |只看該作者
回覆 ah80327 的帖子

其實 ,, 我覺得我唔教佢 ,, 到佢第時學 ,, 都唔可以肯定會有個(native speaker)老師教到佢~ 我只但求佢細細個接觸多D英文 ,, 到佢大個對英文唔抗拒 ,, 重有我會同個囡睇英文書~ 有時有D野英文唔知點講 ,, 可以係D小朋友英文書學到~ 我英文麻麻~ IELTS得7分 當然 ,, 我對自己講日常生活會話(重有GRAMMAR)有信心 ,, 畢竟係香港學左咁多年英文 ,, 自己有下過苦工~




大宅

積分: 3911


25#
發表於 11-8-9 23:33 |只看該作者
回覆 beiette 的帖子

我個囡講野ok ga. 健康院姑娘無suggest佢只學一種語言.....
其實d姑娘只會睇個小朋友有無語障, 係行雙語上俾唔到意見ga.... 佢見個小朋友唔meet basic standard就會建議小朋友學一種語言....


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


26#
發表於 11-8-10 07:15 |只看該作者
回覆 zanezane 的帖子

我知道要test---問BB眼耳口鼻係邊度~ 我老公教佢 ,, 囡囡好似完全唔想聽咁 好驚去唔到個basic standard


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


27#
發表於 11-8-10 07:34 |只看該作者
回覆 bosch 的帖子

有意識地講 ?! 我個囡好少講出口 ,, 但問佢嗰樣野係邊度 ,, 佢好快就指住or舉起俾我睇 ,, 但要佢講嗰樣野係乜 ,, 佢唔講 ,, 但之後自己1路玩1路講mouth:佢仲未知眼/耳/口/鼻係邊 ,, 真係要喪教佢 ,, 如果唔係就唔PASS ~ 有d小朋友真係唔鍾意講野先無奈~

之前樓上有人問『如果自己唔係NATIVE SPEAKER ,, 好唔好雙語??』,, 你自己睇法係點呀?? 因為我自己唔係NATIVE SPEAKER ~


大宅

積分: 3911


28#
發表於 11-8-10 15:05 |只看該作者
回覆 beiette 的帖子

用公仔同佢玩多d la, 睇書時都可以講多d同問多d....
fail都唔係mug野問題, 佢講到一定數量的生字就正常ga la.....


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


29#
發表於 11-8-10 15:22 |只看該作者
回覆 zanezane 的帖子

嗯~ 我會同佢再玩多D ,, 佢呢排都跟人講多左野~


大宅

積分: 4003

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


30#
發表於 11-8-10 20:57 |只看該作者
回覆 beiette 的帖子

其實我都係想佢習慣聽多一種語言, 不過好多人又話怕佢地會CONFUSE, 所以最近又唔係日日講!

我就無考IELTS, 不過以前返工經常要講, 所以發音方面一定無問題, 亦因為咁, BUSINESS ENG一定好過GENERAL ENG, 唯有惡補下D VOCAB! 你講得O岩, 有D生字都係睇佢地的故事書先識, HAHA....


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


31#
發表於 11-8-10 21:51 |只看該作者
本帖最後由 beiette 於 11-8-10 21:52 編輯

回覆 ah80327 的帖子

其實我都驚~ 怕佢大D先發現有問題 ,, 又要由頭教過佢講野 我宜家如果老公係度就講中文 ,, 單獨同個囡1齊就純英文 ~

有D平日好簡單既動作 ,, 原來我唔係識講哂全部 ,, 就係因為學校唔會教 ,, 自己又唔會係生活中同人講英文 ,, 除非細細個習慣睇英文書啦~ 特別係D for 1-3歲 小朋友既英文書 ,, 所以我自己都會去淘寶買D for 1-3歲 小朋友既外貿英文書 ,, 好平 ,, 10幾廿蚊就有1本 ,, 自己又可以睇埋學埋再同個囡講 ,, 哈哈~

重有就係英文卡通片啦~ 雖然唔贊成俾小朋友睇電視 ,, 但每日睇1集 (大約20mins) 都唔過份~ 我D ABC朋友都話佢地睇芝麻街---Barney恐龍卡通大 ,, 好鍾意睇 ,, 學英文1流 ,, 當然要1路平日有同佢講英文啦~ 如果唔係佢唔明D卡通做緊乜~


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


32#
發表於 11-8-11 09:51 |只看該作者
beiette 發表於 11-8-10 07:34
回覆 bosch 的帖子

有意識地講 ?! 我個囡好少講出口 ,, 但問佢嗰樣野係邊度 ,, 佢好快就指住or舉起俾我睇 ...

我果陣 (不過都成2年前既事) 係姑娘直接問我知唔知我個仔識得咩生字, 廣東話或其他語言都得, 要講得出8個單字. 不過佢地冇問我關於個仔知唔知眼耳口鼻既問題呀... 你之前個post 都數到你個女識9個單字, 所以我覺得佢應該 pass 啦, 你唔駛擔心.

我覺得就算唔係native speaker, 都可以照教小朋友多種語言. 大把香港人連廣東話都未講得掂 (自問我都係), 唔通唔駛教仔咩? 我覺得唔駛介懷自己係咪native speaker, 現階又唔係要教英文俚語, 好多父母都應該教得到基本又正確既英文, 想教咪教. 到將來小朋友有興趣或者要嚴正地學grammar 時, 佢地都有咁上下年紀, 可能唔肯俾我地教, 寧願自己去睇電視, 聽老師咁去學, 呢d 野唔駛擔心. 更何況聽講而家香港有d 學校好衰, 多數收d 識英文既小朋友入去, 呢個時代既港人小朋友唔識英文可能有少少蝕底. 如果唔怕學校唔收, 或者小朋友真係撈亂晒d 語文, 咁打好中文底子後再學其他語文都好, 幾廿年前既香港人同埋有d 外國人都印證左學好母語後再學其他語文都一樣掂, 分分鐘會仲有成效過一早學雙語. 總之各有所需各有所取, 點教都好, 搵一個適合小朋友既方法至重要.



侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


33#
發表於 11-8-11 11:06 |只看該作者
回覆 bosch 的帖子

嗯~ 我都係咁諗~ 我見囡囡好似OK ,, 英交雖然只係識講 bubble + ball ,, 但佢聽得明我有D指令 ,, 我都會keep住同佢講~ 因為我唔想將來佢學英文要死背咁~ 如果因為唔係native speaker 而唔講英文 ,, 小朋友都會變得怕講英文~


男爵府

積分: 7119


34#
發表於 11-8-11 12:49 |只看該作者

引用:回覆+Sicitsoi+的帖子 其實可以BB+daycare

原帖由 beiette 於 11-08-09 發表
回覆 Sicitsoi 的帖子

其實可以BB daycare 就講普通話 ,, 媽媽講中文 ,, 爸爸講英文 ,, 但只要佢識講 ,, ...
國語+英語我就ok, 我唔一定要小朋友識廣東話。




大宅

積分: 4003

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


35#
發表於 11-8-11 21:13 |只看該作者
回覆 beiette 的帖子

有朋友叫我俾佢KEEP住聽下英文就已經有用喎, 咁我個仔又真係幾鐘意聽英文, 所以依家俾佢聽多D囉, 卡通片佢又好似唔多有興趣


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


36#
發表於 11-8-12 16:38 |只看該作者
ah80327 發表於 11-8-11 21:13
回覆 beiette 的帖子

有朋友叫我俾佢KEEP住聽下英文就已經有用喎, 咁我個仔又真係幾鐘意聽英文, 所以依家 ...

係架~ 就算唔用雙話~ 有時俾BB聽多D都好 ,, 所謂由細接觸多 ,, 大個學就唔會陌生 ,, 好似人咁~ 見得多某個人 ,, 就唔會當佢係陌生人啦~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo