
我宜家如果老公係度就講中文 ,, 單獨同個囡1齊就純英文 ~
,, 當然要1路平日有同佢講英文啦~ 如果唔係佢唔明D卡通做緊乜~
我覺得唔駛介懷自己係咪native speaker, 現階又唔係要教英文俚語, 好多父母都應該教得到基本又正確既英文, 想教咪教. 到將來小朋友有興趣或者要嚴正地學grammar 時, 佢地都有咁上下年紀, 可能唔肯俾我地教, 寧願自己去睇電視, 聽老師咁去學, 呢d 野唔駛擔心. 更何況聽講而家香港有d 學校好衰, 多數收d 識英文既小朋友入去, 呢個時代既港人小朋友唔識英文可能有少少蝕底. 如果唔怕學校唔收, 或者小朋友真係撈亂晒d 語文, 咁打好中文底子後再學其他語文都好, 幾廿年前既香港人同埋有d 外國人都印證左學好母語後再學其他語文都一樣掂, 分分鐘會仲有成效過一早學雙語. 總之各有所需各有所取, 點教都好, 搵一個適合小朋友既方法至重要. 