在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   2


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


1#
發表於 11-8-5 12:44 |只看該作者
有冇全職mama可以分享下自己成功令BB學習雙語??
我同16個月大既囡囡開始左雙語都有4個月 ,, 但唔係好理想 ,, 想問下大家既意見同BB學習雙語既做法應該要點做先好~

點評

DammiMa  開始左雙語都有6個月..........  發表於 11-8-10 23:58


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 11-8-7 06:36 |只看該作者
本帖最後由 bosch 於 11-8-7 06:37 編輯

我仲未成功架... 方法只係兩個人用兩個唔同既語言, 唔好一個人又中又英咁講. 同埋同小朋友講野要舉細無遺乜都講, 用多d 生字同埋形容詞咁講.

不過你果女只係16個月, 唔駛咁快話好唔好, 呢d 野來日方長, 慢慢至會見到成績. 我個仔超過歲半至開始講野 (佢歲半個健康院檢查, 語言果部份係唔合格), 番鬼文好流利, 中文就差d, 因為我同佢講唔夠中文, 以前又唔識將d 一件事 eleborate 咁講, 同埋冇人同佢講中文, 所以佢間中講中文會甩甩咳咳或者唔識d 生字, 有時佢響番鬼文d 文法撈左入中文度講出黎.

仲有小朋友想要野時, 要佢成句句子講左至好俾佢. 我地問小朋友野時, 自己講野都要咬字清晰.


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


3#
發表於 11-8-8 12:23 |只看該作者
回覆 bosch 的帖子

因為我老公收工返屋企都成8:00 ,, 佢同個囡相處得瞓前個幾粒鍾~ 我怕個囡聽得太多英文(我同囡囡講英文) ,, 所以諗住分時段講(朝早講英文 ,, 瞓完午覺就講中文) ~ 唔知咁好唔好??


大宅

積分: 3911


4#
發表於 11-8-8 17:04 |只看該作者
我開頭都係行雙語policy, 我講英文, 老公中文. 而家阿囡2歲多d, 佢2種語文都會明, 但愈來愈偏向講中文多d (因英文的環境好artificial, 只有我用英文, 其他人全部都用中文,好難有好的demonstration).

不過我都唔會太介意, 因為小朋友始終要學同其他中文小朋友相處, 返K1都會用中文多, 而家佢唔抗拒或怕用英文我已經好滿足.

因為阿囡都有咁上下大, 我而家一時用full sentence的中文同佢講, 一時用full-sentence的英文講都唔會混淆到佢. 我同佢傾計時一定唔會中英夾雜, 所以阿囡都好少中英夾雜.

我都有諗過我full day對住阿囡, 可唔可以分am講英文, pm講中文.
一係就用地方區分, 屋企英文, 去街中文............ 未諗掂ar, 有無人可俾d建議?


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


5#
發表於 11-8-8 17:16 |只看該作者
本帖最後由 beiette 於 11-8-8 17:33 編輯

回覆 zanezane 的帖子

你囡囡幾時開始講野?? 同埋你囡囡歲半健康院TEST PASS嗎??
雖然話我個囡聽英文多~ 但佢宜家識講既中文單字多過英文 ,, 真係唔明
有d人話分時段係可行~ 我宜家既做法係:老公放假/放工返黎就用中文~ 因為我+老公同個囡玩 ,, 如果我用英文~老公用中文好似好怪mouth: 如果好多親戚係度都係講中文~


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 11-8-8 17:54 |只看該作者
beiette 發表於 11-8-8 12:23
回覆 bosch 的帖子

因為我老公收工返屋企都成8:00 ,, 佢同個囡相處得瞓前個幾粒鍾~ 我怕個囡聽得太多英文 ...

我唔知分時段好唔好, 我未試過.

你老公肯同你囡囡講野同埋佢識講既話 (多d 講d 生字出黎等等), 唔駛怕小朋友學唔到野. 我全日對住個仔講中文, 初初佢直頭唔講中文, 係我阿媽黎陪我坐月三個月, 咁我阿媽淨係識中文, 我個仔至迫住要講中文, 咁佢至開口講中文. 我老公都係放工後同放假至同個仔一齊, 我個仔既番鬼文講得流利好多. 所以我覺得quantity 比 quuality 緊要.

我個仔成日混淆d 單位 (e.g. 個, 隻, 條....), 講中文成日有英文"t" 既尾音. 我覺得中文難學d, 英文相對地真係好淺...



侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


7#
發表於 11-8-8 18:05 |只看該作者
回覆 bosch 的帖子

我個囡好似偏向講中文 ,, 我同個囡講野 ,, 個囡唔係好望住我 ,, 真係唔知佢明唔明 ,, 雙語BB係咪遲講野D ??

點評

滅絕施太  絕對係,我都係雙語教個女,個女兩歲至開始講野。  發表於 11-8-9 15:40


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 11-8-8 18:18 |只看該作者
雙語bb 係遲講野架...

你囡囡唔望你, 你都可以照講啦, 實佢時時刻刻都係聽緊你講野, 你唔駛理佢明唔明, 總之俾佢聽多d. 我個仔對住我講中文, 多數有時都係周圍望, 唔係望住我, 我要叫佢望住我講野, 咁佢至會望.

去見d 親友時, 我就慘過做工人... 因為人人都係講番鬼文, 我個仔去到d 親戚度都好少理我.


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


9#
發表於 11-8-8 18:31 |只看該作者
回覆 bosch 的帖子

哦! 你係外國住?? 我個囡最鍾意望住D陌生人笑 ,, 佢開始有D 1連串既babble ,, 唔知係咪想講英文 ?! 其實係咪越簡單既英文句子越好?? 不過題外話丫~ 我尋日係地鐵聽到有個爸爸講 " it is too heavy ~ put dis(this) down 啦~" ,, 我即刻呆哂


大宅

積分: 4581


10#
發表於 11-8-8 19:44 |只看該作者
我同仔講中文, 我老公講英文 ( 因我老公係美國人)
我仔而家兩歲八個月. 佢兩歲前都只係得單字. 兩歲後先慢慢開始肯學講o野. 之前係點教佢講, 都唔肯開口講. 兩歲三個月開始就無啦啦進步o左好多. 而家廣東話都ok. 英文佢就大約係遲廣東話o既進度3-6個月左右.
因為我係FTM, 日日同佢講廣東話多. 不過我又唔會太擔心佢o既英文, 始終英文易學過中文.


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


11#
發表於 11-8-8 20:27 |只看該作者
回覆 camomile00 的帖子

我個囡1直都babble ,, 真係想睇到成果 ,, 咁你BB係講中文定英文先?? 有冇俾D醫師/護士叫你教1種語言??


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 11-8-8 20:52 |只看該作者
本帖最後由 bosch 於 11-8-8 21:15 編輯
beiette 發表於 11-8-8 18:31
回覆 bosch 的帖子

哦! 你係外國住?? 我個囡最鍾意望住D陌生人笑 ,, 佢開始有D 1連串既babble ,, 唔 ...

係呀, 我住外國, 老公係歐洲人, 得我一個人教中文. 對佢其他人, 有時我唔敢講中文, 連d 番鬼文都唔願講, 費事教錯阿仔, d 人聽唔明, 我又尷尬.

初初我都係教簡單字, 用簡單句子同佢傾計, 重覆又重覆咁講, 俾佢記下生字聽下讀音. 慢慢就要求佢講野, 而家大仔3歲半, 我地好似普通傾偈咁講野.

佢係以歐洲語文做母語, 廣東話第二, 英文係第三語言, 我地唔教佢英文住, 不過我同老公用英文傾計, 我個仔而家識聽一半, 但佢唔會講. 我地要個仔攪掂d 番鬼文, 因為呢樣同佢將來既社交好有關係, 之後佢一定要識廣東話黎同我溝通, 英文唔難又遲早要學, 所以我地決定係教兩種語言先.


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


13#
發表於 11-8-8 21:53 |只看該作者
回覆 bosch 的帖子

我就好似普通同人講野咁同囡囡講野~ 即係成句講 ,, 有時會重覆句子入面既生字(通常係noun) ,, 我宜家都係估佢1路聽1路記住 ,, 但只係唔講~ 咁諗會有動力去繼續落去~ 有好幾次真係想放棄 因為見佢重BABBLE,, 諗佢會唔會有混亂 ,, 但佢有時有做到d指令 ,, 而且我唔想浪費左佢d"天賦本錢"


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


14#
發表於 11-8-8 22:22 |只看該作者
俾心機, 呢個係長久戰呀, 同埋你個女歲半都未夠, 仲有好多進步空間, 佢聽明d 指令, 已經係個好開始!! 你而家同你個女打好個底, 佢會突然有一日bla bla 聲咁講出黎, 小朋友學野就係咁神奇.

我果陣講中文講到我心都灰晒, 仲成日俾人話唔同個仔講野, 又問我點解佢唔講中文等等, d 人哦我就易, 未生過仔既人都哦埋我一份. 我阿媽一黎到, 佢突然講好多中文, 果陣佢近2歲半. 有時侯天時地利人和一夾埋, 就係見到回報既時侯呀!!

而家我個仔識講, d 人又話佢講得少, 講電話時講得唔清楚. 真係救命...


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


15#
發表於 11-8-8 22:43 |只看該作者
本帖最後由 beiette 於 11-8-8 22:45 編輯

回覆 bosch 的帖子

人地睇我地個孩子就特別挑剔 ,, 因為唔係自己既~ 多謝你不斷回覆+分享自己d經驗
我宜家充滿信心啦~ 你好叻 ,, 同埋好有耐性咁教自己bb 真係好期待囡囡開口講野~


複式洋房

積分: 140


16#
發表於 11-8-8 23:18 |只看該作者
我仔仔歲半,我講廣東話,老公講日文,我同老公用英文溝通,老公都係8點後返屋企,好多時仔仔都訓咗,只係得六日同佢玩,不過佢鍾意學日文多過廣東話,可能容易d
e+佢只講單字,會廣東話,日文,英文(apple, bird, bug冇教過,可能睇碟學)
我講廣東話有+手語,老公都係日文+同一手語,起碼佢講唔到,都做而到,明白佢想表達d咩!


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


17#
發表於 11-8-8 23:56 |只看該作者
回覆 katsurayama 的帖子

嘩~ 好多元化~ BB同你地有好多溝通(唔只係口講 ,, 而且手動) ,, 好好呀~ 我個囡識mama ,, baba ,, bable (bubble) ,, diedie (byebye) ,, 婆婆 ,, 街街 ,, 唔好 ,, 波波 ,, 姐姐 ~ 佢仲要唔係成日講 ,, 有時叫佢講,, 佢又唔講 ,, 轉過頭就係咁講 ,, 激死


大宅

積分: 4581


18#
發表於 11-8-9 02:05 |只看該作者
beiette 發表於 11-8-8 20:27
回覆 camomile00 的帖子

我個囡1直都babble ,, 真係想睇到成果 ,, 咁你BB係講中文定英文先?? 有冇 ...
兩樣一齊學一齊講. 無話講邊種language 先.
佢o地都知我o地係bilingual family, 所以無叫我o地淨係同佢講一種語言. 而且我仔當時只係language development 比較慢, 無其他發展遲緩, 亦無呢個需要.



男爵府

積分: 7119


19#
發表於 11-8-9 05:09 |只看該作者
BB2歲9個月, 我地係香港人住美國
BB返既DAYCARE講國語, 所以我地都一家都變左國語人, 佢睇電視學英文
依家國語流利, 英文一舊舊, 廣東話識聽唔識講


侯爵府

積分: 24510

畀面勳章


20#
發表於 11-8-9 07:30 |只看該作者
回覆 Sicitsoi 的帖子

其實可以BB daycare 就講普通話 ,, 媽媽講中文 ,, 爸爸講英文 ,, 但只要佢識講 ,, 就算佢講得唔好 ,, 佢好快會學返好

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo