想生BB

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   2


大宅

積分: 2129


21#
發表於 11-9-6 13:47 |只看該作者
iksak 發表於 11-9-6 13:43
我8月尾小產,惡露剛剛清,E+食禁中藥調理緊,等緊第一次M Come。想問你地大概幾多日後M Come加?之後個cyc ...
我都仲係等緊第一次M come!!!加油呀~


大宅

積分: 1034


22#
發表於 11-9-6 15:36 |只看該作者
我7月20日刮宮, 8月20就黎返第一次M 啦, 我又係一邊睇中醫, 一邊食葉酸, 已開始再次努力, 希望BB 快d黎搵我啦


別墅

積分: 822


23#
發表於 11-9-6 19:17 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-6 13:18
報到
我四月冇左
八月個cycle開始造人仔
我諗...我會唔敢講住, 點都會有陰影
強媽咪


別墅

積分: 822


24#
發表於 11-9-6 19:19 |只看該作者
sallycmc 發表於 11-9-6 12:54
一齊加油呀~我係9/8塞藥排清的!!而家等緊第一次M~
我同你差3日6/8呀, 都係等緊第一次m come, 唔知佢幾時會嚟呢?
咁你會幾時開始開造人呀?

強媽咪


別墅

積分: 822


25#
發表於 11-9-6 19:21 |只看該作者
fafajo 發表於 11-9-6 13:15
我係7月20日小x既,m黎左一次啦,而家等緊第2次黎完先再開工~
我依家先等緊第一次m come, 大家一齊努力, BB好快會再嚟, 祝早孕!
強媽咪


別墅

積分: 822


26#
發表於 11-9-6 19:26 |只看該作者
sallycmc 發表於 11-9-6 13:33
妳地有冇食葉酸同睇中醫呀??我而家一路都睇緊中醫,夜晚飲藥,日頭食Meca Women, 但唔知點解琴日開始肚痾, ...
我都有葉酸同睇中醫, 都係夜晚食中藥, 食完飯就食Materna囉, 無事喎, 會唔會係你咁啱食錯嘢呀?如果幾日都係咁要同中醫講喎
強媽咪


別墅

積分: 822


27#
發表於 11-9-6 19:28 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-6 13:35
我為左唔想佢地擔心同煩
都係唔即刻講住
咪望下佢煮d咩先食
係呀, 係呀, 我剛剛果次都係咁
強媽咪


大宅

積分: 1833

陪月勳章


28#
發表於 11-9-6 19:30 |只看該作者

引用:我7月20日刮宮,+8月20就黎返第一次M+啦,+我

原帖由 pookil 於 11-09-06 發表
我7月20日刮宮, 8月20就黎返第一次M 啦, 我又係一邊睇中醫, 一邊食葉酸, 已開始再次努力, 希望BB 快d黎搵我 ...
我同你一樣係7月20日做刮宮,但8月24日先黎第一次。加油!




別墅

積分: 822


29#
發表於 11-9-6 19:36 |只看該作者
pookil 發表於 11-9-6 15:36
我7月20日刮宮, 8月20就黎返第一次M 啦, 我又係一邊睇中醫, 一邊食葉酸, 已開始再次努力, 希望BB 快d黎搵我 ...
嚟一次m 就開始努力會唔會太快呀? 其實我自己都係想咁, 不過又有D擔心, 唔知會唔會太快。
強媽咪


別墅

積分: 822


30#
發表於 11-9-6 19:39 |只看該作者
祝各位等待第一次m 小姐嘅jm, 快D m come。
已經開始努力嘅jm, 希望你哋快D bingo。
強媽咪


大宅

積分: 3747


31#
發表於 11-9-6 20:26 |只看該作者
回覆 zoe0214 的帖子

我係30/6做手術, 30/7 and 30/8都黎左2個cycle, (做手術後非常準!) 差吾多過多一星期就可以開工!! 你都要加油!!


別墅

積分: 822


32#
發表於 11-9-6 21:03 |只看該作者
本帖最後由 zoe0214 於 11-9-6 21:04 編輯
bankwest1 發表於 11-9-6 20:26
回覆 zoe0214 的帖子

我係30/6做手術, 30/7 and 30/8都黎左2個cycle, (做手術後非常準!) 差吾多過多一星期 ...

你就好啦, 準到咁。祝你好快bingo!
強媽咪


大宅

積分: 3747


33#
發表於 11-9-6 21:14 |只看該作者
回覆 zoe0214 的帖子

你d血清哂未呀?


別墅

積分: 882


34#
發表於 11-9-6 21:17 |只看該作者
我小產後有睇中醫調理身體~~
但係冇食葉醱~~~
請問兩者有冇衝突架?同埋食邊隻葉醱好呀?
咁有冇睇婦科檢查子宮呢?


別墅

積分: 822


35#
發表於 11-9-6 21:17 |只看該作者
bankwest1 發表於 11-9-6 21:14
回覆 zoe0214 的帖子

你d血清哂未呀?
清哂喇, Day 1即係小產果日嘛? 啱唔啱呀?
強媽咪


別墅

積分: 822


36#
發表於 11-9-6 21:20 |只看該作者
高班慧 發表於 11-9-6 21:17
我小產後有睇中醫調理身體~~
但係冇食葉醱~~~
請問兩者有冇衝突架?同埋食邊隻葉醱好呀?
葉酸係維他命, 我估應該無問題。
我食惠氏囉。
我小產之後覆過一次診(照子宮), 之後就無喇。
強媽咪


別墅

積分: 882


37#
發表於 11-9-6 21:26 |只看該作者
回覆 zoe0214 的帖子

醫院要我11月先覆診~~
咁葉醱洗唔洗醫生開架?
可以到坊間購買嗎?


別墅

積分: 822


38#
發表於 11-9-6 21:34 |只看該作者
高班慧 發表於 11-9-6 21:26
回覆 zoe0214 的帖子

醫院要我11月先覆診~~
我之前有BB果時已經同醫生講咗我食哩隻, 佢無話有問題, 可以自己响出面買嫁。
由有咗到小產我都一直有keep住食嫁。
強媽咪


用戶要求終止服務

積分: 2491


39#
發表於 11-9-6 21:58 |只看該作者
我都努力緊,已經第四個cycle, 不過我好難有既~~~
希望大家都比d正能量我!!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


40#
發表於 11-9-6 22:00 |只看該作者
magmagmag 發表於 11-9-6 21:58
我都努力緊,已經第四個cycle, 不過我好難有既~~~
希望大家都比d正能量我!! ...
magmag 呢輪好少見你既
今日d幾呀

點評

magmagmag  整理緊心情.... 所以少上來!! 今個cycle又失望了!!  發表於 11-9-14 23:45
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo