想生BB

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   2


別墅

積分: 822


1#
發表於 11-8-17 16:45 |只看該作者
我剛剛小產完, 傷心過後準備兩個正常cycle後再開始造人。
唔知有無同我差不多時間嘅太太呢?
強媽咪


大宅

積分: 2129


2#
發表於 11-9-6 12:54 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-8-17 16:45
我剛剛小產完, 傷心過後準備兩個正常cycle後再開始造人。
唔知有無同我差不多時間嘅太太呢?
...
一齊加油呀~我係9/8塞藥排清的!!而家等緊第一次M~


大宅

積分: 1833

陪月勳章


3#
發表於 11-9-6 13:15 |只看該作者
我係7月20日小x既,m黎左一次啦,而家等緊第2次黎完先再開工~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


4#
發表於 11-9-6 13:18 |只看該作者
報到
我四月冇左
八月個cycle開始造人仔
15/8 day 1
day 20排卵
今日d 23

我想問你地下次有左會幾時先同父母、家人、親戚朋友講

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1833

陪月勳章


5#
發表於 11-9-6 13:26 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-6 13:18
報到
我四月冇左
八月個cycle開始造人仔

我同c6傾過,等3個月之後先再講~


大宅

積分: 2129


6#
發表於 11-9-6 13:26 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我諗我只會同家人講,因為有時都會返去食飯,如果唔講到時煮左d唔岩食既野都唔知點好!!
朋友就一定會過左3個月先講!!


大宅

積分: 2129


7#
發表於 11-9-6 13:27 |只看該作者
回覆 fafajo 的帖子

原來大家都係想來2次M就再試:)加油呀~


大宅

積分: 1833

陪月勳章


8#
發表於 11-9-6 13:28 |只看該作者
sallycmc 發表於 11-9-6 13:27
回覆 fafajo 的帖子

原來大家都係想來2次M就再試:)加油呀~

你都要加油,m 小姐好快就黎探你家啦~


大宅

積分: 2129


9#
發表於 11-9-6 13:29 |只看該作者
fafajo 發表於 11-9-6 13:28
你都要加油,m 小姐好快就黎探你家啦~
妳果時係幾耐先來第一次M呀?我今日已DAY 29了..冇M前FEEL...


大宅

積分: 1833

陪月勳章


10#
發表於 11-9-6 13:32 |只看該作者
sallycmc 發表於 11-9-6 13:29
妳果時係幾耐先來第一次M呀?我今日已DAY 29了..冇M前FEEL...
我係第34日,我係當日早上先feel 到佢想黎,痛左一個上午,下午先正式有m~
不過個個人體質唔同,放鬆下就好快會黎家啦~


大宅

積分: 2129


11#
發表於 11-9-6 13:33 |只看該作者
妳地有冇食葉酸同睇中醫呀??我而家一路都睇緊中醫,夜晚飲藥,日頭食Meca Women, 但唔知點解琴日開始肚痾,痾左好多次,剩係痾水!!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12#
發表於 11-9-6 13:34 |只看該作者
fafajo 發表於 11-9-6 13:26
我同c6傾過,等3個月之後先再講~
係呀
我都覺得遲d講好d
照到閃閃或者三個月先同父母、99講
或者3個月後先
因為我唔想佢地擔心我
冇左好煩架
上次我媽媽話:我叫左你唔好去考試(唔考試點得姐,我都係的士來回姐)、唔好咩咩物物
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2129


13#
發表於 11-9-6 13:34 |只看該作者
fafajo 發表於 11-9-6 13:32
我係第34日,我係當日早上先feel 到佢想黎,痛左一個上午,下午先正式有m~
不過個個人體質唔同,放鬆下就好快會 ...
咁我耐心再等下了~希望m小姐快D來啦^^


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


14#
發表於 11-9-6 13:35 |只看該作者
sallycmc 發表於 11-9-6 13:26
回覆 siutreasure 的帖子

我諗我只會同家人講,因為有時都會返去食飯,如果唔講到時煮左d唔岩食既野都唔知 ...
我為左唔想佢地擔心同煩
都係唔即刻講住
咪望下佢煮d咩先食
問煲湯有咩料先飲囉
咁你地會唔會上黎呢度講
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2129


15#
發表於 11-9-6 13:37 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-6 13:35
我為左唔想佢地擔心同煩
都係唔即刻講住
咪望下佢煮d咩先食
咁又係~不過驚佢地以為我唔like佢的餸,到時又煩!!-0-


大宅

積分: 1833

陪月勳章


16#
發表於 11-9-6 13:37 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-6 13:34
係呀
我都覺得遲d講好d
照到閃閃或者三個月先同父母、99講
我都覺得係,同埋如有第2次,壓力會好大(係我個人覺得)
所以我諗住等到3個月先講~
加上而家我睇中醫好多野都要介口,同有左個時無咩分別,除非係佢地面前作嘔被發現,唔係都唔會講住~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


17#
發表於 11-9-6 13:40 |只看該作者
sallycmc 發表於 11-9-6 13:37
咁又係~不過驚佢地以為我唔like佢的餸,到時又煩!!-0-食既
咁當自己冇胃口囉
其實佢地知你有前科
都唔會整d唔岩大肚食既野
因為唔岩大肚食既野、唔岩想生bb食既野、唔岩冇左之後食既野的類別
都係大同小異
所以唔洗驚
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


18#
發表於 11-9-6 13:41 |只看該作者
fafajo 發表於 11-9-6 13:37
我都覺得係,同埋如有第2次,壓力會好大(係我個人覺得)
所以我諗住等到3個月先講~
加上而家我睇中醫好多野都 ...

流產過再有真係好大壓力
因為好驚身體差左
而且都驚又流過
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 2129


19#
發表於 11-9-6 13:42 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-9-6 13:40
咁當自己冇胃口囉
其實佢地知你有前科
都唔會整d唔岩大肚食既野
咁又岩喎!!咁我都等照到閃閃先講,唔想咁大壓力!!


大宅

積分: 1427


20#
發表於 11-9-6 13:43 |只看該作者
我8月尾小產,惡露剛剛清,E+食禁中藥調理緊,等緊第一次M Come。想問你地大概幾多日後M Come加?之後個cycle係5係同小產前一樣啊?

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo