自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3420

畀面勳章


21#
發表於 11-8-23 13:06 |只看該作者

引用:而家社會,+好多女士認為:+無錢唔得多過無老

原帖由 goldvia 於 11-08-23 發表
而家社會, 好多女士認為: 無錢唔得多過無老公唔得!
agree



點評

pigpigyy  agree  發表於 11-8-23 17:20


公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


22#
發表於 11-8-23 13:07 |只看該作者
如果嫁一個各樣條件都差過自己的, 嫁嚟做乜?
網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!


子爵府

積分: 12407


23#
發表於 11-8-23 13:11 |只看該作者
其實嫁唔嫁真係命中注定架 ! 命裡有時終需有,命裡無的莫强求 .
各人既觀感與角度唔同 , 不能一慨而論既 . mouth:

點評

pigpigyy  agree  發表於 11-8-23 17:20
熊妹妹  無錯﹗我估我命犯孤寡,所以 ......  發表於 11-8-23 13:39


男爵府

積分: 9737


24#
發表於 11-8-23 13:16 |只看該作者
I think if you find a man who really loves you, cares about you and shares with you everything, that's something really valuable that you cannot buy with $$$... marriage will be fantastic. It's not just a matter of living with someone or living alone, gaining or losing more $$...


男爵府

積分: 7329

好媽媽勳章


25#
發表於 11-8-23 13:21 |只看該作者
雖然唔一定要嫁
但個個女人都想有人錫..
不過''港女'' 真的幾難嫁


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 11-8-23 13:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38391


27#
發表於 11-8-23 13:24 |只看該作者
嫁得好就緊係有個家庭好啦,如果遇唔到好男人情願唔嫁!

點評

pigpigyy  agree  發表於 11-8-23 17:20
chuchu9999  agree  發表於 11-8-23 15:47
dororo68  YES YES YES!!!  發表於 11-8-23 15:15
柏仔媽咪  同意  發表於 11-8-23 13:33
我近日忽然發錢寒,要努力搵錢儲錢呀!$$$


大宅

積分: 4230


28#
發表於 11-8-23 13:31 |只看該作者
上天早有安排, 就算你唔諗住嫁, 有一日畀你遇到個岩O既, 你都會改口風

點評

pigpigyy  agree  發表於 11-8-23 17:21
究竟我是誰  同意  發表於 11-8-23 16:10
黑白豬  agree  發表於 11-8-23 13:57


子爵府

積分: 13243


29#
發表於 11-8-23 13:38 |只看該作者

回覆:討論吓~女人一定要嫁?

我有個年紀大d嘅朋友話女人唔嫁男人唔娶世界會大亂喎!真係?




子爵府

積分: 12482


30#
發表於 11-8-23 13:40 |只看該作者

回覆:討論吓~女人一定要嫁?

細個好單純認為靠自己,想要仔唔要公(自小好鐘意細路),認為啲男人好無用。大大下就學得家庭對女人好重要,有老公有仔女先係完美人生(當然要好運揾到個好老公)。 我啲思想係咪好老土?




珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


31#
發表於 11-8-23 13:46 |只看該作者

回覆 回覆:我想生三個的帖子

好多玩具可以DlY



點評

chuchu9999  agree & "ducks"  發表於 11-8-23 15:48


男爵府

積分: 8164

畀面勳章 環保接龍勳章


32#
發表於 11-8-23 13:47 |只看該作者
客觀黎睇, 唔係一定

我個人立場覺得"結婚"係人生必經階段
當然唔係為左結婚呢件事, 就是鬼爛但搵個有j既就仆埋去
我會覺得呢件事係一生中其中要完成o既事情之一
好似讀書, 工作, 旅行一樣~

我會話, 結左婚有自己家庭, 係人生呢副pizzle入面佔好大一塊
反之, 無結婚, 又唔代表缺少左好大塊, 因為其他野會佔據埋原屬婚姻o既呢一塊
只係唔完滿, 爭咁d囉!

點評

edith_ricky  講得好~  發表於 11-8-23 14:03


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 11-8-23 13:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 540


34#
發表於 11-8-23 13:52 |只看該作者
單身及已婚, 都會有佢本身的問題及煩惱. 視乎你想要咩? 想要自由先在, 定係想要愛或被愛. 其實要任何嘢都係要付出代價.

點評

chuchu9999  absolutely agree  發表於 11-8-23 15:51


子爵府

積分: 14059


35#
發表於 11-8-23 13:55 |只看該作者
回覆 HAPPY~123 的帖子

我認為唔一定要嫁, 但好多人認為要囉, 可能自己做女人先會明白, 嫁得唔好不如唔嫁呢個道理!


伯爵府

積分: 19788


36#
發表於 11-8-23 14:25 |只看該作者
我個fd個老婆就係有 e d 思想, 點都要嫁一次(所以連我朋友都嫁). 佢話佢有個朋友無男友,會匿埋屋企cry.
如果要我嫁過好似我fd咁嘅男人我寧願一世唔結婚.

點評

chuchu9999  how's your friend?  發表於 11-8-23 15:52


男爵府

積分: 6949

好媽媽勳章


37#
發表於 11-8-23 14:53 |只看該作者
我自己仍為點都會嫁一次~
冇人擔保可以一生一世, 亦冇人擔保唔可以一生一世
以前盲婚啞嫁都係咁~


子爵府

積分: 12111

BK Milk勳章


38#
發表於 11-8-23 14:58 |只看該作者
我11年前離左婚,之後都拍過8-9次拖,點解甘多?! 因為3個月見唔對路都會走,可能真係命中注定,個個都9唔搭8,香港d男仔........,所以我都決定左.....唔會再嫁

點評

chuchu9999  agree with arale1668  發表於 11-8-23 15:53
arale1668  搵老外囉...最緊要自己開心...  發表於 11-8-23 15:19


男爵府

積分: 6969

畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 11-8-23 15:00 |只看該作者
嫁個好老公的人我相信一定會話"yes",但相反,一定會話情愿未嫁過


版主

積分: 53188

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


40#
發表於 11-8-23 15:01 |只看該作者
本帖最後由 babyislove 於 11-8-23 15:02 編輯
HAPPY~123 發表於 11-8-23 12:36
今日報紙又講亞洲泥講香港係最多剩女嘅!男少女多.…乜乜物物一時又叫香港d女性要降低要求~我想話女人唔嫁 ...

我99就係因為其中一個女40+未嫁而覺得好羞家,仲話佢唔諗吓自己咩料,又講人O地唔嫁係因為搵到$、養得起自己,唔同佢連屋都無一間要同父母住。

我老公就同佢講:「你寧願佢嫁個虐打佢O既老公,定係一個人開開心心呀? 佢想嫁但係真係遇唔到人,佢係最唔開心O個個,你唔好成日話佢。佢同你O地住係你O地O既福氣,好多老人家都恨唔到」

點評

chuchu9999  agree with your husband  發表於 11-8-23 15:54
回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo