本帖最後由 babyislove 於 11-8-23 15:02 編輯
HAPPY~123 發表於 11-8-23 12:36 
今日報紙又講亞洲泥講香港係最多剩女嘅!男少女多.…乜乜物物一時又叫香港d女性要降低要求~我想話女人唔嫁 ...
我99就係因為其中一個女40+未嫁而覺得好羞家,仲話佢唔諗吓自己咩料,又講人O地唔嫁係因為搵到$、養得起自己,唔同佢連屋都無一間要同父母住。
我老公就同佢講:「你寧願佢嫁個虐打佢O既老公,定係一個人開開心心呀? 佢想嫁但係真係遇唔到人,佢係最唔開心O個個,你唔好成日話佢。佢同你O地住係你O地O既福氣,好多老人家都恨唔到」
回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有愛。
「喜樂」從「感恩」開始