自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13243


1#
發表於 11-8-23 12:36 |只看該作者
今日報紙又講亞洲泥講香港係最多剩女嘅!男少女多.…乜乜物物一時又叫香港d女性要降低要求~我想話女人唔嫁唔得咩?點解好好醜醜都要嫁一次?依家咩年代雖然我巳婚不過同親我父母或年齡大過我嘅人討論佢地都會話女人唔嫁唔得!問點解又無答案架喎!剩係話總之唔得啦!




大宅

積分: 2919

畀面勳章


2#
發表於 11-8-23 12:39 |只看該作者
而家社會, 好多女士認為: 無錢唔得多過無老公唔得!

點評

pigpigyy  agree  發表於 11-8-23 17:16
Cokelo  agree...  發表於 11-8-23 15:18
wcpcelia  AGREE  發表於 11-8-23 14:29
AAG124888  agree  發表於 11-8-23 14:00
180  agree  發表於 11-8-23 13:40


伯爵府

積分: 18754

畀面勳章


3#
發表於 11-8-23 12:39 |只看該作者
唔.....我有兩個女...第時佢地嫁唔嫁都冇所謂...只要佢地第時開心就 ok...

點評

cky.cy  agree  發表於 11-8-23 18:25
pigpigyy  yes  發表於 11-8-23 17:16
Agnes_HFC  me too, 嫁得不好,不如唔好嫁!  發表於 11-8-23 16:31
洛婷  yes !!!  發表於 11-8-23 15:10
180  agree  發表於 11-8-23 13:41


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 11-8-23 12:39 |只看該作者
年代唔同了
以前女人多數要靠男人
而家香港好多女強人,
仲之活得開心就得.

有句說話: 寧願遲婚/甚至不婚,總好過結錯婚

點評

ificould  x2  發表於 11-8-24 01:25
已婚爸爸  同意呀!!!  發表於 11-8-23 17:19
pigpigyy  agree  發表於 11-8-23 17:16
VENUS1226  AGREE  發表於 11-8-23 16:31
lee_man_999  非常同意  發表於 11-8-23 16:11
洛婷  agree !!!  發表於 11-8-23 15:10
AAG124888  認同。  發表於 11-8-23 14:01
小花媽咪  AGREE  發表於 11-8-23 13:55
vicng  absolutely agree  發表於 11-8-23 13:54
180  agree  發表於 11-8-23 13:41
Tinny  有句說話: 寧願遲婚/甚至不婚,總好過結錯婚
絕對認同呀!!  發表於 11-8-23 13:26
redbi115  AGREE  發表於 11-8-23 13:06
qyeternity  agree  發表於 11-8-23 12:57
seavl  有句說話: 寧願遲婚/甚至不婚,總好過結錯婚 -> Agree  發表於 11-8-23 12:41

只有父母 用一生的愛 講一種道理
自那天哭一聲 便繫著你心靈
陪著我數星星 帶我探視美景
闡述了和平 灌輸應有的防衛性
還指引我 望事物 用雪亮眼睛


水晶宮

積分: 59166


5#
發表於 11-8-23 12:41 |只看該作者
計我話.唔係我地女人要求高,係男人質地變差!

有好野,我一早mark實左啦!

點評

pigpigyy  haha  發表於 11-8-23 17:16
洛婷  哈哈 !!!  發表於 11-8-23 15:10
小花媽咪  同意, 以前男人揹起頭家, 現在係揹起半頭家.  發表於 11-8-23 13:55
RSG媽媽  中晒~~~  發表於 11-8-23 13:24
redbi115  絕對認同  發表於 11-8-23 13:07
qyeternity  hahahha, agree again  發表於 11-8-23 12:57
kkttssng  agree!  發表於 11-8-23 12:49
家龍mA  agree..好野已經小..有都比人mark埋..  發表於 11-8-23 12:49


伯爵府

積分: 19409

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 11-8-23 12:42 |只看該作者
唔一定要嫁的,人生活得開心就得,嫁得好當然幸福,但唔嫁都無問題,我好多朋友(年紀唔細)都無結婚,佢地生活得好開心的,嫁錯左咪仲慘。

點評

Joshua_BB  同意  發表於 11-8-23 18:35
pigpigyy  agree  發表於 11-8-23 17:16
熱狗媽  agree.  發表於 11-8-23 17:05
qyeternity  agree x 3  發表於 11-8-23 12:57


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


7#
發表於 11-8-23 12:43 |只看該作者
最好當然係嫁啦. 但係嫁唔到都唔係問題, 應該盡量去爭取嫁個愛自己, 自己愛的人.
人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-8-23 12:43 |只看該作者
agree寧願遲婚/甚至不婚,總好過結錯婚

我見d單身friend活得精采........我就同c6成日冷戰.........後悔ing


珍珠宮

積分: 48906

馬年勳章 畀面勳章


9#
發表於 11-8-23 12:44 |只看該作者
自己嫁左人...覺得如果單身可以煩少好多野...囉

不過人就係咁架啦..無果陣就恨..有時又羨慕人地2手fing fing...鍾意做咩都得..

講真,如果亞女將來話唔嫁既..我會支持佢..最緊要開心...同埋最緊要識把握每個時間去做自己想做既野...千奇唔好後悔..
龍鳳媽


子爵府

積分: 11399

2018復活節勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 11-8-23 12:45 |只看該作者
唔一定要嫁, 我都有朋友都無結婚!!


伯爵府

積分: 17266

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 11-8-23 12:45 |只看該作者
琴晚同阿囡一路洗碗一路傾計:
阿囡: 你最擔心我d咩?
阿媽: 最擔心你嫁唔去 ..
阿囡: 唔結婚又點喎?
阿媽: 有人陪你一齊挨世界, 點都無咁辛苦

點評

pigpigyy  agree  發表於 11-8-23 17:17
GiGiMum  Agree x 3  發表於 11-8-23 13:48
edith_ricky  agree x 2  發表於 11-8-23 13:08
alphabetagamma  agree.  發表於 11-8-23 13:00
淡淡的來, 好好的去 ....


珍珠宮

積分: 45646

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 11-8-23 12:45 |只看該作者
有得返轉頭我選擇唔嫁.

點評

connie117  agree  發表於 11-8-23 17:31
pigpigyy  吓  發表於 11-8-23 17:17
chuchu9999  agree  發表於 11-8-23 15:43
nisha  same here  發表於 11-8-23 15:30
Cokelo  me 3  發表於 11-8-23 15:20
vicng  me too  發表於 11-8-23 13:56
我的生命由我主宰.


翡翠宮

積分: 90279

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 熱血金章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 大廚勳章


13#
發表於 11-8-23 12:45 |只看該作者

回覆:討論吓~女人一定要嫁?

如果唔係想要小朋友,我覺得結唔結真係無所謂



點評

CYK  agree  發表於 11-8-23 18:10
pigpigyy  yes  發表於 11-8-23 17:17
miffymiffy  agree~  發表於 11-8-23 15:24
redbi115  YES  發表於 11-8-23 13:08
The meeting of two personalities is like the contact of two chemical substances: if there is any reaction, both are transformed.

Carl Jung (1875 - 1961)


公爵府

積分: 25160

畀面勳章


14#
發表於 11-8-23 12:46 |只看該作者
我有兩個女,如果佢地第時唔結婚我會支持,最緊要自己養得掂自己,嫁左唔一定幸福快樂,自己一個人自由自在做乜都得


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 11-8-23 12:49 |只看該作者
唔一定要嫁
如果認為單身仲開心快樂無需要嫁!
呢d野好睇個人需求!

點評

pigpigyy  yes  發表於 11-8-23 17:18
AAG124888  YES  發表於 11-8-23 14:02


水晶宮

積分: 54643

畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 11-8-23 12:52 |只看該作者
睇個人咩心態 咩生活方式
有人1個人生活都可以多姿多彩
有人要搵個伴陪 我係後者
我只係後悔咁早結婚


大宅

積分: 3239


17#
發表於 11-8-23 12:53 |只看該作者
我未嫁, 都唔諗住嫁, 因為怕離婚手續煩, 大家合則來, 不合則去, 而且我唔鍾意細路, 自由自在一個人仲好, 屋企人成日都擔心我老左無人照顧, 我就會話,可能我聽日死都未定, 如果嫁到個賤既, 咁未仲衰. 可能我一早跳樓呀

點評

pigpigyy  隨緣啦  發表於 11-8-23 17:18
熊妹妹  又唔好咁灰,隨緣囉  發表於 11-8-23 13:32
qyeternity  support!!!  發表於 11-8-23 12:58


水晶宮

積分: 64276

育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 11-8-23 12:59 |只看該作者
各人有各人既緣份 , 強求不得 .
如果係要你嫁既 , 50歲都會嫁 ,
如果係要獨身既 , 點搵都搵唔到 .
平常心面對 , 最緊要自己開心 .

點評

pigpigyy  agree  發表於 11-8-23 17:19
chuchu9999  agree  發表於 11-8-23 15:45
熊妹妹  同意, 經歷過往種種起落,我選擇隨緣,努力學習不強求及如何令自己快樂  發表於 11-8-23 13:35


禁止訪問

積分: 89305

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 11-8-23 13:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34258

畀面勳章


20#
發表於 11-8-23 13:04 |只看該作者
睇個人需求而已.

找自己開心生活方式就ok.
見你一獲打你一獲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo