想生BB

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   0


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


21#
發表於 11-9-16 23:08 |只看該作者
我冇睇ec又冇食中藥又冇食藥粉,但係都排到亂哂龍,24/8 day 1,cycle大約32d,計日子就以為係8,9號排egg既,我6,7號都有check但冇料到,8,9號病左冇check,10號再check冇料到以為排左,14號心血來潮check下,居然係淡色線,15號再check又冇左線..... 我完全唔知幾時排左呀!

不過我同c6都有努力,所以都等梗bingo,祝各位jm快d bingo!


大宅

積分: 1585


22#
發表於 11-9-16 23:24 |只看該作者

引用:我冇睇ec又冇食中藥又冇食藥粉,但係都排到

原帖由 currymama 於 11-09-16 發表
我冇睇ec又冇食中藥又冇食藥粉,但係都排到亂哂龍,24/8 day 1,cycle大約32d,計日子就以為係8,9號排egg既 ...
咁你不如睇中e,起碼古定d,多數都係果幾日排先啦




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


23#
發表於 11-9-16 23:56 |只看該作者

回覆:27/8 day 1 jm要排卵喇!準備好未?!今個月要中中中!

我31/8 day1。今日day17。岩岩check到哈哈笑。幾時dodo好?俾d意見我。thanks
myphoto.jpg




男爵府

積分: 8444


24#
發表於 11-9-16 23:57 |只看該作者

回覆:27/8 day 1 jm要排卵喇!準備好未?!今個月要中中中!

我冇睇ec呀! 不過就有睇陳志慧, 因為我有多囊, 每日要食糖尿藥同埋day 3-7要食排卵藥, 今次係第一個cycle, 希望得啦!!

我都係10/9排卵, 我諗我會2/10先check, 因為我cycle係35-40日!

我哋一齊加油呀!!!!





大宅

積分: 4108

畀面勳章


25#
發表於 11-9-16 23:57 |只看該作者
我25/8 DAY 1..
都係10/9排卵..
而家都係同大家1樣等派彩


大宅

積分: 4108

畀面勳章


26#
發表於 11-9-17 00:00 |只看該作者
qqlun 發表於 11-9-16 23:56
我31/8 day1。今日day17。岩岩check到哈哈笑。幾時dodo好?俾d意見我。thanks




...
你CHECK哈哈笑之前有冇KEEP住CHECK紅D/哈哈笑呀?
如果有CHECK既..岩岩CHECK到哈哈笑+深粗=黎緊呢48小時內會排卵..
你可以CHECK埋體溫..體溫1跌就係排卵日喇..


大宅

積分: 1585


27#
發表於 11-9-17 00:08 |只看該作者

引用:我31/8+day1。今日day17。岩岩check到哈哈

原帖由 qqlun 於 11-09-16 發表
我31/8 day1。今日day17。岩岩check到哈哈笑。幾時dodo好?俾d意見我。thanks




...
今晚快去dodo la




大宅

積分: 1585


28#
發表於 11-9-17 00:09 |只看該作者

引用:我冇睇ec呀!+不過就有睇陳志慧,+因為我有多

原帖由 焦糖 於 11-09-16 發表
我冇睇ec呀! 不過就有睇陳志慧, 因為我有多囊, 每日要食糖尿藥同埋day 3-7要食排卵藥, 今次係第一個cycle, ...
好,有咩消息上黎報告下




大宅

積分: 1585


29#
發表於 11-9-17 00:11 |只看該作者

引用:我25/8+DAY+1..都係10/9排卵..而家都係同大

原帖由 樂遙BB 於 11-09-16 發表
我25/8 DAY 1..
都係10/9排卵..
而家都係同大家1樣等派彩
嘩,咁你都早排喎,你就好啦,即係cycle短d la




大宅

積分: 4108

畀面勳章


30#
發表於 11-9-17 00:13 |只看該作者
sandy997 發表於 11-9-17 00:11
嘩,咁你都早排喎,你就好啦,即係cycle短d la
我算早排卵咩???我都DAY17先排呀..
平均CYCLE 32DAYS..


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


31#
發表於 11-9-17 00:18 |只看該作者

引用:Quote:qqlun+發表於+11-9-16+23:56+我31/8

原帖由 樂遙BB 於 11-09-17 發表
你CHECK哈哈笑之前有冇KEEP住CHECK紅D/哈哈笑呀?
如果有CHECK既..岩岩CHECK到哈哈笑+深粗=黎緊呢48小時內會 ...
我之前無check開呀。呢兩日多拉絲分泌。咪岩先check 紅d就深粗喇。仲見埋哈哈笑。體溫無跌。維持36.2-4之間

上個cycle深粗連do 兩日失敗。c6話今次等變淺先開工:;pppp:


紅d好深呀
myphoto.jpg




大宅

積分: 1585


32#
發表於 11-9-17 00:26 |只看該作者

引用:Quote:sandy997+發表於+11-9-17+00:11+嘩,

原帖由 樂遙BB 於 11-09-17 發表
我算早排卵咩???我都DAY17先排呀..
平均CYCLE 32DAYS..
係喎,我計錯咗,仲以為你day13排




大宅

積分: 4108

畀面勳章


33#
發表於 11-9-17 00:31 |只看該作者
qqlun 發表於 11-9-17 00:18
我之前無check開呀。呢兩日多拉絲分泌。咪岩先check 紅d就深粗喇。仲見埋哈哈笑。體溫無跌。維持36.2-4之間 ...
深粗開工其實係OK架..
丁丁等排卵..
你時間上可能掌握都好好..
但去到著床果關可能未必咁順利..
著床成功率約25%..
所以都係果句..放輕鬆可能仲易BINGO..

祝大家早孕啦


大宅

積分: 4108

畀面勳章


34#
發表於 11-9-17 00:32 |只看該作者
sandy997 發表於 11-9-17 00:26
係喎,我計錯咗,仲以為你day13排
我都係諗住排卵後7-8日開始CHECK紅D..


男爵府

積分: 8819


35#
發表於 11-9-17 02:02 |只看該作者
回覆 dedeedward 的帖子

我同您一樣…您會在等bingo期間 do do嗎?


大宅

積分: 1585


36#
發表於 11-9-17 02:23 |只看該作者

引用:Quote:sandy997+發表於+11-9-17+00:26+係喎

原帖由 樂遙BB 於 11-09-17 發表
我都係諗住排卵後7-8日開始CHECK紅D..
咁快好咩?會唔會仲大壓力呀?




男爵府

積分: 8444


37#
發表於 11-9-17 08:41 |只看該作者

回覆:27/8 day 1 jm要排卵喇!準備好未?!今個月要中中中!

我想問吓呢, 我10/9排卵, 之後日日用晨尿check紅d, 但係都係得淺控, 咁係咪已經冇機啦??




大宅

積分: 4108

畀面勳章


38#
發表於 11-9-17 09:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+樂遙BB+於+11-09-17+發表我都

原帖由 sandy997 於 11-09-17 發表
咁快好咩?會唔會仲大壓力呀?
唔check住個心仲頂住頂住..
而家剩係每個check住體溫..





大宅

積分: 4108

畀面勳章


39#
發表於 11-9-17 09:06 |只看該作者

引用:我想問吓呢,+我10/9排卵,+之後日日用晨尿ch

原帖由 焦糖 於 11-09-17 發表
我想問吓呢, 我10/9排卵, 之後日日用晨尿check紅d, 但係都係得淺控, 咁係咪已經冇機啦??



...
排卵後起碼最少要等7日著床時間..過左7日先再check都唔遲..





珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


40#
發表於 11-9-17 09:15 |只看該作者

引用:Quote:qqlun+發表於+11-9-17+00:18+我之前

原帖由 樂遙BB 於 11-09-17 發表
深粗開工其實係OK架..
丁丁等排卵..
你時間上可能掌握都好好..
尋晚無dodo到。岩岩check紅d仲有80%粗。比起尋晚淺了。體溫升左0.08。等緊c6起身就dodo




首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo