自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


21#
發表於 11-9-7 08:52 |只看該作者
最緊要睇緊d, 唔好比班曳仔帶壞你個b呀!


水晶宮

積分: 57108


22#
發表於 11-9-7 09:03 |只看該作者


男爵府

積分: 7528

畀面勳章


23#
發表於 11-9-7 09:03 |只看該作者
我女學校都好多新移民家長,
亦都有外藉家長同小朋友
我覺得唔好咁快灌輸一種咁既概念比小朋友
尤其幼稚園,小朋友真係吸收得快學得快
情願自己返家紏正學錯既野..
當你唔喜歡/睇唔起小朋友&佢地既家長既時候
係不其然間既言語同行為表情係會比仔仔囡囡學到,咁就一世架啦

唔好深交,一句起兩句止,笑臉迎人
做個hi bye家長

點評

nick360    發表於 11-9-8 00:13


珍珠宮

積分: 45360


24#
發表於 11-9-7 09:03 |只看該作者
咩係"雙非童" ?


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


25#
發表於 11-9-7 09:14 |只看該作者

回覆:我唔糸少數民族

奧賣割=.="




翡翠宮

積分: 79173


26#
發表於 11-9-7 09:19 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


27#
發表於 11-9-7 09:19 |只看該作者
chowqv 發表於 11-9-7 02:25
返得幾日已經想死,一唸地個仔要同佢地相處幾年。連雙非童都有。死未。返得幾日,我見佢地d手冊都 ...

上水好多年前已經係咁啦 以前我住近皇崗 小1我女讀圍村學校 勁多跨境學童呀 個身揹住個細斜揹袋果d就係啦
依家全港九新界離島都淪陷左


公爵府

積分: 29018

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 11-9-7 09:19 |只看該作者
不得已了


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


29#
發表於 11-9-7 09:25 |只看該作者
winkei_kiki 發表於 11-9-7 03:42
上次同我BB去健康院打針,得個幾個HK人,其餘都系大6人
你講得岩, 前幾日去完健康院
如果全場有50人, 只有4-5個係香港家長
我唸緊係咪大部份香港家長都選擇去私家打針?
我都係去私家打, 但回健康院做檢查


侯爵府

積分: 23796

環保接龍勳章


30#
發表於 11-9-7 10:04 |只看該作者
唉! 好擔心呀!


珍珠宮

積分: 32185

畀面勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 11-9-7 10:21 |只看該作者

回覆:我唔糸少數民族






禁止訪問

積分: 67964


32#
發表於 11-9-7 10:23 |只看該作者

回覆:我唔糸少數民族

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67964


33#
發表於 11-9-7 10:23 |只看該作者

引用:我想知咩叫雙非童?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 10694


34#
發表於 11-9-7 10:32 |只看該作者
乜黃大仙都咁嚴重呀!我仔讀緊小學,佢上年個班有成差唔多一半媽媽係BIG6,一年級一開學時偷我個仔文具,仲掉轉頭話係我個仔拿佢既,偷完一枝筆又一枝,所以你真係要小心D,唔好帶咁靚既野返學.

你講得冇錯,雖則我地係香港人,但係學校就好似小數民族咁, 好多D媽媽都係咩音人,佢地唔識教,D仔女質數一定唔方好得去邊,所以令到間學校水平拉低,影響升中.

DBIG6媽媽群裹面梗有一兩個香港媽媽,其實我初時諗佢地講既野應該唔係咁岩CHANNEL架WOR,有一次無意中聽到佢地係度傾,"全班有幾多個乜野科唔合格", 心諗咁你都要問老師都真係好唔得閑WOR,唔怪知我仔個班主任話我冇野同佢講啦!呢D野我一定唔做,同埋佢名列前茅我諗唔到有咩野要問!唔好以為我係你DBIG6家長至得架!

我下年一定要轉校,唔想俾呢班大民族拖累!


大宅

積分: 4661


35#
發表於 11-9-7 10:51 |只看該作者
深表同情, 比我會轉區讀, 唔想細路比佢地同化.

點評

chowqv  仲有邊個區安全?我糸香港土生,點解要我避佢地啵!  發表於 11-9-7 12:04


公爵府

積分: 28739

畀面勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 11-9-7 11:14 |只看該作者
如果係我就一定會轉校,因為D小朋友好容易受同學仔影響,如果學埋佢地D大陸文化就真係不得了喇


子爵府

積分: 11813


37#
發表於 11-9-7 23:45 |只看該作者
chowqv 發表於 11-9-7 02:25
返得幾日已經想死,一唸地個仔要同佢地相處幾年。連雙非童都有。死未。返得幾日,我見佢地d手冊都 ...

話時話, 可唔可以pm 我話我知邊間學校呀??
我都係住黃大仙區架mouth:


水晶宮

積分: 58741

2018復活節勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


38#
發表於 11-9-7 23:48 |只看該作者


男爵府

積分: 7994

畀面勳章


39#
發表於 11-9-8 00:15 |只看該作者
之前仲想搬去黃大仙... ...而家要考慮下先


大宅

積分: 2281

畀面勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 11-9-8 00:21 |只看該作者
我個仔係大圍讀.都係好多新移民.
手機用戶,不要點評,謝謝

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo