想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 49923

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


21#
發表於 11-9-17 16:00 |只看該作者

引用:我唸要些時間調節心情!覺得自己好無用、見

原帖由 patpatbb 於 11-09-16 發表
我唸要些時間調節心情!覺得自己好無用、見到上來呢度D網友好叻, 失敗完又再試, 好快爬到起身,我有無呢個能 ...
其實一年前丁丁報告dr多數係要泥參考ge cha...佢點都會叫你老公再驗ge lah...至於輸卵管照左梗係好d lah...起碼可以知你本身有冇塞先丫麻




男爵府

積分: 6718


22#
發表於 11-9-21 22:48 |只看該作者
我今天去左龍醫生度拉,今天初次見面感覺都ok。龍醫生初頭好慢熱架、只顧著整理文件、好少eye contact,但之後就開始慢慢講解什麼系iui同ivf的資料同過程給我們。就開始說笑同主動多左、同溝通好、我們成個過程都傾了個半鐘。

另外、我拿了之前的報告上去, 都無問題。今個星期六照輸卵管、希望下個月開始拉!

我有些東西想問呀? 照輸卵管對身體有無影響? 因我聽朋友講照輸卵管會用顯粉類似螢光濟同要開個細孔、是嗎? 會破壞身體嗎? 其實是否一定要做左這項才安心開始做iui好呢?

問左收費一次7000元、價錢ok嗎?


子爵府

積分: 12788


23#
發表於 11-9-22 15:08 |只看該作者

引用:我今天去左龍醫生度拉,今天初次見面感覺都o

原帖由 patpatbb 於 11-09-21 發表
我今天去左龍醫生度拉,今天初次見面感覺都ok。龍醫生初頭好慢熱架、只顧著整理文件、好少eye contact,但之 ...
我都照咗但係無開孔喎,照咗好d,因為如果塞咗做iui係唔會成功架




男爵府

積分: 6718


24#
發表於 11-9-25 13:25 |只看該作者
鳴鳴鳴, 昨天照左輸卵管呀, 原來好痛架! 流左些血同肚脹脹!要休息左半天才停血同無今脹。明天可以打電話問報告、希望無事拉! 今就可以下個月開始架拉!

現在下一步系打針、想問下自己打針、痛的程度又有幾多呀?



大宅

積分: 3762


25#
發表於 11-9-25 15:11 |只看該作者

引用:鳴鳴鳴,+昨天照左輸卵管呀,+原來好痛架!+流

原帖由 patpatbb 於 11-09-25 發表
鳴鳴鳴, 昨天照左輸卵管呀, 原來好痛架! 流左些血同肚脹脹!要休息左半天才停血同無今脹。明天可以打電話問 ...
你好叻呀!過咗架啦!之後打針唔痛架,小吉吉地!加油呀!




男爵府

積分: 6718


26#
發表於 11-9-27 11:31 |只看該作者
每天打針後, 會痛幾耐? 同是否早上打就要早上打回、晚上打就晚上打回?同埋有無指定要幾少時內打架?同正常打幾多枝呢?


別墅

積分: 757


27#
發表於 11-9-27 15:02 |只看該作者
我照輸卵管時仲驚過你呀, 你好叻架啦~

我之前做過iui, 要食5日藥, 再打6日針左右, 再打破卵針就可以放精. 但treatment人人都唔同, 因為要視乎卵子成長情況而定

你信醫生啦~唔好諗咁多就好易過架啦~


男爵府

積分: 6718


28#
發表於 11-9-27 17:45 |只看該作者
kikilala2010 : 多謝你呀!! 你現在咩階段呀???
同咩情況下要食藥呀?


大宅

積分: 3276

畀面勳章


29#
發表於 11-9-27 18:07 |只看該作者
你好,我想搵醫生,亦煩惱緊搵龍醫生定毛醫生。你自己去佢診所要等幾耐?仁安佢十二月有位。請指教


男爵府

積分: 6718


30#
發表於 11-9-28 00:28 |只看該作者
atny : 你好!

開始找醫生之前都找過下資料! 之後就決定仁安裡面的醫生、一來樹大好遮蔭, 心唸系得仁安做的醫生, 點衰都唔會去邊。我初頭都打去問仁安、護土話兩個女醫生己經唔接受新症。至於毛醫生同龍醫生都要十二月。

今我自己再上網找見到龍醫生有私人診所、今我就打去try book、好好彩等候時間快、順理成章去看下咩情況、暫時各方面都ok。下個月我開始iui拉

因本人不想一等再等、因為要等幾個月、跟住又見一見過醫生only、又要再等佢通知要不要check埋check成、又要再排期等等、又要夾期、所以自己出去找、同加上聽人講私人診所平過仁安。

我覺得醫生好不好、真系看同佢夾不夾、同彩數、祝你好運!


大宅

積分: 3762


31#
發表於 11-9-28 09:36 |只看該作者
patpatbb 發表於 11-9-28 00:28
atny : 你好!

開始找醫生之前都找過下資料! 之後就決定仁安裡面的醫生、一來樹大好遮蔭, 心唸系得仁安做的 ...
護土話兩個女醫生己經唔接受新症??? 你話董醫生同周醫生???? 之前幾個月打去book周醫生都只不過係排半年.


男爵府

積分: 6718


32#
發表於 11-9-28 10:38 |只看該作者
我做兩星期打去就 Ms. tung 100% confirm唔經唔接受新症、另外、果個唔太CONFIRM唔記得左、你可以打去再ASK


大宅

積分: 3276

畀面勳章


33#
發表於 11-9-28 21:07 |只看該作者
 你可唔可以比龍醫生私人診所資料pm我?我今日打咗去仁安,十二月尾先有得睇•••thanks


大宅

積分: 3276

畀面勳章


34#
發表於 11-9-28 21:08 |只看該作者
Only dr chow, mo and lung in union tst


大宅

積分: 3276

畀面勳章


35#
發表於 11-9-28 21:09 |只看該作者
Please also pm me the fee. Tks


複式洋房

積分: 478


36#
發表於 11-9-29 22:54 |只看該作者
我都book左仁安dr龍, 下月尾可去睇, 希望各sister都可bingo!


男爵府

積分: 6718


37#
發表於 11-9-30 00:15 |只看該作者
龍炳樑醫生, 私人診所系佐敦、電話: 2729 3586

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo