想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6718


1#
發表於 11-9-15 16:20 |只看該作者
你好!我系新來報到!我下星期會去見龍炳樑醫生,查詢IUI的資料!

本人十分緊張及擔心。想網友可解答一下問題, 因我同先生終於鼓起勇氣行出呢一步! 請問大家知否這醫生好嗎? 同心裡好多好疑問唔肯定!如做IUI價錢大約幾多錢, 是否大約出面所說的一次$8500、己包約見醫生同打針嗎? 另外, 第一次見醫生到進行整個療程所需多少日子? 同成功率是否低呢? 如不成功可以最盡試幾多次呢? 希望得到你們的解答,十份感激!


PATPAT BB


子爵府

積分: 12788


2#
發表於 11-9-15 17:43 |只看該作者

引用:你好!我系新來報到!我下星期會去見龍炳樑醫

原帖由 patpatbb 於 11-09-15 發表
你好!我系新來報到!我下星期會去見龍炳樑醫生,查詢IUI的資料!

本人十分緊張及擔心。想網友可解答一下問題, ...
你係咪仁安?見醫生費用770+230照每次,見完第一次後day1打番去跟住day2開始,以上係如果你有齊全部報告




男爵府

積分: 6718


3#
發表於 11-9-15 18:05 |只看該作者
我系去他的私人診所的啊! 同想問要什麼報告?如想問如有齊就可以約, 即系可以進行呢? 好多謝你的解答,thx!


子爵府

積分: 12788


4#
發表於 11-9-15 18:18 |只看該作者

引用:我系去他的私人診所的啊!+同想問要什麼報告

原帖由 patpatbb 於 11-09-15 發表
我系去他的私人診所的啊! 同想問要什麼報告?如想問如有齊就可以約, 即系可以進行呢? 好多謝你的解答,thx! ...
因為有醫生會睇吓你咩問題,輸卵管有無塞,c6d丁丁報告,通常day2or day 3開始打針or食藥





男爵府

積分: 5372


5#
發表於 11-9-15 19:05 |只看該作者

回覆:我新來報到!我下星期見龍炳樑醫生,好擔心緊張!

醫生話10%,但我們都要試,努力!




男爵府

積分: 6718


6#
發表於 11-9-15 22:39 |只看該作者
回覆 Bit2011 的帖子

好呀! 我們一齊努力! 我系新哥, 好多東西都戰戰兢兢!打針方面:

1) 輸卵管有無塞,c6d丁丁報告, 這份報告做婚前檢查果些、算嗎?
2)要打針總共幾多天呢? 同是否打落肚皮度嗎?在打針期間, 是否當正常日常生活就可以呢?
3)如果當進行了手術, 要注要什麼事項呢? 會否因為照顧不好而無成果定天決定,有就有無就無呢?
4) 可以最多試幾多次iui呢?

希望網友能解答我的疑問, 感謝!
patpatbb


子爵府

積分: 12788


7#
發表於 11-9-16 07:54 |只看該作者

引用:回覆+Bit2011+的帖子 好呀!+我們一齊努力!

原帖由 patpatbb 於 11-09-15 發表
回覆 Bit2011 的帖子

好呀! 我們一齊努力! 我系新哥, 好多東西都戰戰兢兢!打針方面:
我將我所知同你講你老公份報告幾耐,我個人覺得好睇醫生,因為太耐有d醫生要驗過,我上次iui共打咗10支針,都係打肚,通常醫生都會先做三次iui先,唔得可能要做ivf




子爵府

積分: 12788


8#
發表於 11-9-16 07:59 |只看該作者

引用:回覆+Bit2011+的帖子 好呀!+我們一齊努力!

原帖由 patpatbb 於 11-09-15 發表
回覆 Bit2011 的帖子

好呀! 我們一齊努力! 我系新哥, 好多東西都戰戰兢兢!打針方面:
其實iui好似好睇個人仲想唔想做,我見有d人做一次之後做ivf,有d人又會做4-5 次




男爵府

積分: 6718


9#
發表於 11-9-16 09:24 |只看該作者
謝! 星期三去見醫生捉住佢問、THEN再一步步行。我們一起努力呀!


子爵府

積分: 12788


10#
發表於 11-9-16 09:31 |只看該作者

引用:謝!+星期三去見醫生捉住佢問、THEN再一步步

原帖由 patpatbb 於 11-09-16 發表
謝! 星期三去見醫生捉住佢問、THEN再一步步行。我們一起努力呀!
你都要加油




男爵府

積分: 6718


11#
發表於 11-9-16 15:01 |只看該作者
回覆 kit2011312 的帖子

死拉!!好驚好驚呀、我頭先忍唔住喊左出來呀! 呢件事我又不能話比朋友同家人知。個心同腦成日都出現BB,系度唸會點呢? 會否我呢一世人都唔會有架! 我現在仲要每天返工,同是否要用好多時間的! 好怕呀! 仲有四日就去見醫生拉!


子爵府

積分: 12788


12#
發表於 11-9-16 15:51 |只看該作者

引用:回覆+kit2011312+的帖子 死拉!!好驚好驚呀

原帖由 patpatbb 於 11-09-16 發表
回覆 kit2011312 的帖子

死拉!!好驚好驚呀、我頭先忍唔住喊左出來呀! 呢件事我又不能話比朋友同家人知。個 ...
唔好擔心唔使好耐,好似我自己打針,其實好易,放鬆心情!加油加油,




子爵府

積分: 12788


13#
發表於 11-9-16 15:53 |只看該作者

引用:回覆+kit2011312+的帖子 死拉!!好驚好驚呀

原帖由 patpatbb 於 11-09-16 發表
回覆 kit2011312 的帖子

死拉!!好驚好驚呀、我頭先忍唔住喊左出來呀! 呢件事我又不能話比朋友同家人知。個 ...
我都明白呢個係不能說的秘密




男爵府

積分: 8779


14#
發表於 11-9-16 16:01 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

唔洗驚,有d咩唔明上黎傾下.
做要打幾多針,用幾多藥,好睇你身體反應,你都仲有幾日要見醫生,你先整理一下你同老公d報告,如果醫生覺得有需要,就會叫你再驗嫁啦.
放鬆d就得嫁喇


男爵府

積分: 6718


15#
發表於 11-9-16 17:44 |只看該作者
我唸要些時間調節心情!覺得自己好無用、見到上來呢度D網友好叻, 失敗完又再試, 好快爬到起身,我有無呢個能力呢?唉! 點都好,要再鼓舞自己多一點! 謝謝!

另外、我想問下,我大約一年前去做所謂果些婚前檢查, 做盤腔檢查拉, 唐氐綜合症、抺片, 超聲波, 地中海貧血等, 報告正常。今我想問今姐系要否檢查輸卵管有否閉塞呢??? 同想問下如檢查需要幾多錢呢?

同要檢查會否又要再拖開始做IUI的時間嗎?

及想問埋我老公, 之前約一年前檢查, 他精子等都正常, 今又要再檢查嗎??

PATPATBB


子爵府

積分: 12788


16#
發表於 11-9-16 18:04 |只看該作者

引用:我唸要些時間調節心情!覺得自己好無用、見

原帖由 patpatbb 於 11-09-16 發表
我唸要些時間調節心情!覺得自己好無用、見到上來呢度D網友好叻, 失敗完又再試, 好快爬到起身,我有無呢個能 ...
我諗都可能唔使,我第一次去見醫生d報告都係年幾前,輸卵管就3個月前,要唔要照咗先開始,要睇你醫生,我上次照就1700,加油呀放鬆d,我第一次都唔得,而家做緊第二次,




男爵府

積分: 6718


17#
發表於 11-9-16 19:12 |只看該作者
kit2011312: 收到哂拉 努力! , 你現在開始左第二次未呀??


子爵府

積分: 12788


18#
發表於 11-9-16 19:44 |只看該作者

引用:kit2011312:+收到哂拉+努力!+,+你現在開始

原帖由 patpatbb 於 11-09-16 發表
kit2011312: 收到哂拉 努力! , 你現在開始左第二次未呀??
開始咗喇!而家塞緊藥等check




男爵府

積分: 6718


19#
發表於 11-9-16 20:00 |只看該作者
上次照就1700照什麼呀? 你度系找仁安醫生嗎?那一個呀?其實仁安同私人診所有咩分別?


子爵府

積分: 12788


20#
發表於 11-9-16 23:05 |只看該作者

引用:上次照就1700照什麼呀?+你度系找仁安醫生嗎

原帖由 patpatbb 於 11-09-16 發表
上次照就1700照什麼呀? 你度系找仁安醫生嗎?那一個呀?其實仁安同私人診所有咩分別? ...
我上次照輸卵管1700,我係仁安睇架,去診所可能平d,因為我見仁安收170登記費600醫生,去診所可能唔使比170,不過唔知係唔係




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo