想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 252


21#
發表於 11-9-19 13:32 |只看該作者

回覆:bingo後温度

想問如果一起身量體溫但係開冷氣成晚會唔會影響到?同埋如果用水銀探熱針係咪要放係口超過5分鐘?




男爵府

積分: 8245


22#
發表於 11-9-19 13:37 |只看該作者
mechichime 發表於 11-9-19 13:32
想問如果一起身量體溫但係開冷氣成晚會唔會影響到?同埋如果用水銀探熱針係咪要放係口超過5分鐘?



...
我就覺得無影響,
因為係探口,
而唔係探額,探耳
水銀,電子,全部都要探5分鐘先作準.


複式洋房

積分: 252


23#
發表於 11-9-19 14:00 |只看該作者

回覆:gordonccc 的帖子

唔該晒! 體溫係黎m前會降低ma?




禁止訪問

積分: 7068


24#
發表於 11-9-19 14:13 |只看該作者

引用:唔該晒!+體溫係黎m前會降低ma? +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2529


25#
發表於 11-9-21 10:34 |只看該作者
回覆 sweetyasmin 的帖子

有無話跌幾多就代表失敗呀 ?


禁止訪問

積分: 668


26#
發表於 11-9-21 12:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7068


27#
發表於 11-9-21 14:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7068


28#
發表於 11-9-21 14:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6108


29#
發表於 11-9-21 14:55 |只看該作者
回覆 sweetyasmin 的帖子

如果低溫bingo, 係身體缺乏左d咩?


禁止訪問

積分: 7068


30#
發表於 11-9-21 15:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7068


31#
發表於 11-9-21 15:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 638


32#
發表於 11-9-21 22:27 |只看該作者

回覆:bingo後温度

請問我排卵之後6日開始37.1-37.5度,下星期二應該來M ,我這幾天剛好很忙,沒時間睡,我唔知自己究竟係發燒 or bingo?




別墅

積分: 638


33#
發表於 11-9-21 22:37 |只看該作者

回覆:bingo後温度

同埋有樣嘢我想問好耐:精精準備著床先會高溫 or 着咗床未黎M已經高溫? thank you for answering!!




禁止訪問

積分: 7068


34#
發表於 11-9-22 00:21 |只看該作者

引用:同埋有樣嘢我想問好耐:精精準備著床先會高

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4497


35#
發表於 11-9-22 11:34 |只看該作者
想問jm們我點樣先可以知道自己係黃體不足?

因為到見倒體溫跌時個胎可能已經冇左or 著床不成功....有冇o野我可以做左先~??


男爵府

積分: 6108


36#
發表於 11-9-22 15:59 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

你bingo前一路都係36.1-36.4 ?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo