想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 5607


1#
發表於 11-9-19 07:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-9-19 08:36 |只看該作者

回覆:seababy 的帖子

我都想知
但尋日維持好熱 夜晚度到有37.2
唔知幾多先算高



點評

jocat102  我唔高ar...一路都係36.1-36.4~我自己都好擔心!  發表於 11-9-22 15:56


男爵府

積分: 8245


3#
發表於 11-9-19 09:32 |只看該作者
量體溫係要每朝瞓醒唔郁(最少連續熟睡4小時或以上)
郁動過後體溫就唔可以作準.
我bingo咗體溫一直維持係37-37.2度.


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 11-9-19 09:51 |只看該作者
gordonccc 發表於 11-9-19 09:32
量體溫係要每朝瞓醒唔郁(最少連續熟睡4小時或以上)
郁動過後體溫就唔可以作準.
我bingo咗體溫一直維持係37- ...
咁咪好難?? 我一晚瞓醒幾次, 或有郁動, 咁仲算唔算數??



禁止訪問

積分: 5607


5#
發表於 11-9-19 10:08 |只看該作者

引用:量體溫係要每朝瞓醒唔郁(最少連續熟睡4小時

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6108


6#
發表於 11-9-19 10:37 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

係排卵後一直都 over 37c ???


男爵府

積分: 8245


7#
發表於 11-9-19 10:50 |只看該作者
rosaki 發表於 11-9-19 09:51
咁咪好難?? 我一晚瞓醒幾次, 或有郁動, 咁仲算唔算數??
咁熟睡當中好多人都會轉動,
只要你瞓醒既時候唔好起床同埋太大動作,
然後繼續瞓,瞓到起床時間,
就伸手拎探熱針放入口量夠5分鐘^^


男爵府

積分: 8245


8#
發表於 11-9-19 11:02 |只看該作者
seababy 發表於 11-9-19 10:08
想問下你一排完卵就有37以上啦?
我係排卵後第9日開始keep住37度以上架.
我估應該係著床成功之後就高溫喇^^
因為著床係要排卵後6-8日.


男爵府

積分: 8245


9#
發表於 11-9-19 11:03 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 10:37
回覆 gordonccc 的帖子

係排卵後一直都 over 37c ???
我係排卵後第9日開始keep住37度以上架.
我估應該係著床成功之後就高溫喇^^
因為著床係要排卵後6-8日.


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-9-19 11:07 |只看該作者
gordonccc 發表於 11-9-19 11:03
我係排卵後第9日開始keep住37度以上架.
我估應該係著床成功之後就高溫喇^^
因為著床係要排卵後6-8日. ...
我成日都想問"著床係要排卵後6-8日". ...意思係排卵後6-8日內. ...定排卵後的第6-8日開始. ...?????????


男爵府

積分: 6108


11#
發表於 11-9-19 11:15 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

哦,咁我仍等待中,可能還未著床


男爵府

積分: 8245


12#
發表於 11-9-19 11:17 |只看該作者
rosaki 發表於 11-9-19 11:07
我成日都想問"著床係要排卵後6-8日". ...意思係排卵後6-8日內. ...定排卵後的第6-8日開始. ...?????????
...
係排卵後第6-8日內著床,
如果成功,
體溫就會持續高溫.


男爵府

積分: 6108


13#
發表於 11-9-19 12:08 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

36.6 - 36.9 算唔算高溫呀
因為我記得我之前度係每日都36.2 only


男爵府

積分: 8245


14#
發表於 11-9-19 13:01 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 12:08
回覆 gordonccc 的帖子

36.6 - 36.9 算唔算高溫呀
溫度係要同自己比較架,
你起碼要量3個月,
先睇到幾多係你低溫,幾多係你高溫.
36.2係排卵前體溫?
照理排卵後體溫就會上升
直到下一次m前一或兩天就會跌回,
如果bingo就會持續keep住高溫,
因為正常排卵後14天就會黎m.
如果高溫持續16天就好大機會係有咗.


男爵府

積分: 6108


15#
發表於 11-9-19 13:05 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

因為我懶...
36.2 係排卵前體溫黎架

前到DAY 11我驗到有哈哈笑, 體溫一直都係OVER 36.6 朝早最高係36.9 夜晚就去到37.2
不過我會KEEP住CHECK


伯爵府

積分: 15695


16#
發表於 11-9-19 13:16 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

要睇你自己O既體溫喎
對我黎講,我排卵前35.9X-36.3X
高溫1ST 日都有36.71
所以36.6 - 36.9都算高呀
但我CHCEK 到BINGO果日37.03


男爵府

積分: 6108


17#
發表於 11-9-19 13:18 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

會唔會越黎越高GA?


伯爵府

積分: 15695


18#
發表於 11-9-19 13:23 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

如果真係bingo, 要over37以上架
我今次高溫左廿幾日, 上星期五bb 就走左

所以我只可以話你知, 如果bingo左, 溫度跌o既話, 就要睇e生


男爵府

積分: 6108


19#
發表於 11-9-19 13:25 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

哦,明白明白!!!!!!!


男爵府

積分: 6108


20#
發表於 11-9-19 13:28 |只看該作者
回覆 Mochamiu 的帖子

即係知道BINGO左,都要每日CHECK住體溫?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo