想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2260


21#
發表於 11-9-21 21:48 |只看該作者

回覆:多謝大家!!!

恭喜哂




大宅

積分: 3466


22#
發表於 11-9-21 22:04 |只看該作者

回覆:多謝大家!!!

我同你一樣,都係覺得有日特別濕,我都係估嗰次Bingo的。我唔想比壓力自己,連體溫都無量,只係計排卵期同留意分泌,好幸運地今個cycle都bingo左。我只係用棒棒前一日用過紅d,費事浪費棒棒嗎!
恭喜哂版主,大家一齊努力啦!希望我地既BB都健健康康肥肥白白!祝努力緊既姐妹好快一齊bingo!



點評

leunglingling  恭喜晒  發表於 11-9-26 16:50


男爵府

積分: 6803


23#
發表於 11-9-21 22:09 |只看該作者


別墅

積分: 794


24#
發表於 11-9-21 22:11 |只看該作者
細細聲恭喜你

我都係13/8 DAY 1,所以特別留意你之前的 POST,終於等到你報喜了,很感動。你要保重身體,加油啊,一齊生個肥美龍B!多D上黎 / 隔離版傾偈交流下丫,我乜都唔識,好多野都係睇BK學,原來你咁有經驗,多多指教。

上星期我BOOK政府,無緣同你做鄰床了,我首先剔除了廣華,因為遠。反而好多朋友都話廣華D醫護好細心,有一個朋友半年前廣華生,好 update。同埋我同事講笑咁寸我,廣華免費喎 (因為我係職員,但不是 medical staff),我話去政府都係多幾百嗟,最後揀左威記,貪佢 OSCAR 出名。

點評

jocat102  恭喜晒~~你都要小心身體呀!!  發表於 11-9-22 14:21
JgB  恭喜你呀~~  發表於 11-9-21 22:18


大宅

積分: 2335


25#
發表於 11-9-21 22:18 |只看該作者
恭喜晒~~


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


26#
發表於 11-9-21 22:18 |只看該作者

我諗.....應該到我啦!

本帖最後由 jocat102 於 11-9-22 14:21 編輯

無錯!大家互相支持、互相鼓勵!加油呀!




myphoto.jpg (59.6 KB, 下載次數: 0)

myphoto.jpg


男爵府

積分: 6137


27#
發表於 11-9-21 22:18 |只看該作者
恭喜櫻主,請問小腹邊個位痛???

低溫維持幾多日?


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


28#
發表於 11-9-21 22:21 |只看該作者

回覆:scytsin 的帖子

係呀!第時係廣華可以見面啦!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


29#
發表於 11-9-21 22:25 |只看該作者

回覆:Ivy114 的帖子

我一時左面,一時右面,低温就dodo 後三日就跌左温度啦!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


30#
發表於 11-9-21 22:27 |只看該作者

回覆:yipsylvia 的帖子

你早我成星期知道啦!好勁呀!




子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


31#
發表於 11-9-21 22:28 |只看該作者

回覆:Sakpp 的帖子

你都要小心身體啊!加油加油!




別墅

積分: 794


32#
發表於 11-9-21 22:32 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

托賴我CYCLE準。唔打緊啦,最緊要而家俾心機過完一關又一關。其實我有少少擔心架,因為冇乜害喜跡象,只係冇胃口同勁眼訓。呢兩日腹痛少左,似乎仲舒服過早幾日添。不過向好方面諗,陀得舒服都係一份福氣,唔好擔心咁多了。


珍珠宮

積分: 30303


33#
發表於 11-9-21 22:58 |只看該作者

引用:首先好多謝呢度既jm..........陪我過左呢難

原帖由 jocat102 於 11-09-21 發表
首先好多謝呢度既jm..........陪我過左呢難捱既半年!
我應該係bingo左la....今早去左醫生度comfrim~ 去埋 ...
同你傾左一排,見你bingo, 真係好開心,希望下個係我,根住繼續傾祝你同bb都健健康康



點評

jocat102  一定好快到你既!! 到時我地又可以一路傾一路分享啦!  發表於 11-9-22 10:21


珍珠宮

積分: 30303


34#
發表於 11-9-21 23:01 |只看該作者

引用:首先好多謝呢度既jm..........陪我過左呢難

原帖由 jocat102 於 11-09-21 發表
首先好多謝呢度既jm..........陪我過左呢難捱既半年!
我應該係bingo左la....今早去左醫生度comfrim~ 去埋 ...
如果你係9月5bingo, 之後仲有無dodo? 其實我都有諗怕唔怕整親阿b



點評

jocat102  無啦......之後就停左la! c6咁岩又要night shift 呢  發表於 11-9-22 10:22


珍珠宮

積分: 30303


35#
發表於 11-9-21 23:09 |只看該作者

引用:首先好多謝呢度既jm..........陪我過左呢難

原帖由 jocat102 於 11-09-21 發表
首先好多謝呢度既jm..........陪我過左呢難捱既半年!
我應該係bingo左la....今早去左醫生度comfrim~ 去埋 ...
我體溫又係唔多高,同你差唔多,原來唔高都可以中,都放心d




珍珠宮

積分: 30303


36#
發表於 11-9-21 23:09 |只看該作者

引用:首先好多謝呢度既jm..........陪我過左呢難

原帖由 jocat102 於 11-09-21 發表
首先好多謝呢度既jm..........陪我過左呢難捱既半年!
我應該係bingo左la....今早去左醫生度comfrim~ 去埋 ...
我體溫又係唔多高,同你差唔多,原來唔高都可以中,都放心d




大宅

積分: 4877


37#
發表於 11-9-21 23:30 |只看該作者
希望你好孕氣 傳播曬比我地 想生B JM
嘻嘻


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


38#
發表於 11-9-22 10:22 |只看該作者
回覆 小白兔co 的帖子

一定一定~~~~齊齊過版! 去另外一邊再傾傾傾~~~~hahahhahahaha~~~


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


39#
發表於 11-9-22 10:24 |只看該作者
回覆 yipsylvia 的帖子

我都係無咩feel....感覺好唔真實!
又唔嘔 (係多胃氣), 又唔累 (晚晚都唔捨得訓) 體溫又唔高 (36.1-36.4左右)
反而胸痛+小腹痛...我仲估呢個月食白果呢!


大宅

積分: 4667


40#
發表於 11-9-22 10:56 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

好替你開心呀~~ 恭喜晒! 要心保重身體,祝你生個肥肥白白健康既 BB
係呢,你試咗幾耐 Bingo 架?可以同我地分享下嗎? THX

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo