想生BB

跳至

首頁
12345...35

尾頁
   0


男爵府

積分: 5940


21#
發表於 11-9-24 11:16 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 11:11
$18蚊大約好似手掌咁大袋...可以沖半個月左右!!
THANKS, 琴日發現我家附近有茶葉舖, 一陣去問下價


大宅

積分: 2278


22#
發表於 11-9-24 11:17 |只看該作者

引用:Quote:cc_ivy+發表於+11-9-24+11:03+唔知呀

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-24 發表
我已經偷步咗喇.....緊係無喇!!!因我唔係用晨尿嘛驗完之後就話自己白痴law因人家話最 ...
要day幾先可以驗呀?




大宅

積分: 4617


23#
發表於 11-9-24 11:18 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 11:15
儲定彈葯下個月再勤力D~~

算吧喇....d c6係咁喇!!!我叫佢唔好飲可6佢話點解wor??d老外都係咁飲喇!!!激c我喇!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


24#
發表於 11-9-24 11:20 |只看該作者
dedeedward 發表於 11-9-24 11:17
要day幾先可以驗呀?

其實如妳M 小姐每月準時到的話,妳最快可以嚟前4天用晨尿(唔好飲咗水才去VIVI呀)TEST law!!

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


25#
發表於 11-9-24 11:21 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 11:18
算吧喇....d c6係咁喇!!!我叫佢唔好飲可6佢話點解wor??d老外都係咁飲喇!!!激c我喇!!! ...
我老公唔多飲可樂, 飲可樂會殺精?????????????


男爵府

積分: 5940


26#
發表於 11-9-24 11:22 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 11:20
其實如妳M 小姐每月準時到的話,妳最快可以嚟前4天用晨尿(唔好飲咗水才去VIVI呀)TEST law!! ...
咁我咪星期一都可以驗???


大宅

積分: 4617


27#
發表於 11-9-24 11:27 |只看該作者
我昨日買電子棒棒打(Clearblue)$89.
去有個排卯表...參考吓!!但要M小姐準時來嗰隻wor~~
5號(排卯)/22天(月經週數),6/23,7/24,8/25,9/26,10/27,11/28,12/29如此類推....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


28#
發表於 11-9-24 11:28 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 11:16
THANKS, 琴日發現我家附近有茶葉舖, 一陣去問下價

GOGOGO~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


29#
發表於 11-9-24 11:30 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 11:21
我老公唔多飲可樂, 飲可樂會殺精?????????????

我昨日上網睇D E生話可6有50%殺精呀....我睇完這報告又覺得渺茫了!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


30#
發表於 11-9-24 11:32 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 11:22
咁我咪星期一都可以驗???

可以呀,,,因我同妳一樣~~我有過MON,但我怕HCG唔夠所以想遲多一天哦
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


31#
發表於 11-9-24 11:32 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 11:30
我昨日上網睇D E生話可6有50%殺精呀....我睇完這報告又覺得渺茫了!!!
OHOH, 咁一定要同我老公講聲.....


大宅

積分: 2278


32#
發表於 11-9-24 11:33 |只看該作者

引用:Quote:dedeedward+發表於+11-9-24+11:17+要

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-24 發表
其實如妳M 小姐每月準時到的話,妳最快可以嚟前4天用晨尿(唔好飲咗水才去VIVI呀)TEST law!! ...
唉,咁即係無囉~我cycle29, 今日day28, 頭先用紅d得個烘,排卵後約5天,個胸一路脹痛+腹yuen yuen下,體温直至今日都keep住高溫36.7-36.9




大宅

積分: 4617


33#
發表於 11-9-24 11:35 |只看該作者
dedeedward 發表於 11-9-24 11:16
咁又無留意喎~

不過個個體質都不同....唯有等嗰日驗喇!!因為有咗和嚟M的特徵都係差不多呢...唔好擔心喇
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


34#
發表於 11-9-24 11:38 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 11:32
可以呀,,,因我同妳一樣~~我有過MON,但我怕HCG唔夠所以想遲多一天哦
但你用電子應該好準確~~


大宅

積分: 4617


35#
發表於 11-9-24 11:39 |只看該作者
dedeedward 發表於 11-9-24 11:33
唉,咁即係無囉~我cycle29, 今日day28, 頭先用紅d得個烘,排卵後約5天,個胸一路脹痛+腹yuen yuen下,體温 ...

這個方法係HCG教濃才咁早驗得出呢,如妳剛有了有可能都驗唔出呢~~傻豬唔好擔心住先喇...時間又未到,M小姐一日未嚟都仍有機會呢!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


36#
發表於 11-9-24 11:41 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-24 11:38
但你用電子應該好準確~~

1.我無用晨尿(心急浪費金錢)2.要經期前4天(我早咗6DAYS).......SO~~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


37#
發表於 11-9-24 11:43 |只看該作者
不過如再偷步....我會買佢+,-嗰隻,因嗰隻4天前都可以TEST!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 2278


38#
發表於 11-9-24 11:45 |只看該作者

引用:Quote:dedeedward+發表於+11-9-24+11:33+唉

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-24 發表
這個方法係HCG教濃才咁早驗得出呢,如妳剛有了有可能都驗唔出呢~~傻豬唔好擔心住先喇...時間又未到,M ...
我m都好準架,正常m應該星期一嚟搵我,今個月身體情況同以往感覺覺得好唔同,所以覺得有d机會,但又唔敢抱太大希望驚失望嘛!




男爵府

積分: 5940


39#
發表於 11-9-24 11:46 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-24 11:43
不過如再偷步....我會買佢+,-嗰隻,因嗰隻4天前都可以TEST!!!!
我都會買個隻~


大宅

積分: 4617


40#
發表於 11-9-24 11:50 |只看該作者
dedeedward 發表於 11-9-24 11:45
我m都好準架,正常m應該星期一嚟搵我,今個月身體情況同以往感覺覺得好唔同,所以覺得有d机會,但又唔敢抱 ...

唉~~~我都係咁話!!!但其實個心不知幾想......由其越近M嚟時就越緊張~~~,希望妳有GOOD NEWS ar
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁
12345...35

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo