想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 912


21#
發表於 11-9-30 22:48 |只看該作者

回覆 回覆:海南雞飯的帖子

我明天都吾加班唸住瞓足兩日,希望有幫助




大宅

積分: 3936


22#
發表於 11-10-1 00:13 |只看該作者

引用:我明天都吾加班唸住瞓足兩日,希望有幫助 +

原帖由 baby=.= 於 11-09-30 發表
我明天都吾加班唸住瞓足兩日,希望有幫助
加油!




別墅

積分: 912


23#
發表於 11-10-1 03:04 |只看該作者

回覆 回覆:海南雞飯的帖子

而家慢慢有m痛的感覺了,我唸係m小姐多




男爵府

積分: 8779


24#
發表於 11-10-1 08:28 |只看該作者
回覆 baby=.= 的帖子

唔好諗咁多,其實,而家太早,比你驗到,指數都會好低,所以不好唔好驗,如果驗咗又會諗多咗野.
總之,休息多d啦.有反應係好嫁


複式洋房

積分: 437


25#
發表於 11-10-1 08:37 |只看該作者

回覆:baby=.= 的帖子

完全好了解你的心情!我初初都係流少少粉紅,跟住就同m沒有分別了。十幾日啦,今日終於接近沒有了。你仲有無藥可以塞?要繼續用藥,同埋瞓多d,唔好亂諗咁多野。未到最後,仍然有希望架!




別墅

積分: 912


26#
發表於 11-10-1 10:11 |只看該作者

回覆 回覆:denise333的帖子

我都係唸住反e院之前一曰day15即係10月3曰自己先驗呀,但係而家有血晚上一定會起身小便都吾知點用晨尿check,




別墅

積分: 912


27#
發表於 11-10-1 10:16 |只看該作者

回覆 回覆:tratrababy的帖子

你個時有無m痛feel架,我早晚塞一粒白色的藥,琴日問左姑娘要吾要加藥,又有啲咩野可是做,可能我係公家啦,佢話無呀,啲藥塞到明天早上就沒有了,星期現先反去驗小便




複式洋房

積分: 437


28#
發表於 11-10-1 11:00 |只看該作者

回覆:baby=.= 的帖子

因我同m沒有分別,成個人都低溫,面都青洒,所以以為自己失敗了 。因為成十日都仲流好多,我仲同老公傾好,下次要很認真d,試多一次。沒想到咁既情況都能bingo的。不過現在回想,未抽卵時,我有一邊有個很大的水泡,我以前成日流血不止,都係個水泡唔識收細 。昨天一心想止血,私家醫生幫我再驗多次,打咗安胎針同繼續塞藥,今朝已接近沒有血啦。安心咗好多!個個人的情況都有不同,睇定d先啦,乖乖瞓下床,太緊張都要經歷架啦,所以不如平常心,放鬆些,睇下bb會否著床到。支持妳呀!




別墅

積分: 912


29#
發表於 11-10-1 11:29 |只看該作者

回覆 回覆:tratrababy的帖子

希望我都可以好似你甘呀吾得的話我只係有兩個雪胎,今次係第一次所以都無奇望會一次成功,不過吾知做第二次要隔幾耐呢?




複式洋房

積分: 437


30#
發表於 11-10-1 11:41 |只看該作者

回覆:baby=.= 的帖子

你很好啦!我連雪胎都沒有呀!好似3-4個月就可再試。唔好諗咁多,覆咗診先再諗。心情不好都會有影響。希望在明天,加油!




別墅

積分: 912


31#
發表於 11-10-1 12:08 |只看該作者

回覆 回覆:tratrababy的帖子

我得三個呀,今次只係放左一個。所以期望都不太大,無就等雪胎,我相信一定會成功的




大宅

積分: 3936


32#
發表於 11-10-1 19:37 |只看該作者

引用:我得三個呀,今次只係放左一個。所以期望都

原帖由 baby=.= 於 11-10-01 發表
我得三個呀,今次只係放左一個。所以期望都不太大,無就等雪胎,我相信一定會成功的



...
一定得!




別墅

積分: 912


33#
發表於 11-10-1 20:05 |只看該作者

回覆 回覆:海南雞飯的帖子

你都係呀!你係邊度做架,我係瑪麗呀。而家個肚比平時m到更痛呀!仲要係不停的痛無時停,




大宅

積分: 3936


34#
發表於 11-10-1 20:10 |只看該作者

引用:你都係呀!你係邊度做架,我係瑪麗呀。而家

原帖由 baby=.= 於 11-10-01 發表
你都係呀!你係邊度做架,我係瑪麗呀。而家個肚比平時m到更痛呀!仲要係不停的痛無時停,



...
我都瑪麗私家!放鬆心情!




大宅

積分: 2377


35#
發表於 11-10-1 21:03 |只看該作者
唔好甘諗其實公家同私家都一視同仁架, 就算你去出便私家都係打針同塞藥, 我之前都同你講左啦, 姑娘都係會叫係照塞無野可以做架.....唔好諗甘多啦睇吓有無奇蹟!!


別墅

積分: 912


36#
發表於 11-10-1 21:15 |只看該作者

回覆 回覆:hellozaza的帖子

我而家己經用打定輸數既心太等下次雪胎,個人反而無甘多野唸同計曰子。



點評

hellozaza  GOOD, 有過今次經驗下次你就好輕鬆甘做媽咪喇, 加油!  發表於 11-10-1 21:19


大宅

積分: 2016


37#
發表於 11-10-1 21:24 |只看該作者
我冇雪胎,若果今次失敗,要重新來過…


別墅

積分: 912


38#
發表於 11-10-1 21:34 |只看該作者

回覆 回覆:splovebb的帖子

有jm見紅都得,我地兩個小b都可以架,大家一齊加油呀!




男爵府

積分: 8779


39#
發表於 11-10-2 09:34 |只看該作者
回覆 baby=.= 的帖子

我今朝都見紅...加油呀....唔好放棄...你聽日自己驗,無論點都好,我一定會支援你


別墅

積分: 912


40#
發表於 11-10-2 09:44 |只看該作者

回覆 回覆:denise333的帖子

我剛剛check左了,吾算晨尿(5點去左一次),但係綠d白雪雪我已經失望了




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo