想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4497


21#
發表於 11-10-2 18:39 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

我啱啱心急又用cb digital check 了...但都係唔中.... 好灰....




大宅

積分: 2142


22#
發表於 11-10-2 18:53 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-2 18:39
我啱啱心急又用cb digital check 了...但都係唔中.... 好灰....
唔好灰心!
我見過有JM係排卵後D13用CB DIGITAL CHECK係唔中。
到D15先CHECK到有。仲早,放鬆~


大宅

積分: 4497


23#
發表於 11-10-2 19:27 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

多謝你呀... 係呢, 你覺得我應該聽日去睇睇醫生? 連續2日見啡同見血, 但又未驗倒pregnant... 其實會否係個胎著唔倒床, 自己流左出來??



點評

小幸兒  你唔好亂諗先,流啡好多婦女係M前或孕婦初期都會架。  發表於 11-10-2 20:12


大宅

積分: 4497


24#
發表於 11-10-2 19:31 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

我怕去到醫生度都檢查唔倒d咩... 最緊要係我末驗倒有bb, 醫生未必好理, 只會當m早左來....





大宅

積分: 4810


25#
發表於 11-10-2 19:42 |只看該作者

引用:Ic....+咁我聽日係排卵後day+12,+聽朝再che

原帖由 bbnboot 於 11-10-02 發表
Ic.... 咁我聽日係排卵後day 12, 聽朝再check cb digital 會否應該check 倒?? 我怕再等多兩日又繼續流血就 ...
如果係bingo左流血,都冇野可以做到,醫生可能開安胎藥,但只會增加黃體酮,唔可以直接保住個胎架!你不如用 clearblue check bingo la.




大宅

積分: 4497


26#
發表於 11-10-2 19:44 |只看該作者

回覆:stupidtaz 的帖子

I used clear blue digital already.. But said not pregnant... Am I checking too early??




大宅

積分: 4810


27#
發表於 11-10-2 20:02 |只看該作者

回覆:急... 好擔心, 有冇人幫手俾d意見... m來係咪就會冇哈哈笑ga?

If u are very sure that the egg is released at around day 15, then it is a bit early to check bingo today. However, you have m symptoms. Maybe u go see doctor tomorrow la, at least he or she can give you better explanation.




大宅

積分: 4497


28#
發表於 11-10-2 20:09 |只看該作者

回覆:stupidtaz 的帖子

Thx very much ah... I'm thinking to see a dr, tmr if I still see 流啡/血 tonite and tmr.... If I dun see it, then I'll wait a few more days and check cb digital again (since today is really a bit early to check bingo)...



點評

小幸兒    發表於 11-10-2 20:15


大宅

積分: 2142


29#
發表於 11-10-2 20:13 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-2 19:31
我怕去到醫生度都檢查唔倒d咩... 最緊要係我末驗倒有bb, 醫生未必好理, 只會當m早左來....



...

你平時M前有無流啡嘅習慣?


大宅

積分: 4497


30#
發表於 11-10-2 20:24 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

冇呀....平時會見好少啡先, 跟住就來m 血, d血量係多過而家個d, 同埋m會keep住流...我而家係流下停下的....

另外, 我今早見倒哈哈笑...若有m應該不會見倒哈哈笑??




男爵府

積分: 6108


31#
發表於 11-10-2 20:35 |只看該作者

回覆:急... 好擔心, 有冇人幫手俾d意見... m來係咪就會冇哈哈笑ga?

我覺得暫時放鬆心情 咁早未必驗到 一日未到一日都有機
如果繼續流 不如去急症 可能醫院驗會好d 普通診所真係求其同你驗完就算




大宅

積分: 2142


32#
發表於 11-10-2 20:56 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-2 20:24
冇呀....平時會見好少啡先, 跟住就來m 血, d血量係多過而家個d, 同埋m會keep住流...我而家係流下停下的.... ...

如果無,就如你說睇埋聽日啦。
我未用過哈哈笑,又唔多覺有JM分享過係M前會見到。
最好唔好自己亂試,比啲效果影響自己心情呀。


大宅

積分: 4497


33#
發表於 11-10-2 21:16 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

咁又係..... 都係睇多2日先....
唉.... 頭先o岩o岩又見倒啡... 不過今次唔係血喇.... 好似有好轉返d~~
希望聽日停啦...... 我可能會睇多幾日先決定睇醫生.... 聽日打去book定先....


大宅

積分: 2142


34#
發表於 11-10-2 21:19 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-2 21:16
回覆 小幸兒 的帖子

咁又係..... 都係睇多2日先....

唔好敢擔心呀! 好好休息~
有咩就上嚟傾下啦,搵人傾下,唔好亂諗呀!


大宅

積分: 4497


35#
發表於 11-10-2 21:26 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

多謝你呀~!!!

係呀, 上來搵大家傾下真係會知多d 同冇咁擔心..... 真係好多謝你地o既支持~!!!


大宅

積分: 2142


36#
發表於 11-10-2 21:35 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-2 21:26
回覆 小幸兒 的帖子

多謝你呀~!!!

唔使客氣.
呢度嘅JM個個都好明白大家嘅心情.
即使幫唔到, 心靈都安慰到.



大宅

積分: 4497


37#
發表於 11-10-2 21:51 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

都係ga~~~

係呢, 你而家cycle幾多呀~? 本身有小朋友未~?


大宅

積分: 2142


38#
發表於 11-10-2 22:08 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-2 21:51
回覆 小幸兒 的帖子

都係ga~~~

我未有呀。今次係第9個CYCLE啦!
呢兩個月去咗睇中西醫。
紅D>量體溫>BODY CHECK>中藥>戒口>運動,儘能力啦。
你呢?


大宅

積分: 4497


39#
發表於 11-10-2 22:22 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

我第一個cycle 中...雖然未過30, 但本身m 十分唔準...cycle 由30-60曰都有..同埋有多long 問題, 可能hormone 分泌冇咁好...所以比較難有bb 一d....




大宅

積分: 4497


40#
發表於 11-10-2 22:23 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

都係嗰句...盡力....




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo