想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1408


21#
發表於 11-10-5 20:52 |只看該作者

回覆:meteoreva 的帖子

我都有諗過買,不過聽D jm 講唔準先無買咋!係唔係好似支唇膏咁架?




別墅

積分: 892


22#
發表於 11-10-5 21:31 |只看該作者

引用:我都有諗過買,不過聽D+jm+講唔準先無買咋

原帖由 PIGPIGCAT 於 11-10-05 發表
我都有諗過買,不過聽D jm 講唔準先無買咋!係唔係好似支唇膏咁架?
係呀。for 我ok. 不過只用得一個月。

http://www.maybebaby.com.au/_about_us.php

可以去li 個website check check 先啦。
myphoto.jpg




大宅

積分: 1408


23#
發表於 11-10-5 22:05 |只看該作者

回覆:meteoreva 的帖子

Thank !你所只無咩反應意思係咪無胸痛/脹?你有無量體溫架?




別墅

積分: 892


24#
發表於 11-10-5 22:14 |只看該作者

引用:Thank+!你所只無咩反應意思係咪無胸痛/脹

原帖由 PIGPIGCAT 於 11-10-05 發表
Thank !你所只無咩反應意思係咪無胸痛/脹?你有無量體溫架?
C6 話我胸大左(我不覺)。同話dodo 時入面唔同。冇tired, 冇m come feel. 只係小小傷風。我未係bingo 架。如果真係先再深線先算啦。





別墅

積分: 892


25#
發表於 11-10-5 22:15 |只看該作者

回覆:PIGPIGCAT 的帖子

體溫今日36.92.




大宅

積分: 1408


26#
發表於 11-10-5 22:17 |只看該作者

回覆:meteoreva 的帖子

加油~盡量放鬆心情~




別墅

積分: 892


27#
發表於 11-10-5 22:23 |只看該作者

回覆:PIGPIGCAT 的帖子

Thank you so so much. 瞓啦。如有good news 再話你知。




大宅

積分: 1408


28#
發表於 11-10-6 10:17 |只看該作者

回覆:meteoreva 的帖子

我想俾你睇下我紅d今日都有甘深,唔知係唔係今日排呢?
myphoto.jpg




別墅

積分: 892


29#
發表於 11-10-6 10:23 |只看該作者

引用:我想俾你睇下我紅d今日都有甘深,唔知係唔

原帖由 PIGPIGCAT 於 11-10-06 發表
我想俾你睇下我紅d今日都有甘深,唔知係唔係今日排呢?
似係喎。唔好理有mood就啦。等你good news 呀。14 日後就到你有線架。而我今日check 6D 都有淺線。不過一個淺,好似冇咩加深。




大宅

積分: 1408


30#
發表於 11-10-6 10:28 |只看該作者
甘你影張相上黎睇睇丫..真係恭喜..6D真係好難會有線..你仲2日都有..一定係中左喇...我都希望可以快d到我..


別墅

積分: 892


31#
發表於 11-10-6 10:37 |只看該作者

回覆:PIGPIGCAT 的帖子

多謝。我電話影得唔清楚,等深D再upload. 仲有我想話你知。我個fd 成日2 -3 個月先黎m. 前幾日我比左紅D佢玩。因為佢驚有多曩。嗰一日係佢Day86. 之後佢話有深色。到左前日就同我講原來有左。所以琴日我先玩吓6D. 我想話一日未黎m仲有希望。而且你亦搵到深色。加油加油。




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


32#
發表於 11-10-6 10:41 |只看該作者
PIGPIGCAT 發表於 11-10-5 20:00
你同我一樣用紅D都係長期有線..條線仲唔係淺果隻..所以都好無奈..經期仲要比你長..今日都DAY72喇..排左?未 ...
你經期周期咁長,而且經期keep住有線,可能係多囊喔!
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


33#
發表於 11-10-6 10:43 |只看該作者
meteoreva 發表於 11-10-5 20:26
多謝先。不過冇感覺所以唔好開心住。我知道自己always 紅D深色以改用口水check 排卵。7 月先用亦搵到排卵日 ...
你其實係用秀兒check定用大衛(紅d、綠d)check架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 892


34#
發表於 11-10-6 10:48 |只看該作者

引用:Quote:meteoreva+發表於+11-10-5+20:26+多

原帖由 siutreasure 於 11-10-06 發表
你其實係用秀兒check定用大衛(紅d、綠d)check架
秀兒check 架。我比我家姐,妹同姐夫玩過都有線。不過我深色D. 之後我就放棄用啦。改用囗水check.




大宅

積分: 1408


35#
發表於 11-10-6 10:48 |只看該作者
回覆 meteoreva 的帖子

哦..我琴日都有玩過綠d..仲係白雪雪..所以今日先冇用綠d..點知紅d會甘深..等我睇日用埋綠d..睇下係排卵or中左..不過我而家咩feel都冇..連平時排卵後胸脹/痛都冇..不過點都好..如果今日係深粗..姐係就排卵..排左就會好快來m..如果今次唔中..都可以快d有新既開始..我琴日體溫左係36.4 而今日升到36.9..不過我而家病到9彩..唔知係唔係食左d藥..紅d會有甘大反應..


大宅

積分: 1408


36#
發表於 11-10-6 10:52 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我自己都覺得有呢個病...但無奈既係..我去睇過醫生..一個話有..一個話無..我去照過陰超..冇發現一串串黑影..其實想驗多囊...我可以從咩途徑知道答案??


別墅

積分: 892


37#
發表於 11-10-6 10:57 |只看該作者

回覆:PIGPIGCAT 的帖子

Take care and rest 多D。如好番少少就補多一次啦。我記得day 30 嗰個week 有胸痛同m feel. ( 以為黎m) 我想應該排卵痛呀。我只係day 33 do do 過。希望bingo 啦。




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


38#
發表於 11-10-6 10:58 |只看該作者
PIGPIGCAT 發表於 11-10-6 10:52
回覆 siutreasure 的帖子

我自己都覺得有呢個病...但無奈既係..我去睇過醫生..一個話有..一個話無..我去照 ...
一個話有、一個話冇,咁係咪搵多個醫生check下?其實就算冇多囊,都要找出為何經期咁長既原因,或者調下經,因為經期過長已經係唔正常既表現,即係你身體有d問題呀,想生bb都會難d,快d去搵醫生!
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


39#
發表於 11-10-6 11:02 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-10-6 11:03 編輯
meteoreva 發表於 11-10-6 10:48
秀兒check 架。我比我家姐,妹同姐夫玩過都有線。不過我深色D. 之後我就放棄用啦。改用囗水check.



...

紅d係指大衛牌驗排卵
綠d係指大衛牌驗孕呀

而秀兒係同大衛牌既驗試紙係相反顏色架
我見你同果位jm傾緊計
佢用大衛牌、你同秀兒
所以你地大家講既紅d、綠d,根本唔係同一樣野喔


各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


別墅

積分: 892


40#
發表於 11-10-6 11:04 |只看該作者

引用:Quote:meteoreva+發表於+11-10-6+10:48+秀

原帖由 siutreasure 於 11-10-06 發表
本帖最後由 siutreasure 於 11-10-6 11:03 編輯
我明白只係講紅D,6d 大家易明同少D筆畫。(人懶。。hahahaha)




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo