想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2553

畀面勳章


21#
發表於 11-10-9 00:31 |只看該作者
回覆 zoe0214 的帖子

咁m完左後15日應該唔可以飲嚕
下次都係試下m完左之後開始飲先
thanks!!


別墅

積分: 822


22#
發表於 11-10-9 08:27 |只看該作者

回覆:navyzero 的帖子

係啦,雖然未必一定,不過都係安全D好



強媽咪


洋房

積分: 51


23#
發表於 11-10-9 21:53 |只看該作者

回覆:M 後清血煲玫瑰花茶好定煲益母草飲好呢?

我有朱古力瘤可以飲嗎?係咪會幫我清晒啲M,個瘤晤再大?




別墅

積分: 822


24#
發表於 11-10-9 22:13 |只看該作者
回覆 sleung1981 的帖子

我都唔知呀, 你去睇吓中醫問吓意見會好D。

強媽咪

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo