想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6718


21#
發表於 11-10-11 23:22 |只看該作者
Hcbaby:您同c6 商量成怎樣呀?


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


22#
發表於 11-10-12 11:32 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

我今日BOOKING 左你介紹個醫生, 11月5日早上先有位呀, 因我一到5都要番工, 星期6一長一短半日, 所以我BOOK 星期6 呀

如果照輸卯館要 千幾, 但驗丁丁就$190 , 個姑娘幾好, 佢話其實驗丁丁去佐敦化驗所都OK, 但無講邊間呀, 所以無理由就咁拿丁丁自己撞上去架, 不過我想睇醫生睇下點先, 診所地址都未問實TIM, 我C6 就想想CHECK 丁丁,因之前家計會做婚前,CHECK 到小呀, 得12, 要20數量先合格


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


23#
發表於 11-10-12 11:56 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

剛又打去問10月20下午有無得睇, 但醫生唔係香港,我再問如當日只想交丁丁去驗先得唔得, 她話OK, 開心可以只交丁丁去 CHECK 先, 咁11月5日星期6 可再看埋報告, 唔該晒你呀PAT PAT BB 我其實真係唔知有咩門路睇除左家計會, 因為我連西醫門診都好小睇呢, 所以無得問, 咩婦科, 不育科診所都未睇過, 有病多數睇政府, 或中醫, 或自己買藥食咋, 唔該晒你, 有咩再同你SHARE 呀, THANKS


男爵府

積分: 6718


24#
發表於 11-10-12 15:02 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

我之前同你一樣呀, 什麼都唔識、同覺得唔會發生我身上、後來我接受現實、我到系由家計會開始、THEN就根據合資格的醫生LIST擴展找咋。好拉, 你開始一步步來、你第一次上去醫生應該同你初步溝通同解釋你知什麼系IUI、IVF等, 收費$350、你記住呀, 呢個醫生初頭好COOL同無咩眼CONTACT架, 同埋你看佢個樣好似呀伯同"胡WET"、但你主動LIU佢講多D野、佢就會好生猛同NICE。希望你夾到佢拉!

下, 20號佢不在、我做機會20-21找佢添因M小姐來找我。唉! 一陣問下先。

你系咪想早D呀、我HELP你問下姑娘得唔得閃個位、如你不介意講我知你姓咩的話, 我問佢轉介能否早少少, 哈哈。博朦先


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


25#
發表於 11-10-12 15:23 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

係呀, 今日鄭姑娘聽, 佢話20號他不在香港呀,
我唔洗早d 啦, 我番工好難請假, 請病假都難, 不過咁啱20號要請日病假上午覆診, 所以咪試下可唔可以睇下午囉, 我想同c6 都係想再check 一次佢d 丁丁先所以20號下午去交, 我應該請唔到假去睇架啦指早d ,照11月5日再覆診拿報告先再算, 佢咪係男醫生來既,如果到check 女仕個part 會唔會要睇妹妹架, 好在你提醒唔我唔係就去左家計會要預2-3千啦
350診金都唔平wor, 佢多唔多人睇架?


男爵府

積分: 6718


26#
發表於 11-10-12 15:24 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

我剛打去醫生24/10 返、現在輪到我好擔心呀!!鳴鳴鳴.....我上個月18/9 DAY 1見紅、我希望系遲一個星期、趕得切做IUI、唔想MISS左呢個機會呀!!!鳴鳴鳴。

我同姑娘傾左陣、佢話如果你想、24/10早上醫生都有些時間、就就唔就到呀?


男爵府

積分: 6718


27#
發表於 11-10-12 15:37 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

家計會要預2-3千????唔明?

系呀, 只是ONLY TALK $350拉! 其實好多醫生仲貴過佢!

佢多唔多人睇、佢有預約、我上兩次上去今好彩、第一次不用等、等二次佢診緊症、所以等一陣。

佢系仁安醫生其中一個。我都系因仁安銜頭、再找資料找佢羅。

UM......你話要不要看妹妹、做親任何婦科東西都要架拉! "繪"左出去拉!!! 我們為左BB什麼都願意。

加油!!


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


28#
發表於 11-10-12 15:53 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

我唔得呀10月24早上, 因要覆診呢, 唔差在一個幾月啦, 下午交丁丁先囉, 11月頭再睇順便睇埋report, iui 係咪人工呀, 要m 之前做嗎, 你係咪好怕痛呢, 我都好怕, 不過做到咪來都要忍,,,,,,咬緊牙關, 其實你係咪唔會等非iui 不可喇


大宅

積分: 3879


29#
發表於 11-10-12 16:59 |只看該作者
回覆 patpatbb 的帖子

你好呀,我本來都約左11月28日睇家計會嫁,但見你地又話佢唔OK,頭先就打去你地介紹個醫生約左10月31日去睇呀,我都試左兩年喇,都係未得,所以都好想搵到原因出黎呀~希望個醫生幫到我喇~


男爵府

積分: 6718


30#
發表於 11-10-12 17:17 |只看該作者
回覆 kaihang 的帖子

希望你GOOD LUCK LA!!!!!! 家計會或者唔系唔得、但對我地PM來講, 時間不等人了。哈哈.....


男爵府

積分: 8975

育兒性格勳章 畀面勳章


31#
發表於 11-10-12 19:45 |只看該作者

回覆:家計會不育科有用嗎??

家計會要咁貴咩?我都book 左睇wor




男爵府

積分: 6718


32#
發表於 11-10-12 21:00 |只看該作者
回覆 little_stars 的帖子

唔ok原因系一句講哂等來等去、時間耐同不是一針見血、見完家針會、再看你夠唔夠資格做政府羅。到時話夠之後、又要聽佢地果d呢d講座、才開始做。

私家見完醫生後、下次見紅後就可booking

呢d真系看你自己想點lu!!

你今年多大呀?


男爵府

積分: 8975

育兒性格勳章 畀面勳章


33#
發表於 11-10-13 09:14 |只看該作者

回覆:patpatbb 的帖子

Wow... 我係見完醫生, 佢叫我排wor
我廿到尾同埋我有卵巢多囊, 基本上唔食藥唔見m 小姐... 所以一定要睇醫生先得
唔知咁樣係咪會快d




大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


34#
發表於 11-10-13 09:34 |只看該作者
回覆 kaihang 的帖子

係啦一齊試下, 哈哈 反正家計會都應該唔係平


大宅

積分: 3879


35#
發表於 11-10-13 10:34 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

我都唔抱可以自然BINGO喇,希望快D見到醫生佢可以幫我忙喇~只想快生個BB,因我身體一向都唔好,下年都31歲喇,真係唔想太遲先有BB呀~


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


36#
發表於 11-10-13 10:40 |只看該作者
回覆 kaihang 的帖子

我同你一樣wor, 今年30, 身體都差的


大宅

積分: 3879


37#
發表於 11-10-13 11:19 |只看該作者
回覆 HCBABY 的帖子

我都唔知點解呁差,個個月都要睇醫生既,連我C6都成日串我問我有邊個月唔洗睇醫生嫁,今次仲衰,之前都會個個月有M黎,今次由8月10日黎完到依家都未黎,連機會都無埋,真係激鬼死,所以先打算去搵醫生幫下手~可以既話我連DODO都唔想喇,好大壓力,一D都唔開心呀~


大宅

積分: 4801


38#
發表於 11-10-13 11:42 |只看該作者
我都剛第一次去了家計會的不育科看醫生,要一個月後才回去覆診,但感覺那個醫生不太深入講解,可能我不識問,出來後都係得舊雲,所以再到看開門診再問多一次,家計會叫我考慮照輸egg管,但門診話不用住,先照照egg巢先,看報告後再打算點做,但我有要求家計會幫我驗血是否pocs,埋單成為$960.


男爵府

積分: 8975

育兒性格勳章 畀面勳章


39#
發表於 11-10-13 23:09 |只看該作者

回覆:tize2002 的帖子

我之前睇左私家已經確診pcos 所以唔使再照
我係私家照超聲波+blood test 都成2k =.=




大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


40#
發表於 11-10-14 09:12 |只看該作者
回覆 kaihang 的帖子

咁你之前試過m 無來咁耐未呀, 你係咩病傷風感冒? 會唔會食西藥多左攪到m 唔來呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo