想生BB

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   1


男爵府

積分: 7504


21#
發表於 11-10-15 23:36 |只看該作者
我係17/9 DAY 1, 今早用CB CHECK 條線淺到好似得個烘, 差不多係睇唔到...有谷M FEEL, 但D M 又未到...多數唔 BINGO 架啦!


男爵府

積分: 5681


22#
發表於 11-10-16 00:10 |只看該作者
fingerose 發表於 11-10-15 23:36
我係17/9 DAY 1, 今早用CB CHECK 條線淺到好似得個烘, 差不多係睇唔到...有谷M FEEL, 但D M 又未到...多數 ...

我同你1樣啦..又係用cb check有個控..
有谷m feel.. 未黎m.. 之前都淨係m痛..
今日仲連胸都谷埋..我都打定輸數..
但係又見到jm話cb check好準.. 有控都有機..
所以真係要睇多幾日 =] 希望我地1齊中啦!!!! 加油..


複式洋房

積分: 332


23#
發表於 11-10-16 00:32 |只看該作者

回覆:9月18 day 1 既JM check bingo 未呀?

可唔可以幫下眼?等bingo時未見過
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 332


24#
發表於 11-10-16 00:42 |只看該作者

回覆:止善 的帖子

唔好意思,我忘了補充,我都係18/9day1, day 13-15都深粗,所以我day14,15都有開工。 今曰應該day28, 岩岩check 下紅d又深色左,攪到我好緊張呀?我有冇機呀?thanksthanks。





大宅

積分: 1217


25#
發表於 11-10-16 01:38 |只看該作者

回覆:9月18 day 1 既JM check bingo 未呀?

有淺控都好過咩都無呀!都叫仲有機會!努力呀各位準媽媽!




翡翠宮

積分: 94041

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


26#
發表於 11-10-16 02:06 |只看該作者

回覆:9月18 day 1 既JM check bingo 未呀?

我...9月19日day 1,剛才m來了
好準,day29,是次c6沒交功課一定唔會bingo,好失望!希望下個cycle比到我啦



◕順其自然啦~♥ ◕


男爵府

積分: 7504


27#
發表於 11-10-16 14:33 |只看該作者
CICI_PANG 發表於 11-10-16 00:10
我同你1樣啦..又係用cb check有個控..
有谷m feel.. 未黎m.. 之前都淨係m痛..
今日仲連胸都谷埋..我都打定 ...

但係我比妳還要淺呀, 其實我呢幾個月都係30日 per cycle, 照理17/10 就來m, 而我平時m 前一兩天會流啡的, 但到今天都未有, 但又驗唔到bingo, 昨晚又breast 痛, 又m 痛,醒左.....都唔知想點, 如果係唔中, 就唔該快d 來m, 如果過埋今個week 都唔來, 先買cb dightal 再check, anyway 妳好大機會中, 祝妳bingo, 到時記得上來報喜


複式洋房

積分: 185


28#
發表於 11-10-16 16:05 |只看該作者

引用:有淺控都好過咩都無呀!都叫仲有機會!努力

原帖由 紫薯 於 11-10-16 發表
有淺控都好過咩都無呀!都叫仲有機會!努力呀各位準媽媽!



...
妳咩情況呀?仲有肚脹嗎?




男爵府

積分: 5681


29#
發表於 11-10-16 17:14 |只看該作者

回覆:9月18 day 1 既JM check bingo 未呀?

我今日好m痛,最似會黎m既係開大果時d便便好軟身牙!之前每次黎m前都係甘,有無人知如果有左會吾會都有機d便便係軟身架?




大宅

積分: 1299


30#
發表於 11-10-16 17:30 |只看該作者

回覆:9月18 day 1 既JM check bingo 未呀?

我今曰day 26 紅d有淺線,綠d白雪雪.cycle 28日。剛剛d "b"都係軟,可能m就到




複式洋房

積分: 185


31#
發表於 11-10-16 18:49 |只看該作者

回覆:9月18 day 1 既JM check bingo 未呀?

睇完妳地嘅情況,我應該都無望!雖然乜都冇check,但係有谷m feel,啲便便都係軟..唉..




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


32#
發表於 11-10-16 19:48 |只看該作者

引用:我今曰day+26+紅d有淺線,綠d白雪雪.cycle+2

原帖由 fifikong 於 11-10-16 發表
我今曰day 26 紅d有淺線,綠d白雪雪.cycle 28日。剛剛d "b"都係軟,可能m就到



...
今日day 29,排左卵9日,紅d得個哄咋



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1217


33#
發表於 11-10-16 20:01 |只看該作者

回覆:BradC. 的帖子

有呀!不過今朝同c6 dodo 左一次,之後去咮咮有少少啡,以為小姐來,但係成個下午再無啡。唔知係咪小姐就到呢,但係肚都係痛下痛下咁!




大宅

積分: 1217


34#
發表於 11-10-16 20:03 |只看該作者

回覆:9月18 day 1 既JM check bingo 未呀?

便便正常唔係軟軟地既咩
硬既咪好痛囉?




複式洋房

積分: 185


35#
發表於 11-10-16 21:48 |只看該作者

引用:有呀!不過今朝同c6+dodo+左一次,之後去咮

原帖由 紫薯 於 11-10-16 發表
有呀!不過今朝同c6 dodo 左一次,之後去咮咮有少少啡,以為小姐來,但係成個下午再無啡。唔知係咪小姐就到 ...
妳仲唔check?個胸有冇脹呀?
希望妳bingo 啦!




複式洋房

積分: 185


36#
發表於 11-10-16 21:51 |只看該作者

引用:便便正常唔係軟軟地既咩 硬既咪好痛囉? +

原帖由 紫薯 於 11-10-16 發表
便便正常唔係軟軟地既咩
硬既咪好痛囉?
M前特別軟架!哈哈...




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


37#
發表於 11-10-17 12:02 |只看該作者
siutreasure 發表於 11-10-16 19:48
今日day 29,排左卵9日,紅d得個哄咋
今日day 30,排左卵10日,紅d加深左呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1217


38#
發表於 11-10-17 17:25 |只看該作者

回覆:BradC. 的帖子

未呀,老公叫我過埋今星期都無來先喎!




大宅

積分: 1217


39#
發表於 11-10-17 17:26 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

加油!齊齊過板!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


40#
發表於 11-10-17 18:25 |只看該作者
紫薯 發表於 11-10-17 17:26
加油!齊齊過板!

都係排左十日
咁早未有咁快知既
不過都想睇下紅d有冇咩變化
如果有會越黎越深架嘛
睇下聽日有冇變深粗先

點評

agnes1437  點丫.. 今日有冇再深d?  發表於 11-10-18 14:48
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo