想生BB

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   1


大宅

積分: 1217


1#
發表於 11-10-15 00:14 |只看該作者
都唔知幾時排卵,無用紅綠D,無check 體溫!平時都係+/- 1-2日
我想聽日就check,肚痛左 2 星期喇(不過可能係心理作用)




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2#
發表於 11-10-15 00:16 |只看該作者
紫薯 發表於 11-10-15 00:14
都唔知幾時排卵,無用紅綠D,無check 體溫!平時都係+/- 1-2日
我想聽日就check,肚痛左 2 星期喇(不過可 ...

你cycle係幾多日
我係918 day 1
不過day 20紅d先深粗
稔住下星期一開始check紅綠d
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3643


3#
發表於 11-10-15 00:22 |只看該作者
我915DAY1, 紅綠都係白雪雪..真係, 可能又要等下個CYCLE


複式洋房

積分: 185


4#
發表於 11-10-15 00:30 |只看該作者

回覆:9月18 day 1 既JM check bingo 未呀?

我19/9Day 1, 個肚脹足2weeks,乜都冇check! 其實妳哋知唔知bingo咗有乜徵兆架?





大宅

積分: 1217


5#
發表於 11-10-15 01:09 |只看該作者

回覆:9月18 day 1 既JM check bingo 未呀?

大概28~30日




大宅

積分: 1217


6#
發表於 11-10-15 01:09 |只看該作者

引用:我19/9Day+1,+個肚脹足2weeks,乜都冇check!

原帖由 BradC. 於 11-10-15 發表
我19/9Day 1, 個肚脹足2weeks,乜都冇check! 其實妳哋知唔知bingo咗有乜徵兆架?



...
我都係,咁先慘




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


7#
發表於 11-10-15 01:12 |只看該作者
本帖最後由 siutreasure 於 11-10-15 01:12 編輯
BradC. 發表於 11-10-15 00:30
我19/9Day 1, 個肚脹足2weeks,乜都冇check! 其實妳哋知唔知bingo咗有乜徵兆架?



...

我上次有左都唔知
流啡作小產以為m黎
我記得係個胸好重
一完戴bra訓先得
而且乳頭好敏感
hi下都痛
仲有腰背痛
坐車想嘔

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


8#
發表於 11-10-15 01:13 |只看該作者
紫薯 發表於 11-10-15 01:09
我都係,咁先慘

聽日check咩
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


複式洋房

積分: 185


9#
發表於 11-10-15 07:51 |只看該作者

引用:+本帖最後由+siutreasure+於+11-10-15+01:1

原帖由 siutreasure 於 11-10-15 發表
本帖最後由 siutreasure 於 11-10-15 01:12 編輯
多謝妳嘅sharing!我真係要小心啲喇喎..




複式洋房

積分: 185


10#
發表於 11-10-15 07:53 |只看該作者

引用:大概28~30日 +

原帖由 紫薯 於 11-10-15 發表
大概28~30日
我都係,check 咗末呀?




大宅

積分: 1217


11#
發表於 11-10-15 11:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+紫薯+於+11-10-15+發表大概28

原帖由 BradC. 於 11-10-15 發表
我都係,check 咗末呀?
未呀,打算今日check 既,但係C6 又叫我下星期先check
應該今日買等然幾日唔想先check 喇。
不過我覺得一買左就會心思思想去check...可能聽朝已經忍唔住




男爵府

積分: 5681


12#
發表於 11-10-15 11:50 |只看該作者
我係917 day 1架..
前兩日check左..者係13號..
因為咁岩係結婚週年紀念日者..
想睇下會吾會有份額外既禮物..
點知最後都係無..
我用cb 十字型果隻.. 橫線好深色..
但係直線就極淺色..淺到無咁-3-
不過影相都會影到既..我用iphone影俾老公睇..
佢都話見到有線..但係就好淺好淺囉!!
照計都係17-19號黎m..如果19號未黎會再check!!


男爵府

積分: 5681


13#
發表於 11-10-15 11:52 |只看該作者
BradC. 發表於 11-10-15 00:30
我19/9Day 1, 個肚脹足2weeks,乜都冇check! 其實妳哋知唔知bingo咗有乜徵兆架?



...

我第1胎有左果時咩感覺都無..
計返時間應該係果年既5月中有既..我到7月尾先知..
奇在6月我係有黎m..只係m量好少無為意..
我係7月好耐都無m黎..又成日都好胃痛先check..
1 check就發現有左啦..


大宅

積分: 3833


14#
發表於 11-10-15 12:23 |只看該作者
我Day1系9月13日

Day20 紅D深粗 應該Day35M到

Day30 早抺到有幾滴血,晚又有一小滴

Day31 check過紅D 水哄都無

Day33(今日)無分泌,無胸痛,肚漲,好眼訓

抱平常心喇~


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


15#
發表於 11-10-15 13:57 |只看該作者
我都喺18day1,尋日M小姐call咗我喇


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


16#
發表於 11-10-15 13:57 |只看該作者
我都喺18day1,尋日M小姐call咗我喇


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


17#
發表於 11-10-15 13:57 |只看該作者
我都喺18day1,尋日M小姐call咗我喇


複式洋房

積分: 185


18#
發表於 11-10-15 16:54 |只看該作者

引用:我都喺18day1,尋日M小姐call咗我喇

原帖由 MACY姐姐 於 11-10-15 發表
我都喺18day1,尋日M小姐call咗我喇
唔好灰心,下個cycle加油!




大宅

積分: 1217


19#
發表於 11-10-15 17:23 |只看該作者

引用:我係917+day+1架..前兩日check左..者係13號

原帖由 CICI_PANG 於 11-10-15 發表
我係917 day 1架..
前兩日check左..者係13號..
因為咁岩係結婚週年紀念日者..
有淺線都有機會,過幾日再check 多次啦!
無既係白到無朋友!




大宅

積分: 1217


20#
發表於 11-10-15 17:26 |只看該作者

引用:我都喺18day1,尋日M小姐call咗我喇

原帖由 MACY姐姐 於 11-10-15 發表
我都喺18day1,尋日M小姐call咗我喇
早黎咪快啲準備好下一個 cycle!加油!




首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo