Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?
Emen,
恭喜哂呀 !! 保重身體呀 !! 願主繼續保守你呀 !!
請問你介唔介意講吓, 你之前睇西醫, 有無check到你有咩問題架 ?
因我比西醫介定為"不明原因" , 所以西醫nothing to do , 我只能夠等做ivf ! 我其實唔係咁想做ivf, 因覺得生育係掌管係神手上 ! 中醫我都睇過幾個啦, 佢哋都只係叫我調好個身體就得, 但我一等...... 就等咗就快5年啦 !
另外, 王醫師個診症時間點架 ? 雖然我都係住新界, 但住另一邊, 搭車都要成個鐘先到 !
thanks !
:wth: :wth: [size=medium]魚 ~ [img]