想生BB

跳至

首頁
12345...22

尾頁
   1


複式洋房

積分: 139


21#
發表於 05-11-2 12:27 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,

恭喜您! 記住休息多d!

還想知, 是否要經期第一天去睇中醫??


複式洋房

積分: 262


22#
發表於 05-11-2 14:39 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Yanmommy

可否PM中醫資料給我呀?
謝謝

[quote]
Yanmommy 寫道:
各位姊妹,千奇唔好灰心!睇中醫要時間調理身子,不過一定找


大宅

積分: 2138


23#
發表於 05-11-2 14:40 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

kpigpig,

Thank you la.

係呀, 最好day 1. :-P


男爵府

積分: 7527


24#
發表於 05-11-2 16:39 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,

請問係近粉嶺邊度呀??點解你會睇佢既,係唔係朋友介紹架??我之前係睇吉叔架,因為成日都要等好耐同埋我近新界,所以我想試下你個個,除左藥費,駛唔駛俾診金架,唔好意思咁多問題


洋房

積分: 75


25#
發表於 05-11-2 16:40 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

我個problem係血氣 不足and 腰骨無力。中醫說腎主骨,與生殖器官是相關。我D period每次只是一天就完,份量又不多。So 第1次在八週停生長,而上兩次在八週左右就ByeBye!(自己溜出) 真係好
:-( :-( :-( (係三年內發生)
中醫給我飲藥膳燙調理小產身體。D藥材加肉又煲又燉,飲十次,飲黨篸北


民房

積分: 18


26#
發表於 05-11-2 17:02 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

hi Yanmommy:

我想問你你睇既中醫地址係邊.....係唔係要自己煲藥.....因為我身體一向都比較差.....試過去睇中要北京同人堂........只係調理身體既藥粉每天飲兩次.......大概3個月療情.....要差不多兩至三萬元左右.......所以自己都未決定到.....因為都幾貴....可否介紹你睇開的中醫給我呀......thank you very much......

keroppiyan


民房

積分: 40


27#
發表於 05-11-2 17:26 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

我想知你個醫師嘅資料及細節,可否post 出來or PM我?Thanks


民房

積分: 40


28#
發表於 05-11-2 17:28 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui
我想知你個醫師嘅資料及細節,可否post 出來or PM我?Thanks


大宅

積分: 2138


29#
發表於 05-11-2 17:43 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,

多問題唔緊要, 希望d資料幫到你.

1. 王醫師地址: 粉嶺聯和墟2-8號1/F C(廖創興銀行樓上), 你可以起火車站轉小巴/的士.

2. 個$係全包

3. 我先生個朋友介紹, 我先生之前甲狀線有事都係佢診斷出來...但我一直都唔係好信中醫, 所以遲遲無去..今次都係試西醫試到絕路先惗住放條生路比自己試下中藥.




複式洋房

積分: 477


30#
發表於 05-11-2 18:02 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,

恭喜哂呀 !! 保重身體呀 !! 願主繼續保守你呀 !!

請問你介唔介意講吓, 你之前睇西醫, 有無check到你有咩問題架 ?
因我比西醫介定為"不明原因" , 所以西醫nothing to do , 我只能夠等做ivf ! 我其實唔係咁想做ivf, 因覺得生育係掌管係神手上 ! 中醫我都睇過幾個啦, 佢哋都只係叫我調好個身體就得, 但我一等...... 就等咗就快5年啦 !

另外, 王醫師個診症時間點架 ? 雖然我都係住新界, 但住另一邊, 搭車都要成個鐘先到 !

thanks !
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


男爵府

積分: 7527


31#
發表於 05-11-2 20:10 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,

好多謝你既詳盡解釋
我上個月都係去睇西醫打左支爆卵針都係失敗(因為啱啱檢查時見到粒卵夠熟),我都係打左支針覺得唔舒暢,個人好"光",包括下面 :-( :-( :-( ,打電話問醫生又話唔會有咁既情況出現,仲問我係唔係發炎 ,所以佢叫我下個cycle返去再打針我都無返去.......... :-( :-(

呀!佢駛唔駛預約架??係唔係第一日黎m就要去睇架??

仲有祝你個bb健康活潑成長


大宅

積分: 2138


32#
發表於 05-11-3 11:06 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,

我都有起”基督教家庭”有睇開你地既留言…不如我去個邊同你傾.

GB,

好多謝你既祝福.

係呀西醫d treatment 真係好傷…

你如果第一次睇最好預約, 係呀, 最好day 1去.

記住叫埋你老公去, 因為想生bb, 老公個part 都好重要…我老公食左d 中藥真係勁好多, 所以只係do左兩次就成功.

祝好孕.


大宅

積分: 1437


33#
發表於 05-11-3 14:10 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Hi, Yanmommy,

請問蔡醫師診症時間及診金多少?平時難唔難book?地址近唔近地鐵站? 你睇左幾耐先bingo?我之前部都睇過中醫半年及西十個月都唔得, 西醫每次都叫我食排卵藥, 打排卵針, 如果唔得就做IUI, 但我同老公都唔想做IUI 或IVF. 雖然之前個中醫唔係幾好(睇完之後直頭無m到, 每次都叫我驗孕)但我都想再睇中醫. 如果我睇蔡醫師同時可唔可以食排卵藥?
唔該!!!


大宅

積分: 1437


34#
發表於 05-11-3 14:19 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

唔好意思仲有一個問題, 蔡醫師係唔係專睇生BB?


男爵府

積分: 7527


35#
發表於 05-11-3 16:21 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,

要兩公婆一齊睇先有用架?? ?-( ?-( 咁係唔係同我一齊DAY 1去呀??因為佢可能抽唔到時間呀 :-( :-( :-(

呀!你係唔係自己煲藥架,D藥係唔係o係佢到"汁"架??
唔該晒你!!


男爵府

積分: 7533


36#
發表於 05-11-3 16:32 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Panash,
不如我post個中醫師d資料出黎,希望大家不要介意:

香港俊華中醫院
吳俊來教授
香港上環德輔道中262號一洲大廈3字樓全層
(上環地鐵站A1出口)
tel: 2545 5321
診症時間: 星期一至五 9am 至7pm
星期六 9am 至 3pm
公眾假期休息
免診金,藥每劑$38.
亦設針灸服務,約$120起.
不設預約.

希望能幫到大家!!!


男爵府

積分: 7533


37#
發表於 05-11-3 16:39 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,

個中醫原來係我屋企附近!
Thanks for the information.


男爵府

積分: 7533


38#
發表於 05-11-3 16:49 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Yanmommy,
好勁呀!我地d女人為左完成人生最偉大o既工程,真係花唔少功夫同受唔少苦!真係偉大呀!
祝你個bb快高長大,健健康康!
我個醫師都講話如果今個月未有,就可以用針炙去加強同輔助.不過希望今個月中啦!


大宅

積分: 2138


39#
發表於 05-11-3 17:12 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,

唔使緊張, 你可以來完M, 第2次覆診先叫你老公去啦...因為睇第二次係好關鍵...醫師會開d速進排卵+受精既藥比你, 甘如果起呢個時候你老公又有d補精&壯陽中藥食緊, 你兩一結合, 咪bang bang 聲lor.

係藥粉充水服的.

記住: 放鬆 + check 排卵, 之前唔好做甘密, 把握排卵期

祝好孕

NaughtyLuiLui,

甘Q? 你又係住Fanling.


男爵府

積分: 7533


40#
發表於 05-11-3 18:11 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,
係呀!我仲係住聯和墟tim,你住邊頭架?

首頁
12345...22

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo