自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


21#
發表於 11-11-29 10:39 |只看該作者
特別係個d玩殺戮遊戲既人,
又搶聲又慘叫聲,
你一直聽住身邊有人慘叫真係人都癲!


男爵府

積分: 8819


22#
發表於 11-11-29 10:42 |只看該作者
我都好討厭那些在公眾場所發出噪音的自私行為。
請大家體諒,有些人是對聲音特別敏感,你覺得好得意的遊戲聲響,對某些人士是一種滋擾。
戴耳筒和靜音係舉手之勞,自誤又不擾人。
當然,講電話的聲浪更滋擾人,我自己盡量唔會在車廂講電話,有需要都係長話短說,用手掩住口講,套用大陸用語,做個文明人。
日本禁止乘客在車廂講電話,就係避免講電話聲浪影響別人。


點評

sillything    發表於 11-11-29 21:15
guksake  yes! 我自己都會戴耳筒, 唔想影響到其他人..  發表於 11-11-29 11:15
newcook    發表於 11-11-29 10:53


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 11-11-29 10:47 |只看該作者
> OnDIETMaMi_48KG 頂多咪叫人熄細聲啲, 都唔駛完全叫人熄哂囉!! 發表於 5 分鐘前

其實,影響到人就係影響到人,
熄細聲啲可能少d人聽到,
但係都係影響到人,
如果你真係好想有聲就戴耳筒,
我唔明白點解你又係都唔戴耳筒,
然後要其他人接受自己發出聲音?

點評

JM12  我都支持你!!  發表於 11-11-29 11:13
涼屍屍  係喎!!! 無品就係無品!!!! 十卜 U!!!!!  發表於 11-11-29 10:52


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


24#
發表於 11-11-29 10:50 |只看該作者
小小聲我都OK 既, 不過太大聲就唔好喇~


男爵府

積分: 8666

好媽媽勳章 醒目開學勳章


25#
發表於 11-11-29 10:53 |只看該作者
四眼雞丁 發表於 11-11-29 10:31
反而我覺得每朝搭輕鐵,係人迫時候,唔好攞住部機禁禁禁,如果搭開輕鐵ga人都會知~d C機以為自己係頭文字D入面 ...

我試過搭輕鐵,個女人同我背住企,架車少少chok佢就撞埋我度
撞咗2次,我向後一望,佢明明企係扶手隔離都唔捉實,只係不停禁...禁...禁
我等緊佢第3次撞埋黎就出聲話架啦...不過我好快就到站,無機會出聲


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 11-11-29 11:05 |只看該作者
唔知呢
由細到大亞媽都教我地喺公眾場合要細聲講嘢
佢話好乞人憎喎
喺屋企大聲鬧女佢又另外一回事囉

我都係咁教個仔
要睇片玩機可以....但要帶HEADPHONE囉
我仲特登買咗個HEADPHONE比我仔(戴喺頭度嗰D呢,無咁易鉄)
我都驚佢嘈到人
尤其係我仔鍾意玩D恐龍GAME
成日有恐龍叫...都幾嚇人架

不過有時我講電話都會愈講愈大聲
明明初初好細聲兼懶係揞位個咀
但有時傾到HIGH咗就係不自覺咁大聲咗
到講得一兩句我又會自動自覺細聲返D
我都好怕比人眼望望
好似自己好嘈到人咁



男爵府

積分: 8928

BK Milk勳章


27#
發表於 11-11-29 11:11 |只看該作者
OnDIETMaMi_48KG 發表於 11-11-29 10:27
我都覺得唔太大聲, 我接受得到喎!
擘大喉嚨講野比呢啲手機發出既聲更為討厭...
完全叫人熄哂啲聲, 你都好自私...

我想生三個

同意,要完全無騷擾,最好自己坐私家車.

發表於 36 秒前

都調轉黎講既!!!!要開大聲黎打機講電話, 唔係應該你去坐私家車咩???


侯爵府

積分: 21311

好媽媽勳章 醒目開學勳章


28#
發表於 11-11-29 11:11 |只看該作者
亞貴 發表於 11-11-29 11:05
唔知呢
由細到大亞媽都教我地喺公眾場合要細聲講嘢
佢話好乞人憎喎


伯爵府

積分: 19045

醒目開學勳章 畀面勳章


29#
發表於 11-11-29 11:11 |只看該作者
shinku 發表於 11-11-29 10:47
> OnDIETMaMi_48KG 頂多咪叫人熄細聲啲, 都唔駛完全叫人熄哂囉!! 發表於 5 分鐘前

其實,影響到人就係影 ...
即係細細聲, 你都覺得影響到人!?
睇黎要整條條例, 在車廂及公眾地方時請將手機較為靜音, 以免影響他人!
sorry, 我冇話我唔戴耳筒, 只係我出街唔會玩手機!


點評

JM12  宜家唔係講緊電話響, 關靜唔靜音咩事?  發表於 11-11-29 11:14


大宅

積分: 4756


30#
發表於 11-11-29 11:13 |只看該作者

回覆:致所有自己或身邊有智能手機或會係公眾場合打機既人!

我認我聲音比較敏感,所以我都好怕嗰D招招聲,我會坐去第二度




伯爵府

積分: 16040

好媽媽勳章 畀面勳章


31#
發表於 11-11-29 11:16 |只看該作者
我都覺會有d騷擾到人....好彩我部電話好大餅(tab), 又唔可以好似普通電話咁擺去耳仔聽(會全世界聽到2方對話), 所以我一定駁咗藍芽先出街, 再另帶多條handfree, 以防萬一藍芽冇電, 都有條handfree可以用, 咁就玩game, 睇戲都唔會有聲嘈到人


伯爵府

積分: 19045

醒目開學勳章 畀面勳章


32#
發表於 11-11-29 11:21 |只看該作者
JM12 宜家唔係講緊電話響, 關靜唔靜音咩事? 發表於 1 分鐘前

咁樓主話用手機打機, 聽音樂既聲浪騷擾到人, 細細聲都話影響人嘛!
咁直情靜音咪唔駛煩囉, 一陣點知會唔會有聽覺問題既人用headphone都開到好大聲, 隔離位又聽得到影響人架!!

總之, 細細聲我接受啦, 正如講電話一樣! 基本禮貎!


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


33#
發表於 11-11-29 11:25 |只看該作者
OnDIETMaMi_48KG 發表於 11-11-29 11:11
即係細細聲, 你都覺得影響到人!?
睇黎要整條條例, 在車廂及公眾地方時請將手機較為靜音, 以免影響他人!
sor ...
細細聲當然影響到人!因為
你較細聲都係想自己唔戴耳筒都聽到 -> 你聽到,人地都聽到 -> 人地聽到,就係影響到人

我覺得講電話ok,因為講電話係一定會發出聲音,係正常既,
(雖然我覺得細聲講電話比較有公德心,但唔排取人地真係撞龍既又...)
但係打機唔一定要有聲先玩到,就算想有聲都可以戴耳筒,
點解唔可以做到自己又開心打到機,又唔影響到人既事呢?咁係雙嬴架喎??


水晶宮

積分: 51578

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


34#
發表於 11-11-29 11:33 |只看該作者
本帖最後由 newcook 於 11-11-29 11:34 編輯
shinku 發表於 11-11-29 11:25
細細聲當然影響到人!因為
你較細聲都係想自己唔戴耳筒都聽到 -> 你聽到,人地都聽到 -> 人地聽到 ...

樓主唔好嬲........其實我感覺大多數人都係自私, 只要自己開心/方便, 就唔會理別人感受, 我覺得有時你覺得無問題, 唔代表人地都一樣覺得無問題, 只要有機會影響到人, 就算自己覺得ok, 都唔應該做, 呢個係我原則~

我細細個搭巴士已經成日見呢個標貼 : Please be considerate!
我搞下笑架咋, 唔好插我呀!!!!!!!!!!


伯爵府

積分: 17645

hashtag旅遊勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


35#
發表於 11-11-29 11:34 |只看該作者
其實為免騷擾到人,最好都係用handfree~
我自己聽歌、睇movie同打機都係會用handfree,一嚟唔會嘈到人,二嚟自己聽得又清楚啲﹗
みんなで一緒に笑う


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 11-11-29 11:34 |只看該作者
我自己會較震機打機架. .... 我C 6 成日都開住聲打機, 俾我嘈佢較細聲D , 一係較震


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


37#
發表於 11-11-29 11:38 |只看該作者
小小聲啫, 唔係咁都唔可以接受嘛, 就算係用左HEADPHONE, 開得大聲, 外面人都聽到啦........
請學會包容, 呢個世界, 唔係為特定既一個人而設架.....................
唔關自唔自私事, 人係群體既動物, 好難做到一面倒咁去遷就其他人, 大家都讓一下, 包容一下, 咁大家都唔洗勞氣啦....
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


38#
發表於 11-11-29 11:57 |只看該作者
shinku 發表於 11-11-29 10:12
唔該比d公德心,你係公眾場合打機/聽歌/睇 movie 唔係問題,但唔該你一係戴番個耳機,一係就完全熄左聲 ...
無用㗎, 一樣勁漏聲...
你睇啲人聽歌都係, 隔3個位都清楚聽到
            


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 11-11-29 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7323


40#
發表於 11-11-29 12:22 |只看該作者
唔明白點解開聲打機果D, 明明係可以有方法唔嘈到其他人, 偏偏就要話人地自私; 真係想有聲既, 咪帶headphone law, 有幾困難呢?

正如你係街聽歌聽收音機, 你會唔會就咁播先? 如果個個都係咁, 成條街成架車都會好嘈, 唔好睇少D細細聲, 好多細細聲加埋就好大聲架啦

我就係果D一定帶headphone既人, 仲要會自己測試下除低headphone之後會唔會漏聲, 如果會就較細D, 講真, 會漏聲既話都證明聲量好大, 對耳仔都唔好

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo