夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 10743


21#
發表於 11-12-14 10:41 |只看該作者
我老公脾氣都係好差。佢會為啲好少既事發我脾氣,例如:我幫阿女抹PATPAT方法不對,我裝垃圾袋個袋太大好浪費,我食飯食到成台都係等等,佢唔係就咁笑下話下我,係會真係發火果隻


大宅

積分: 1305


22#
發表於 11-12-14 17:18 |只看該作者
C6有時黑面都不突止,仲十問九吳應。我會學番佢,佢想同我講野時我吳啋佢,佢會好想知我咩事。我會話,"公平d啦,你吳鍾意講野果時可以吳講。問你野你吳答,咁冇禮貌,我覺得我都吳洗對你咁有禮貌囉。我係有權選择吳同你講架bor." 我份人比較硬頸,所以佢依家為免有手尾跟,佢都學精了。佢吳想講野時,我問佢野佢會答“我有d吳舒服頭痛所以吳想講野了。” 我就話“哦,好呀!你有野幫手出聲叫我啦”


大宅

積分: 1305


23#
發表於 11-12-14 17:21 |只看該作者
你地試下以上個方法work 吳work.. 我之前都忍左好耐後來炒大獲用左以上方法settle左


大宅

積分: 1927


24#
發表於 11-12-20 00:38 |只看該作者
我老公每日都有時段會面黑,有時一日幾次,有時好彩只係一次。

EQ非常低,連工人都覺得佢長期心情差。

為咗少少嘢都口黑面黑,發哂皮氣咁。


男爵府

積分: 6989


25#
發表於 11-12-20 18:41 |只看該作者

引用:我老公一有不合意、肚餓或眼瞓不單會黑面,

原帖由 steppenwolf 於 11-12-14 發表
我老公一有不合意、肚餓或眼瞓不單會黑面,仲會不斷發脾氣鬧人。要食飽瞓飽先有好面色••••••
...
好似BB仔咁



點評

toffeetong  質個奶咀比佢la.  發表於 12-3-14 01:45


複式洋房

積分: 130


26#
發表於 11-12-21 00:28 |只看該作者
Relax and Support him


用戶要求終止服務

積分: 7682


27#
發表於 11-12-21 12:05 |只看該作者

回覆 回覆:carol1030的帖子

Yup,一個勞勞嘈嘈的大bb




大宅

積分: 2460

畀面勳章


28#
發表於 12-3-12 12:50 |只看該作者
是不是你老公心底對生活或是工作不如意但又唔是咁想講出來,所以粒聲唔出


公爵府

積分: 26797


29#
發表於 12-3-12 12:56 |只看該作者

回覆:有無c6耐唔耐黑面?

我c6成日烚熟9頭好少黑面




男爵府

積分: 8799


30#
發表於 12-3-12 13:29 |只看該作者
又唔會冇原因而黑臉,但係我都係會由得佢


男爵府

積分: 5027


31#
發表於 12-3-12 13:37 |只看該作者

回覆:有無c6耐唔耐黑面?

男女大不同。男人收收埋埋但黑面,女人bilibala 就冇嘢lu!




別墅

積分: 522


32#
發表於 12-3-12 13:55 |只看該作者
waitwaitwait 發表於 11-12-21 00:28
Relax and Support him

咁邊個SUPPORT我? 佢無時無刻黑面, 連同我同啊女講野都無, 可以食完野自己走左唔知去邊講句都無. 咁多年我覺得自己都忍夠, 好想離開佢



子爵府

積分: 11222


33#
發表於 12-3-12 14:13 |只看該作者
我老公又極少黑面喎!我對住佢黑面就有


大宅

積分: 4069


34#
發表於 12-3-12 14:16 |只看該作者
我老公對我都幾好, 但又係經常冇冇啦唔出聲, 叫佢都唔應你. 以前大家吵架佢大部份時間都會氹我. 當然我做錯時我都會主動認錯啦. 但而家有時同佢理論某D事時佢都會發脾氣黑面, 佢仲要我氹番佢. 我之前都會氹番佢, 但後來發覺佢而家好似習慣左. 我今次企硬, 因為我想堅持我個原則同想法, 唔係就俾佢以為俾都讓步.


大宅

積分: 2620


35#
發表於 12-3-12 14:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+華美+於+11-12-11+發表我老公

原帖由 carol1030 於 11-12-11 發表
同我—樣,你好過我,起碼平時會就你,我只佬尋日已經黑面到依家,又係話無嘢㗎,同佢講野仲大大聲嫌我煩,仲有好 ...
我c6同你一様呀,我都知自己忍忍埋埋唔頂得幾耐




大宅

積分: 2620


36#
發表於 12-3-12 18:33 |只看該作者

回覆:有無c6耐唔耐黑面?






大宅

積分: 2620


37#
發表於 12-3-12 22:16 |只看該作者

回覆:有無c6耐唔耐黑面?






男爵府

積分: 7196


38#
發表於 12-3-13 23:03 |只看該作者

引用:我老公咩都好,+又就我,+又揾到錢,+做事

原帖由 華美 於 11-12-11 發表
我老公咩都好, 又就我, 又揾到錢, 做事有條理, 有計劃, 無豬朋狗友。 唯一缺點係eq低, 耐不耐就黑面 ...
冇完美嘅人㗎!你都講唯一缺點黑面
90分好好啦,好好珍惜吖



心情開朗的一天


珍珠宮

積分: 34232

熱血金章


39#
發表於 12-3-14 01:42 |只看該作者
華美 發表於 11-12-14 10:34
唉, 原來甘多男人係甘, 真係我並不孤單

我c6都係.
以前會同佢鬥黑面, 而家我老鍊左.
我會唔理佢一陣, 比佢發一陣癲. 之後, 再細聲問佢咩事唔開心呀? 佢會扁扁咀咁話冇野.
我再陰聲同佢講野, 就會有事架la.
姨丈到, 真係麻鬼煩
我的格言:  冇記性, 唔緊要. 可以唔記得的, 即係--唔係好緊要既野.
唔係好緊要既野, 咁! 唔記得都唔緊要!!!


大宅

積分: 3460


40#
發表於 12-3-14 01:47 |只看該作者
係我同佢阿媽意見唔同,我唔想佢去做但佢阿媽又係都要佢做既時候佢就黑面,不過我仲黑過佢,但佢都會聽佢阿媽話,跟住返來氹返我,如果唔係見佢唔蒲唔賭,收工就返屋企,又有左阿仔,我真係會走鬼左去,乜都阿媽,咁做咩要結婚,攬住個阿媽過世啦
最慘係結婚前唔覺,結婚後係覺得佢同阿媽感情好,到生左阿仔先發覺原來佢阿媽係咁中意控制個仔

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo