自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9424

畀面勳章


21#
發表於 12-1-13 12:47 |只看該作者
htts 發表於 12-1-13 12:19
考試範圍外既野>> 實有架!
無錯, 以前都係咁


琥珀宮

積分: 174211

親子達人勳章 畀面勳章


22#
發表於 12-1-13 12:52 |只看該作者

回覆:我覺得學校好玩野囉....

以前都係咁架




別墅

積分: 783


23#
發表於 12-1-13 13:05 |只看該作者
我諗你小朋友是否小一生呢! 其實語文課一定是課外野, 要溫便是平日多看書, 多做點坊間習作, 如果跟足書出就沒意義了!


禁止訪問

積分: 32712

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 12-1-13 13:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


25#
發表於 12-1-13 13:09 |只看該作者
其實好正常啫, 有0的老師係專登咁做, 睇下平時學生有無留心上堂, 係屋企有無溫書, 吸收課外知識能力如何, 咁黎緊0既課程佢地會調較一下個進度同內容~


水晶宮

積分: 57548

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 12-1-13 13:12 |只看該作者
多謝各位回覆.....
是但啦, 都考左.....
咪等佢派卷返嚟做賽後檢討囉.....
其實5派考試LIST重好....
我可以同個仔自己發揮咁溫....


伯爵府

積分: 19718

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 12-1-13 13:13 |只看該作者
你問清楚d先. 正常好多學校一定出課外題. 說算唔係. 都考老師平時上堂的知識.


男爵府

積分: 8485


28#
發表於 12-1-13 13:13 |只看該作者

回覆:我覺得學校好玩野囉....

我都覺得冇問題。我細個讀書都有架!又成日unseen dictation, 好平常。




伯爵府

積分: 19487


29#
發表於 12-1-13 13:14 |只看該作者
我覺得越多課外越好, 平時有幾多就係幾多, 免溫


版主

積分: 43153

版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章


30#
發表於 12-1-13 13:15 |只看該作者
我阿囡學校都會考考試範圍以外的野, 無問題wow!!!


考試, 係由細個訓練小朋友, 等佢地知道唔係咩都係必然的
有範圍以外的野重好, 等佢地可以唔駛死讀書

日後出來考公開試, 心情都唔會太緊張

我支持考d 範圍以外的野, 絕不會覺得係"跣"d學生 !!!

我會同阿囡講 : 咁咪好lol, 果部份唔駛溫 !!!


水晶宮

積分: 57548

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 12-1-13 13:20 |只看該作者
chloepapa 發表於 12-1-13 13:15
我阿囡學校都會考考試範圍以外的野, 無問題wow!!!

無呀, 我不嬲5係緊張大C.....
經過琴日一役, 我今日都同個仔講, 5好當考試...當係平日做功課咁囉....
今日考英文都有課外野, 但個仔又答我全部都識喎

點評

topkidsmom  叻仔  發表於 12-1-13 21:34
chloepapa  咁咪好lol !!!!  發表於 12-1-13 13:21


禁止訪問

積分: 102652


32#
發表於 12-1-13 13:20 |只看該作者

回覆:我覺得學校好玩野囉....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11028


33#
發表於 12-1-13 13:22 |只看該作者

引用:我個仔間學校都有,+佢地叫呢o的做"挑戰題".

原帖由 NamB 於 12-01-13 發表
我個仔間學校都有, 佢地叫呢o的做"挑戰題".
個名都幾挑戰下




伯爵府

積分: 17891


34#
發表於 12-1-13 13:29 |只看該作者
回覆 EB2456 的帖子

我個仔學校得8分的填充題係書度出的, 其他都係課外野!!!


子爵府

積分: 12452

畀面勳章


35#
發表於 12-1-13 13:44 |只看該作者
只可以話你吾update囉


水晶宮

積分: 57548

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


36#
發表於 12-1-13 13:45 |只看該作者
yanyan90 發表於 12-1-13 13:44
只可以話你吾update囉

凡事總有第一次既.....
無人一出世乜都識....
如果你識....咪你叻囉.....


水晶宮

積分: 57548

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


37#
發表於 12-1-13 13:48 |只看該作者
Candy_family 發表於 12-1-13 13:29
回覆 EB2456 的帖子

我個仔學校得8分的填充題係書度出的, 其他都係課外野!!! ...

咁你咪要成日比好多練習仔仔做囉.....
我仔學校都已經有好多網上增潤功課.....其實佢K3時, 都買左一堆課外練習比佢做架啦, 但而家升左小, 真係無乜額外時間再比佢做....
況且....發覺我買果D.....原來有幾本佢學校都用緊.....


伯爵府

積分: 17891


38#
發表於 12-1-13 13:59 |只看該作者
回覆 uhtcl2006 的帖子

屋企係有好多練習, 不過我只會考試前一個星期比佢做, and 長假期比佢做D, 因為佢好緊張功課, 學校功課好早就會做晒架喇, 平時多功課, 唔會做喇, 星期六都只會用黎溫書, 星期日就多數去玩


子爵府

積分: 13118

爸B勳章


39#
發表於 12-1-13 14:02 |只看該作者
我仔小一常識都有兩題課外題,選擇題黎既。
我覺得OK呀!
My child, you hold the whole of my heart in your small hands


水晶宮

積分: 57548

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


40#
發表於 12-1-13 14:05 |只看該作者
Candy_family 發表於 12-1-13 13:59
回覆 uhtcl2006 的帖子

屋企係有好多練習, 不過我只會考試前一個星期比佢做, and 長假期比佢做D, 因為佢好 ...

我仔一放學就沖涼, 沖完涼就做功課......根住溫書.....
一個WK得一日5會溫書....因為果日有課外活動.....夜放學......
所以D課外練習補充果D.....而家無乜機會做架啦....
而且平日每日都有網上練習要做....
真係都幾忙架啦.....


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo