自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 57548

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 12-1-13 12:14 |只看該作者
個仔琴日開始考試....考中文....
放學同我講, 有D5識....我話5緊要啦, 考試範圍都溫晒, 儘左力就得啦.....
但亞仔話, 佢5識果D, 係考試範圍外既野....
我心唸...有無搞錯.....
如果你係要考D考試範圍外既野....
你好心5好特登整個LIST叫D學生溫啦....
人地跟晒你個LIST嚟溫.....
你考試時就加插D LIST以外既野嚟考....
大佬.....你叫人點溫書呀.....頂.....
真係比學校跣左一野囉.....

呻完~

點評

topkidsmom    發表於 12-1-13 21:31
961123    發表於 12-1-13 21:12
Blue-Diamond    發表於 12-1-13 13:10


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-1-13 12:17 |只看該作者
吓.... 個老師咁都得, 比山埃.....


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


3#
發表於 12-1-13 12:19 |只看該作者
考試範圍外既野>> 實有架!

點評

chiuchingm  例如閱讀理解都係無得溫架wor  發表於 12-1-13 14:27
jackco-mami  agreex3  發表於 12-1-13 14:22
littlebobo08  同意, 我地以前都係梗有D考試範圍以外既野架啦~  發表於 12-1-13 14:01
Chilical  agree,我細個都有啦,比想你only死讀書麻!  發表於 12-1-13 13:37


禁止訪問

積分: 1706


4#
發表於 12-1-13 12:21 |只看該作者

引用:考試範圍外既野>> 實有架!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-1-13 12:22 |只看該作者
M..我仔學校都有考試範圍外既野KA.
唔止考試,平時默書都有

點評

debbyma  me too  發表於 12-1-13 12:37


男爵府

積分: 7682

畀面勳章


6#
發表於 12-1-13 12:23 |只看該作者
係呀,我都聽過有d學校會出課外題。


男爵府

積分: 5137


7#
發表於 12-1-13 12:25 |只看該作者
通常都唔會跟足課本出架喎, 起碼閱讀理解都唔會喇

點評

circle119  agree  發表於 12-1-13 12:46
shirley73a  agree~  發表於 12-1-13 12:41


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


8#
發表於 12-1-13 12:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
刪除帳號


子爵府

積分: 12320

好媽媽勳章


9#
發表於 12-1-13 12:27 |只看該作者
我個仔間學校都有, 佢地叫呢o的做"挑戰題".


伯爵府

積分: 17891


10#
發表於 12-1-13 12:31 |只看該作者
其實絕大多數嘅學校都有架啦, 如果只背書, 邊個唔得啫? 我成日同我個仔講, 課外野先最重要, 課文只係學到好少野架咋, 如果唔做多D練習係唔得架, 有好多野都無得溫, 好似閱讀理解, 改寫句子、重組句子呢D, 同一D文法嘅野, 一定出, 我個仔學校仲出埋不供詞填充, 都幾深架

點評

See  係呀!我地學校會寫考課外加已有知識。  發表於 12-1-13 13:09
shirley73a  係呀..實有課外野架..唔好咁天真啦..
亞囝次次頍外都要溫課外野架..  發表於 12-1-13 12:42


水晶宮

積分: 57548

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 12-1-13 12:32 |只看該作者
alfreday 發表於 12-1-13 12:25
回覆 uhtcl2006 的帖子

好平常!你囝囝係讀小學?現在考試不是靠死背難挫喇!係考學生什樣運用巳學知識,我 ...

啱啱小一咋....
小一可以EXPECT啲咩喎

點評

topkidsmom  mouth:慢慢嚟  發表於 12-1-13 21:32
peaceaa1122  我囡小一都會有.  第三學期就有. 但應該唔會多過20%.  發表於 12-1-13 13:11
alfreday  mouth:好快會習慣!  發表於 12-1-13 12:53


水晶宮

積分: 57548

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 12-1-13 12:33 |只看該作者
Candy_family 發表於 12-1-13 12:31
其實絕大多數嘅學校都有架啦, 如果只背書, 邊個唔得啫? 我成日同我個仔講, 課外野先最重要, 課文只係學到好 ...

不供詞填充, 我仔學校平時功課都有......


大宅

積分: 3307


13#
發表於 12-1-13 12:33 |只看該作者
"有D課外題"咪算公道囉,我仔果間只係"有D考試範圍以內",攞盡得20分,其餘全部同平時上堂教果D無關


伯爵府

積分: 16757


14#
發表於 12-1-13 12:35 |只看該作者
其實, 教左就預你識. 如考無教過果D 可能就係考常識/通識


大宅

積分: 2236


15#
發表於 12-1-13 12:36 |只看該作者
真係好正常,樓主要多d理解學校既考試模式,年代唔同了

點評

uhtcl2006  5係我5想理解,問題係佢今年先小一,第一次考試,我估5到係咁啫~  發表於 12-1-13 13:02


侯爵府

積分: 21443

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-1-13 12:38 |只看該作者

引用:真係好正常,樓主要多d理解學校既考試模式

原帖由 pondlily 於 12-01-13 發表
真係好正常,樓主要多d理解學校既考試模式,年代唔同了
agree




水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 12-1-13 12:38 |只看該作者
常識一定有課外題, 但比重只佔全科5%分, 通常深的就人人都唔識, 淺的話人人都會識, 無咩所謂啦。

我女學校可能為免俾家長插, 考試範圍的通知, 最後一定有一句打"考試包括其他已有的知識"


禁止訪問

積分: 1837


18#
發表於 12-1-13 12:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3617


19#
發表於 12-1-13 12:40 |只看該作者
回覆 uhtcl2006 的帖子

好正常喎!
在壓力中仍能平靜,在忙碌中仍能悠閒,在失敗中仍能歡笑,在逼迫中仍能屹立,上帝的兒女何等有福。
在絕望中仍有盼望,在冷漠中仍有關懷,在困境中仍有出路,在死亡中仍有生命,上帝的兒女何等有福。


大宅

積分: 2110


20#
發表於 12-1-13 12:45 |只看該作者
唔止中文 , 英文都係課外題目 , 而家小學考試份卷差不多8成都係課外野, 所以學校成日要你睇多d書,識多d課外知識

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo