夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 32712

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


21#
發表於 12-1-18 17:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1867


22#
發表於 12-1-18 17:58 |只看該作者
我同佢出過去兩次. 我都唔鍾意見倒佢. 因為成日都聽佢訴苦, 有時喺公眾地方, 佢講野都幾大聲. 而且同佢食飯, 都冇啖好食.

佢食素之餘, 都仲要偏食. 如果去西式餐廳, 除咗薯皮同埋麵包, 乜都唔食. 食中式既話, 只係食白飯, 豆腐, 同埋某D青菜. 瓜同菇都唔食.

傾又唔係傾開心野, 食又唔係一齊食, 都唔知做乜!?


男爵府

積分: 7175

畀面勳章


23#
發表於 12-1-18 18:12 |只看該作者
回覆 joyce_k 的帖子

比起陳振聰同小甜甜, 你男友算正常
親賢能, 遠小人


大宅

積分: 3100


24#
發表於 12-1-18 18:16 |只看該作者
最憎契乜契物 ... 朋友咪朋友囉, 個女嘅都未做人老婆, 學咩人做契媽呀?
不過你同你 bf 硬碰都冇乜著數, 佢一定唔會企喺你嗰邊, 因為呀契媽喺佢心目中有好重要嘅地位.

你可以試吓佢囉, 同佢講你有幾咁唔 happy, 佢地個個星期都要見. 自己衡量吓佢係咪都咁著緊你, 定係你點都輸俾契媽. 如果點樣睇, 你自己都係輸家嘅, 趁未嫁就好掉頭喇.

你問佢地有冇嘢, 佢地點會認吖, 認得嘅, 一齊咗啦, 幾時輪到你呢?


大宅

積分: 1867


25#
發表於 12-1-18 18:22 |只看該作者
Pradagal 發表於 12-1-18 18:12
回覆 joyce_k 的帖子

比起陳振聰同小甜甜, 你男友算正常
哈, 陳生當返工架.


大宅

積分: 1867


26#
發表於 12-1-18 18:25 |只看該作者
回覆 bilobilo 的帖子

佢以前 (未同我一齊) 係個個星期見. 住得近都係一個原因既.

依家搬咗, 睇下有幾忙啦. 如果唔太忙, 就兩星期見一次, 忙就一個月倒啦.

我已經慢慢加大表示唔HAPPY既力度喇. 當然, 我唔想失去佢. 一下子太強烈, 實會反感.


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 12-1-18 21:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23781

2024年龍年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


28#
發表於 12-1-18 22:09 |只看該作者
以前中學果時, d同學成日同人契哥契妹, 契姐奏細佬, 因為追唔到個人地, 咪契住先囉, 多d機會嘛。

好話唔好聽, 個女人幾十歲人, 又做教師既, 都明知前學生有女朋友都會避忌下啦, 冇野就係唔信囉....只係有野去到邊個程度姐。


大宅

積分: 1867


29#
發表於 12-1-18 22:19 |只看該作者
CALVEN 發表於 12-1-18 21:34
契上床?
你講到好恐怖!


大宅

積分: 1867


30#
發表於 12-1-18 22:19 |只看該作者
anita_yps 發表於 12-1-18 22:09
以前中學果時, d同學成日同人契哥契妹, 契姐奏細佬, 因為追唔到個人地, 咪契住先囉, 多d機會嘛。

好話唔好 ...
好灰呀!


子爵府

積分: 13581


31#
發表於 12-1-18 23:48 |只看該作者

回覆:如果佢同契媽親過同你... ...

四十幾歲中學老師,老姑婆,又無教養,開口就閙人低能,好明顯唔like妳。如果男友唔曉過濾,唔會講句公道話,親契媽(只不過曾經做過佢老師啫!)多過自己阿媽,我會重新審視同男友嘅感情及前途,好大機會飛起佢,再行落去,盞搞。




大宅

積分: 1867


32#
發表於 12-1-19 00:20 |只看該作者
hchu06 發表於 12-1-18 23:48
四十幾歲中學老師,老姑婆,又無教養,開口就閙人低能,好明顯唔like妳。如果男友唔曉過濾,唔會講句公道話 ...
佢開頭都有幫個契媽講笑話, 但我就話我咁大個人, 第一次俾人咁話, 好委屈.

而且, 身為老師, 應該好可以控制自己講D乜, 而且教中文, 又唔會詞窮, 呢D說話都講得出, 我覺得對方係搵位攻擊我.

我都有話, 佢係一個缺乏同人親密接觸既人(因為冇拍拖/ 結婚), 竟然開口批評我地相處既方式, 真係好諷刺!


佢同佢親生媽咪既相處, 真係唔同一般親子關係. AUNTIE生日, 佢都買條AUNTIE鍾意既品牌既絲巾, AUNTIE 收咗, 都唔會笑. 只係話, '嗯, 放低啦! 乜野顏色呀?' 好COOL 架.


大宅

積分: 2918


33#
發表於 12-1-19 06:17 |只看該作者
早走早着!我個朋友都有差唔多經歷,而家結咗婚,更走唔到,重煩,後悔莫及!


複式洋房

積分: 212


34#
發表於 12-1-19 09:55 |只看該作者
你會點,你會點你會點????


大宅

積分: 1907


35#
發表於 12-1-19 10:17 |只看該作者
可能你做左第三者


大宅

積分: 3890


36#
發表於 12-1-19 16:59 |只看該作者

如果佢同契媽親過同你... ...

haha....契媽:;pppp:




大宅

積分: 1867


37#
發表於 12-1-19 23:34 |只看該作者
scifo 發表於 12-1-19 10:17
可能你做左第三者
如果佢地真係有野, 以時序計, 我真係第三者.


大宅

積分: 1867


38#
發表於 12-1-19 23:34 |只看該作者
回覆 SharonChengSW 的帖子

可唔可以講下你朋友既經歷呀?


禁止訪問

積分: 2778


39#
發表於 12-1-21 16:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5048


40#
發表於 12-1-21 22:08 |只看該作者
joyce_k 發表於 12-1-18 16:21
佢親生媽咪係事業女性, 唔係同仔女有密切關係果種媽咪. 至於契媽既存在, 佢屋企人都知. 甚至喺佢好低潮既時, 係契媽成日陪佢傾, 幫佢浮番上黎. 佢之前要見心理醫生等等, 都係契媽陪佢去.
你男友係咪因為得唔到正常母,所以有戀母情意結而不自知。

講講吓我諗起有個人你都識.....











查理斯,害死Diana、得唔到母愛將感情投射落個老女人到嗰個衰人!!!
My little Son

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo