PETER太 寫道:
Rabbitgal,
喊唔work, 咁咪鬥唔睬囉, 橫豎越講越激氣, 慳番啖氣好過。你唔出聲, 無理由仲覺得你煩呱?未有bb之前我次次都鬥贏, 因為我可以成個星期唔同老公講野,就算佢同我講野我都當聽唔到。不過當然唔可以成日都係咁, 我會真係好嬲好嬲先至會唔睬佢, 一年最多兩至三次。總之你好sure你啱時而老公又覺得自己好啱時正面交鋒大家都好傷。唔睬佢其實就等如比時間大家冷夜靜下。
yuna888,
雖然你老公同你講時d語氣係差d, 只係表示佢present得唔好, 不過我好同意佢同你99嘅講法"無啦啦點解要俾人劏個肚??"無論醫學幾先進都好, this is a trauma to your body and it's unnatural. 真係害處多過益處架!!你老公心裡其實係好關心你的身體。我以前只係割盲腸, 傷口只有4cm長, 但係我都成個幾月唔可以坐直。跟住年幾兩年個傷口會間中隱隱作痛。取bb出來的moment唔痛個幾鐘, 但係之後有排痛, 好唔值。而且開刀生, 你個身體唔會知你生左, 因為沒有經歷個正常生產過程,所以亦唔會自然作出正常反應,例如如果你想畏人奶, 唔會即刻有得出, 可能要等幾日。
we are talking about innate intelligent. External intervention(Surgery) will interfere this intellignet so your body will not run normally as it should be