懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1319


21#
發表於 05-11-15 20:07 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

Rabbitgal,
喊唔work, 咁咪鬥唔睬囉, 橫豎越講越激氣, 慳番啖氣好過。你唔出聲, 無理由仲覺得你煩呱?未有bb之前我次次都鬥贏, 因為我可以成個星期唔同老公講野,就算佢同我講野我都當聽唔到。不過當然唔可以成日都係咁, 我會真係好嬲好嬲先至會唔睬佢, 一年最多兩至三次。總之你好sure你啱時而老公又覺得自己好啱時正面交鋒大家都好傷。唔睬佢其實就等如比時間大家冷夜靜下。

yuna888,
雖然你老公同你講時d語氣係差d, 只係表示佢present得唔好, 不過我好同意佢同你99嘅講法"無啦啦點解要俾人劏個肚??"無論醫學幾先進都好, this is a trauma to your body and it's unnatural. 真係害處多過益處架!!你老公心裡其實係好關心你的身體。我以前只係割盲腸, 傷口只有4cm長, 但係我都成個幾月唔可以坐直。跟住年幾兩年個傷口會間中隱隱作痛。取bb出來的moment唔痛個幾鐘, 但係之後有排痛, 好唔值。而且開刀生, 你個身體唔會知你生左, 因為沒有經歷個正常生產過程,所以亦唔會自然作出正常反應,例如如果你想畏人奶, 唔會即刻有得出, 可能要等幾日。
we are talking about innate intelligent. External intervention(Surgery) will interfere this intellignet so your body will not run normally as it should be


洋房

積分: 44


22#
發表於 05-11-15 22:31 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

To cy36baby:

我又係出年5月做老豆噃...

你老婆重有冇嘔呀? 是否第一胎??

現在三個多月,我老婆重有小小嘔,但輕了七磅....

見肚未呀??
Lilypie 1st Birthday Ticker


大宅

積分: 1856


23#
發表於 05-11-16 23:50 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

係? 有ICQ 或 MSN 就 add 我一齊傾。我老婆而家冇乜嘔,但胃氣好勁,係第一胎,未見肚,應該係囝囝

你呢?


別墅

積分: 588


24#
發表於 05-11-18 01:51 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

各位準爸爸:

準媽媽既情緒好波動ga,好易發脾4同哭...
唔好以為個老婆有左日日應該留0係屋企至好,
因為屈得太耐,一個人0係屋企好易亂腍野...
多d關心同啺佢,行下公園,仲有,最好有時間
就陪佢去覆診,因為得自己一個,睇見
其他太太都有老公陪,就... :-|


大宅

積分: 1161


25#
發表於 05-11-18 02:07 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

PETER太 寫道:
Rabbitgal,
喊唔work, 咁咪鬥唔睬囉, 橫豎越講越激氣, 慳番啖氣好過。你唔出聲, 無理由仲覺得你煩呱?未有bb之前我次次都鬥贏, 因為我可以成個星期唔同老公講野,就算佢同我講野我都當聽唔到。不過當然唔可以成日都係咁, 我會真係好嬲好嬲先至會唔睬佢, 一年最多兩至三次。總之你好sure你啱時而老公又覺得自己好啱時正面交鋒大家都好傷。唔睬佢其實就等如比時間大家冷夜靜下。

yuna888,
雖然你老公同你講時d語氣係差d, 只係表示佢present得唔好, 不過我好同意佢同你99嘅講法"無啦啦點解要俾人劏個肚??"無論醫學幾先進都好, this is a trauma to your body and it's unnatural. 真係害處多過益處架!!你老公心裡其實係好關心你的身體。我以前只係割盲腸, 傷口只有4cm長, 但係我都成個幾月唔可以坐直。跟住年幾兩年個傷口會間中隱隱作痛。取bb出來的moment唔痛個幾鐘, 但係之後有排痛, 好唔值。而且開刀生, 你個身體唔會知你生左, 因為沒有經歷個正常生產過程,所以亦唔會自然作出正常反應,例如如果你想畏人奶, 唔會即刻有得出, 可能要等幾日。
we are talking about innate intelligent. External intervention(Surgery) will interfere this intellignet so your body will not run normally as it should be

PETER太,我明白la....我一直以為依家開刀其實好普遍,&好多人都開完刀之後都唔覺得好痛同傷口亦埋得好好...咁既然現在醫學進步了同可以免受生仔過程嘅痛苦,我初初當然希望用最舒適方法分娩la!因為就算我冇經歷咁痛我都一樣会錫我仔女!不過自你咁講,我都會嘗試順產,咁多媽咪都捱得過,我相信我都可以嘅
如果我老公可以好似你咁樣explain俾我聽兼語氣唔好咁衰,我会受落好多,冇咁激氣


別墅

積分: 972


26#
發表於 05-11-19 17:58 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

cy36baby,
先(公)喜你,係LEE10個月你應該會好開心地期待小生命,但我希望你能堅持下去,因我識唔少DADDAY,包括我老公,佢地都不期然地覺得湊仔係女人天職,佢地只會喜歡時才同BB玩耍,湊BB真係好多嘢做,(如果無工人),又或者個太太就係工人,請體諒吓佢


大宅

積分: 1856


27#
發表於 05-11-20 06:20 |只看該作者

Re: 我係準爸爸,大家好

我都明白, 我希望可以做到啦, 因為我真係好鍾意小朋友,我一定會盡力湊BB

墨魚太太 寫道:
cy36baby,
先(公)喜你,係LEE10個月你應該會好開心地期待小生命,但我希望你能堅持下去,因我識唔少DADDAY,包括我老公,佢地都不期然地覺得湊仔係女人天職,佢地只會喜歡時才同BB玩耍,湊BB真係好多嘢做,(如果無工人),又或者個太太就係工人,請體諒吓佢
:lol: :lol: :lol:

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo