時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 44662


21#
發表於 12-3-12 10:02 |只看該作者
從來無對佢有希望過!
而家只有釋法先解決到個問題,
就係因為特衰政府無心解決又唔想解決
人大先至出手, 之前都釋過幾次架啦, 點解今次要阻止?
佢咁叻一係叫佢自己想個辦法出呢解決問題囉!


子爵府

積分: 10600


22#
發表於 12-3-12 10:21 |只看該作者
Billion 發表於 12-3-11 17:25
黃仁龍講廢話,話唔應該隨便釋法。

范太解釋得好清楚,人大己經解釋左法律條文 (即係interpretation己經 ...
請看清楚釋法文件和判決書~范太咁講係誤導緊香港人


子爵府

積分: 10600


23#
發表於 12-3-12 10:24 |只看該作者
andyc2001hk 發表於 12-3-11 22:01
香港係全世界唯一一個地方政府,政客同商人都唔會以人民利益着想嘅地方。

政府等收工死都唔提出釋法,司法 ...
不修改基本法當然不是為面子,基本法不是聖經~
是怕開了先例,到時一有民意點改都得
基本法第一百五十九條亦說基本法是可以修改,並不是中央說不建議就不能修改

但在外國,修憲卻是很正常的程序


水晶宮

積分: 71357

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 12-3-12 11:49 |只看該作者
呢樣又話唔得, 個樣又話唔得, 我地市民唔理你用咩方法, 政府你比一個可行又見效既方法出嚟lor, 仲要係"快", 問題已經好嚴重, 仲拖拖拉拉咁唔知想點


子爵府

積分: 12278

認識瑞士牛牛第一回


25#
發表於 12-3-12 12:04 |只看該作者
peoplepower 發表於 12-3-12 10:21
請看清楚釋法文件和判決書~范太咁講係誤導緊香港人
據我了解, 釋法比修法快,
修法又要等成班議員坐定定投票,
不過有部份議員成日三點"畢"露,
又部份出席唔夠5分鐘又投紙飛機博收工,
如果要等齊人, 2046都未傾得掂,
香港已經人口爆炸都陸沉.
總之邊樣快, 又解決到問題既就支持,
法律係死既, 人係生既,
每到一個階段, 法律會跟隨社會變遷而作出適當修改/調整.
無理由我地被法律牽住
鼻子走...
過份墨守成規, 社會係無進步既


點評

nativisn  同意!  發表於 12-3-12 12:29


水晶宮

積分: 65998

畀面勳章 BK Milk勳章


26#
發表於 12-3-12 13:12 |只看該作者

對黃仁龍極度失望。

nativisn 發表於 12-3-11 13:37
accept
知足常樂 自得其樂 苦中作樂


子爵府

積分: 10600


27#
發表於 12-3-12 13:24 |只看該作者
本帖最後由 peoplepower 於 12-3-12 13:25 編輯
BEACHLADY 發表於 12-3-12 12:04
據我了解, 釋法比修法快,
修法又要等成班議員坐定定投票,
不過有部份議員成日三點"畢"露,

~又用快慢論~中央肯修法,政府提個方案交比立法會過有幾難呀?
修法要人大三分二、立法會三分二 基本上中央點頭..人大三分二一定過到
立法會至少過到一半~係現時的民意下,三分二通過的機會亦頗高~

提案上,政府係有主導權 請看基本法第七十四條~


子爵府

積分: 12278

認識瑞士牛牛第一回


28#
發表於 12-3-12 13:36 |只看該作者
peoplepower 發表於 12-3-12 13:24
~又用快慢論~中央肯修法,政府提個方案交比立法會過有幾難呀?
修法要人大三分二、立法會三分二 基本上中 ...
修法要人大三分二、立法會三分二

人大我就唔識睇..

立法會要三分二支持
首先, 你老友社民連講明要包容, 不要歧視, 佢地一定不支持.
第二, 人力都係為反對而反對
等三, 公文黨成日講法治, 佢地一早講明不要釋法,
第四, 聯工盟又係企雙非個邊, 佢地最鍾意幫所謂 "弱勢社群"
民主黨+民建聯+自由黨, 如果唔係民情激烈, 佢地由始至終都無諗住解決雙非宜個case
至於其他二打六, 個個都係睇"著數"睇大圍, 有部份又玩下失場,
我個人不表樂觀


子爵府

積分: 10600


29#
發表於 12-3-12 13:39 |只看該作者
BEACHLADY 發表於 12-3-12 13:36
修法要人大三分二、立法會三分二

人大我就唔識睇..
人力可能會支持修法
社民連應會反對
公民黨傾向支持
民主黨支持

民建聯/自由黨/工聯會 睇中央頭
人大 睇中央頭


子爵府

積分: 12278

認識瑞士牛牛第一回


30#
發表於 12-3-12 13:42 |只看該作者
公民黨又點會傾向支持??
佢地講明要"維護法治"架


子爵府

積分: 10600


31#
發表於 12-3-12 13:43 |只看該作者
本帖最後由 peoplepower 於 12-3-12 13:53 編輯
BEACHLADY 發表於 12-3-12 13:42
公民黨又點會傾向支持??
佢地講明要"維護法治"架

修法由香港立法機關提出,符合香港回歸前後所採用三權分立原則~


水晶宮

積分: 52729

2023年兔年勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


32#
發表於 12-3-12 14:16 |只看該作者
應該要變通一下,當年冇自由行,梗係冇問題,但而家直接影響每一個香港人


子爵府

積分: 10600


33#
發表於 12-3-12 15:22 |只看該作者
bighug 發表於 12-3-12 14:16
應該要變通一下,當年冇自由行,梗係冇問題,但而家直接影響每一個香港人 ...
法律有問題/不合時宜理應修改,不是自圓其說


別墅

積分: 905


34#
發表於 12-3-12 16:37 |只看該作者



請律政司黃仁龍尊重基本法158條!


男爵府

積分: 8806

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 環保接龍勳章


35#
發表於 12-3-12 17:28 |只看該作者

引用:係非常失望

原帖由 浪女 於 12-03-11 發表
係非常失望





翡翠宮

積分: 92598

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


36#
發表於 12-3-12 17:36 |只看該作者
SandyKL 發表於 12-3-11 16:28
佢都係法律屆出身,所謂官官相衛,而且李國能雖然退咗休,江湖地位仲係度,邊個夠膽話佢判錯?想係法界企唔 ...

所以我成日都講法律邊有平等,同一套理論套落唔同人度有唔同結果!:;pppp:


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


37#
發表於 12-3-12 17:55 |只看該作者
是香港律政署(自以為事的法官大人, 自以為清高, 不願香港法律在基本法之下。下下要給世界看香港是多自由, 大法官是如何大權力。死要面, 攪死香港啦啦! )在執行上或理解上犯天極其嚴重的錯誤, 實應馬上糾正才是, 還要等什麼?????? 最好可以追溯, 取消之前的"雙非人"的身分證, 就算以前的不可取消, 也應出一個緊急行政旨令, 由這刻鐘開始不發雙非人身分證, 以前的雙非人無權申請父母來港。

點評

sum-910    發表於 12-3-12 18:08


複式洋房

積分: 165


38#
發表於 12-3-12 18:57 |只看該作者
知唔知釋法係糖衣毒藥黎?
無錯佢可以好快解決手邊的任何法律上的問題,但係一旦本地法律的解釋權比左人,香港個法治就會無左
長遠黎講香港的法律條文的話語權就會落響中央手上,到時可以保障香港人人權的屏障都會無埋

我強烈認同要盡快堵截雙非來港
但方法一定要用得正確
修改基本法本來就係最治本的做法,多得班保皇黨、三點不露同高官話唔實際、唔好做,到底邊個先係保障緊香港人?


別墅

積分: 905


39#
發表於 12-3-12 19:19 |只看該作者
HunterSeeker 發表於 12-3-12 18:57
知唔知釋法係糖衣毒藥黎?
無錯佢可以好快解決手邊的任何法律上的問題,但係一旦本地法律的解釋權比左人, ...

回歸以來,香港先後經歷過4次人大釋法,每一次人大釋法出發點都系為香港好。請問4次釋法對香港個法治權有乜影響?香港無左d 乜?


複式洋房

積分: 165


40#
發表於 12-3-12 20:02 |只看該作者
sum-910 發表於 12-3-12 19:19
回歸以來,香港先後經歷過4次人大釋法,每一次人大釋法出發點都系為香港好。請問4次釋法對香港個法治權有 ...
你肯定次次都係?
唔該你自己去維基睇(http://zh.wikipedia.org/wiki/%E5 ... A%E6%9C%AC%E6%B3%95)
除左第一次釋法削減左有香港居留權的人數叫有d用之外,其他三次做左d乜?

第二次要釋修改行政長官同立法會產生辦法,原本三個關卡無端端變左五個,同埋07/08選舉辦法不變,到而家香港都未有得自己投自己的投導人,咁都叫無問題?
第三次,香港作為一個行普通法地區、辭職特首應該要跟慣例做一個新任期,無端端就被騎劫到要跟大陸講法黎做,完全架空了在香港實行的普通法原則,咁都叫無問題?
第四次的問題一樣,回歸後香港仲係可以行普通法,而家就夾硬要跟大陸那套行(好明顯大陸方面有利益衝突),咁都叫無問題?

如果你咁都覺得無問題的話隨便你,但釋法絕對係一次都嫌多,而家大陸每次釋法就將香港行緊的普通法架空左,咁都叫一國兩制?

同埋我再講一次,釋法係糖衣毒藥
短期內的確會食你唔死,但定病入膏肓時就已太遲

點評

peoplepower  岩呀!  發表於 12-3-12 20:41

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo