時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 888


1#
發表於 12-3-11 13:37 |只看該作者
香港唔止有太多政棍、訟棍禍港,而
且仲有好多黃仁龍呢d港英餘孽同政棍扯貓尾,雙非孕婦迫
爆香港醫院、公民黨幫外傭爭取所謂居港權,當然係要即刻提請人大釋法處
理啦,黃仁龍你每月收幾十萬人工唔做野,你對得住香港人嗎?


別墅

積分: 888


2#
發表於 12-3-11 13:46 |只看該作者
當年終審法院就「莊豐源案」錯誤裁決,法律問題應用法律解決,既然終審法院當日裁決錯判,「歪理」便要更正,只以行政手段阻截,始終不能解決問題!

黃仁龍身為律政司,請勇敢面對問題!

http://the-sun.on.cc/cnt/news/20120311/00407_045.html


男爵府

積分: 8569


3#
發表於 12-3-11 13:47 |只看該作者

回覆:對黃仁龍極度失望。






子爵府

積分: 14047

醒目開學勳章


4#
發表於 12-3-11 15:04 |只看該作者

回覆:對黃仁龍極度失望。

係非常失望





琥珀宮

積分: 169763


5#
發表於 12-3-11 16:28 |只看該作者
佢都係法律屆出身,所謂官官相衛,而且李國能雖然退咗休,江湖地位仲係度,邊個夠膽話佢判錯?想係法界企唔住腳咩?


大宅

積分: 3007


6#
發表於 12-3-11 16:38 |只看該作者
香港法律為律事服務,唔系為全社會服務。無公正,。。。。。


大宅

積分: 1315


7#
發表於 12-3-11 17:25 |只看該作者
黃仁龍講廢話,話唔應該隨便釋法。

范太解釋得好清楚,人大己經解釋左法律條文 (即係interpretation己經做左),再去搵人大,不是做釋法 (interpretation),而是解釋(explain 或clarify ) 。香港法院錯判,是執行(execution)的錯誤,應該 由法院自我更正,而不是人大再去repeat interpretation 這個過程。

問題係這些尊貴的法律界人士,接受唔到法院可以錯判嘅事實,誓死維護法律小圈子的權威, 妄顅整體社會利益。

點評

hauyanBB  agree  發表於 12-3-11 18:38


大宅

積分: 1841

wyeth冷知識勳章


8#
發表於 12-3-11 19:09 |只看該作者
佢話必要時會加強行政措施, 但而家搞到港媽怨聲載道, book唔到私院, 重要既檢查又要去私家醫生做, 母嬰院俾雙非迫爆, 奶粉缺貨, 人大委員都聯署, 請問司長咩時候先要做"必要時候"呢??
Life is just a lullaby~*


禁止訪問

積分: 10576


9#
發表於 12-3-11 19:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5469


10#
發表於 12-3-11 19:28 |只看該作者
今日我對他都好失望.我想當權者學下范太.人地真系拿個心服務香港市民噶!范太今日講噶野.我真系覺得她好用心去為香港市民謀福祉.可惜她唔系當權者!


子爵府

積分: 11356

畀面勳章


11#
發表於 12-3-11 20:09 |只看該作者

回覆:對黃仁龍極度失望。

本帖最後由 Carelesswhisper 於 12-3-11 22:26 編輯

本來司法獨立原意係好嘅,但係好似濫用左喎,演變成最終決定嘅kingdom! 連涼愛c都支持要釋法喇,希望之後冇官比壓力佢,要佢收口喇!




寶石宮

積分: 288888

大廚勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-3-11 20:32 |只看該作者
雙非問題, 影響深遠


大宅

積分: 1315


13#
發表於 12-3-11 21:11 |只看該作者
釋法又話唔可以隨便做,唔比出世紙又話唔合法,黃司長,唔該有乜可以做?幾時會做?邊個應該去做?

點評

nativisn    發表於 12-3-11 21:33


別墅

積分: 888


14#
發表於 12-3-11 21:35 |只看該作者
小圈子終審法官判決違​憲,做成香港而​家嘅局面!黃仁龍到底想香港亂成點先肯提請人大釋法?


禁止訪問

積分: 404


15#
發表於 12-3-11 22:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 888


16#
發表於 12-3-12 00:26 |只看該作者
97回歸,英國政府對香港人的入境政策不斷收緊。人地國家都會因為民生問題而與時並進,點解黃仁龍做唔到?咩居心?


大宅

積分: 2085


17#
發表於 12-3-12 01:21 |只看該作者
:-o


別墅

積分: 933


18#
發表於 12-3-12 01:31 |只看該作者

回覆:對黃仁龍極度失望。

但釋法一定要很小心,怪只怪當初曾蔭權政府唔撐到底,提出司法覆核,仲有當時嗰班垃圾會議員為選票,出賣香港人




別墅

積分: 905


19#
發表於 12-3-12 02:42 |只看該作者
黃仁龍當然唔會推反佢師傅(李國能)的案件啦!


伯爵府

積分: 16384

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 12-3-12 09:24 |只看該作者
佢上任咁耐都唔知佢做過d咩....依家,仲要講埋d咁既野....真係好想請佢下台...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo