夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


21#
發表於 05-12-22 01:48 |只看該作者

Re: 論盡99

你99都痴孖根嘅,當你係銀行咩,借條毛比佢穿鼻啊


大宅

積分: 2616


22#
發表於 05-12-22 10:10 |只看該作者

Re: 論盡99

自從有在bb後,我兜口兜面同99講要養仔,又要供樓,再無多餘錢剌!所以佢好憎我,点知囝囝出生後,唯一的孫個名都唔記得,整日高八度叫 "BABY",滿月日子記錯,囝囝生日利是都無封,我老公巳心谈,對佢有所防。

但始終係老母,可以点唉!
仔仔06-12-2003出世


侯爵府

積分: 21554


23#
發表於 05-12-22 10:51 |只看該作者

Re: 論盡99

就算係, 都要睇下佢曾經點對你地, RIGHT?


大宅

積分: 2616


24#
發表於 05-12-22 13:57 |只看該作者

Re: 論盡99

worry:

你講得無錯,其實我發夢都唔想見到這個人,但佢心知這個細仔最心軟 ,一哭二鬧三上吊便有錢到手,做戲做到出神入化,自已都唔記得自已講過的大話,就算我老公心知,老公都講﹕唔通睇住佢死咩!

仔仔06-12-2003出世


複式洋房

積分: 335


25#
發表於 05-12-22 14:44 |只看該作者

Re: 論盡99

Maggie,

你個99都夠衰囉,咁你62會唔會好少少。我個99都不相伯仲。要錢不凸只,仲成日中傷我,我99是失婚婦人,所以心理有d問題。

佢好錫個大仔,成日問我老公要錢,但其實係幫個大仔還卡數。我99家住九肚山,仲要我老公俾好多錢做家用,我老公又沒有打62工,所以都唔可以太大洗。好彩我62每年暗中津貼


大宅

積分: 2616


26#
發表於 05-12-23 10:41 |只看該作者

Re: 論盡99

enyay,

你99都好經典,99中傷新抱一定有,我個99仲加醋加盬,但我慘在無人幫,老公又揾唔到$,揾個D$淨係夠佢自巳同佢老母洗,我要供樓、養仔,仲比個99鬧我洗晒D$,後咪我同99講數,D$係佢自已洗,我一毫子都無用過,仲要貼,正一貼$做賓妹,你話返我?

之後99仍扮傻話:你誤會,我無話你洗晒D$,唔比我,我諗住你地可唔可以比多D?

我話:我無誤會,依家我就斷氣,你想我一家三囗死,你咪要攞晒D$。

講完我"AD"底個銀包走出門口,姑奶先走出來講2句,比返個銀包我,我以為發爛成功,but拾車才發覺D$無晒。

仔仔06-12-2003出世


男爵府

積分: 5339


27#
發表於 05-12-23 11:27 |只看該作者

Re: 論盡99

哇, 你奶奶都好過份喎
比著我, 一定唔會理佢, 唔會心軟架, 咁鬼衰
一個月萬幾都唔夠佢駛, 佢傻架

快D搬走, 唔好理佢啦! 仲要換晒電話, 等佢搵唔到你地
hello, 我叫澄澄yubi, 2009年5月29日出世 ^__^


大宅

積分: 2616


28#
發表於 05-12-23 12:06 |只看該作者

Re: 論盡99

傻太太,

哈!人人都話佢過份,但佢自巳唔覺喎!
仔仔06-12-2003出世


大宅

積分: 4613


29#
發表於 05-12-23 13:41 |只看該作者

Re: 論盡99

若果我係你就(1)叫99個仔同佢阿媽脫離關係
若果唔脫離關係就(2)我會同佢地脫離關係,自己重新開始


伯爵府

積分: 18512


30#
發表於 05-12-23 14:18 |只看該作者

Re: 論盡99

你99真的不知所謂,根本唔錫個仔
我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


大宅

積分: 2616


31#
發表於 05-12-23 14:42 |只看該作者

Re: 論盡99

bbmon 寫道:
若果我係你就(1)叫99個仔同佢阿媽脫離關係
若果唔脫離關係就(2)我會同佢地脫離關係,自己重新開始


就因為老公對我唔差,我先忍隻99,若果唔係,跟本都唔會結緍。
仔仔06-12-2003出世


大宅

積分: 2616


32#
發表於 05-12-23 16:52 |只看該作者

Re: 論盡99

99又call,明明比咗$,唔駛我地出現做冬,依家冬都過咗,突然間又要星期日去佢到 :evil: :evil: 年年都係o祟,我想XX佢。
仔仔06-12-2003出世


伯爵府

積分: 16855


33#
發表於 05-12-23 21:48 |只看該作者

Re: 論盡99

enyay、Maggie:你地個個唔係99黎架,正一末世紀大賤人啦。邊有人咁架。
enyay:佢一定做左唔知咩,你62先揾過個。你同佢講:你自己都係過來人,應該知道做人老婆個心掂諗,唔通你要個仔都係咁對我,你變態架,唔怪得62唔要你。

Maggie:俾我就同老公講一係要我、一係要佢阿媽。


複式洋房

積分: 140


34#
發表於 05-12-24 14:55 |只看該作者

Re: 論盡99

我老公本身係圍村人,以前我地喺洪水橋石埔村同老爺,奶奶,姑奶,姑奶條仔,姑仔住,後尾我頂佢地班百佳唔順,喺個仔滿咗月就搬咗嚟田心住.........我奶奶:成日問我攞$打牌,我生完冇煲過嘢俾我食(一次都冇),仲要成日吱呀咗,話我:[你d人唔識湊仔,我地d人好識凑....]乜嘢叫呢d人果d人呀?食紙啦!....我老爺:呢個正百佳,每兩日就走上嚟我房踢門(不是拍門),嘈醒我問我攞5佰蚊返大陸叫雞,平時仲成日借d耳走嚟裝我個胸,成日係我面前扮串,紙忽鬼......我姑奶:正cheap精,廿幾歲人未正識做過一份工,咁邊度有$駛呢?就係成日周圍(咬),仲衰過d(老同),成日問我借$不突止,仲喺村口日日講我是非,話我:[以前返夜晚工仲衰過啲pr...],(我以前日頭要返学,夜晚part-time做啤酒妹),点知我老公篤爆佢原來以前喺旺角新輝煌夜總會做pr 成日唔抵得我乜都好過佢,周圍中傷我,你咁叻咪同我乞$呀笨!(佢老公仲底b,成日扮大佬,又話識邊個識邊個,吹水唔駛本!你識人人地識唔識你先得家?我夠識向華強啦!(龍五)嘛!又話出嚟玩最緊要荷包夠厚,点知月尾問我借2千蚊) ...........我姑仔:衰到我唔俾$佢駛,就話我係賤人,話我老公係百佳,把口咁臭遲早俾人將爆個咀!........佢地班人究竟係咪有(急性發$寒,荷包肝硬化)?我陀住個仔果時我老公冇嘢做,佢地明知我地冇收入仲成日問我地攞$!4個夾埋車輪轉咁問我地攞,有一日我唔知佢地問我老公攞咗$,轉頭佢地問我攞我又俾咗,淨係果日俾佢地騙咗3千5蚊,成日話d$借住先!收皮啦!冇還過又点叫借呀?(佢地張個借字當咗口頭禪)....如果佢地對我好,我俾$佢地駛唔係問題,但佢地當我簡直唔係人,係一棵樹(搖$樹)!既然同佢地住一個月都駛唔小$,咁倒不如駛幾千蚊搬出嚟住?!起碼唔駛貼$買難受!我俾佢地激到我有產後抑鬱,真係早走早著,遲走瞓唔著!我淋走前幾日同佢地炒大鑊,我老爺仲話吹雞打我添!好呀!咪嚟囉!我驚都未驚過!呢d人得把聲,係打我駛セ講出嚟呀?正一鱷魚頭,佬襯底!早排撞倒我奶奶,姑奶佢地扮哂冇嘢咁,係咁走埋嚟同我個仔玩,又同我講嘢,成個十熟狗頭咁嘅樣,做人做到咁冇性格,食蕉啦!




大宅

積分: 1046


35#
發表於 05-12-24 17:12 |只看該作者

Re: 論盡99

真係一山還有一山高!
睇見你


大宅

積分: 2616


36#
發表於 05-12-28 15:27 |只看該作者

Re: 論盡99

米米(媽咪),

成家都你食$怪
仔仔06-12-2003出世


子爵府

積分: 10132

大廚勳章


37#
發表於 05-12-28 17:59 |只看該作者

Re: 論盡99



I agree.............


大宅

積分: 2921


38#
發表於 05-12-29 11:20 |只看該作者

Re: 論盡99

真是可怕
一直以為99多數年老, 例必說話多多, 喜歡指東指西, 其出發點該是好的, 但是結婚三年後才發現這想法是錯誤的, 我的99表面上很好, 至少初結婚時我曾以為她只是多說話, 但後來發現她表面上如何緊張你 關心你 ...全是口是心非, 有次因手術後在家經常昏暈而老公要到外地公幹一星期, 故請99抽多些時間到我家看我, 99一口答應, 可是老公公幹後她只是到我家的會所游泳, 到我家一會便離開, 更可笑的是每次她走時都說如有事可以打電話給她, 試想想如暈了怎打電話, 可憐的我傷口既痛且精神很差, 更要十分小心因害怕暈倒後沒有人知道, 最慘的是還要自己落街購買三餐
(備註99家中有菲傭, 她不用做家務, 精力十足, 經常到我家的會所游泳)


大宅

積分: 2616


39#
發表於 05-12-29 14:48 |只看該作者

Re: 論盡99

我99真是一極度可怕的老人家,識想想我發夢老公攞住佢個神主牌返屋企,我偷笑喎

但翌日想起又唔開心,因為發夢與事實相反,萬一老公拖住個99返來就大劑,我實死比佢睇
仔仔06-12-2003出世

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo