婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   3


伯爵府

積分: 17266


21#
發表於 12-4-22 01:51 |只看該作者

引用:Quote:conniebebe+發表於+12-4-22+01:03+係

原帖由 banbanmm 於 12-04-22 發表
咁就唔奇啦! 福建家庭嘅財政都幾中央集權,好多會向仔女抽重稅然後中央(即係父母)處理,所以好難唔知屋企 ...
係呀!但我地香港人唔會咁..我c6 d 信佢一定拆,c6都好dislike,仲要有時俾家用會企人地房門口一邊r腳一邊話:添d啦...你都諗到似咩啦..好在我地唔洗同住...




禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


22#
發表於 12-4-22 02:02 |只看該作者

我99係咪好8?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10532

畀面勳章


23#
發表於 12-4-22 02:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+banbanmm+於+12-04-22+發表咁

原帖由 conniebebe 於 12-04-22 發表
係呀!但我地香港人唔會咁..我c6 d 信佢一定拆,c6都好dislike,仲要有時俾家用會企人地房門口一邊r腳一邊 ...
添啲。。。比都比得唔爽,當個仔係咩




伯爵府

積分: 17266


24#
發表於 12-4-22 02:10 |只看該作者

引用:十個99十個都8,我當年都衰咗 +

原帖由 alicealice313 於 12-04-22 發表
十個99十個都8,我當年都衰咗
有時仲係d連同朋友都唔會問得出ge野都問,99,其實我地好獨立唔慣無啦啦同個女人禁close。





珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


25#
發表於 12-4-22 02:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alicealice313+於+12-04-22+

原帖由 conniebebe 於 12-04-22 發表
有時仲係d連同朋友都唔會問得出ge野都問,99,其實我地好獨立唔慣無啦啦同個女人禁close。:igiveu ...
我都好八架,佢仲問你咩啫




伯爵府

積分: 17266


26#
發表於 12-4-22 02:24 |只看該作者

回覆:Ming_shirley 的帖子

Yes, set左係俾幾多就幾多,唔係set黎做咩?我c6話要儲錢結婚,99話你俾多d我咪同你儲,到要結婚時我c6係禁以問下儲到幾多錢呀? 99發哂火話:咩呀?你俾多就話同你儲到姐!你一時俾多個少少就話同你儲呀?!我同你計你要俾反我添呀!!你而家同我計?!! 癡左線咁,禁我c6梗會火反佢啦無啦啦俾人火喎...之後我99自己走來同我訴苦話係我c6禁話她是不合理。 反而我c6無同我講,我聽完之後同99講:其實,事實上係你親口話俾多就同他儲,而c6又真係間唔中有俾多喎,禁佢計過可能你有同佢儲到少少幾千都好丫,點知你就發火話原來係一蚊都儲唔到,禁你當初就唔好用呢樣野tum佢俾你儲啦,佢失望係好正常... 之後99話個幾千請工人先多dd,好希旱咩! 禁我就話,你作為一位母親唔係當自己係工人咁計呀嘛?




伯爵府

積分: 17266


27#
發表於 12-4-22 02:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+conniebebe+於+12-04-22+發表

原帖由 李豆豆 於 12-04-22 發表
我都好八架,佢仲問你咩啫
下次出post再講多d呀~~就問過點解你哥唔夠我仔(我c6)高?點解你媽爸禁高你哥唔高?點解你哥唔拍拖?..我自身個part就問係咪多夜尿?強迫同一個廁所內問我係咪苛唔出?..問我c6係咪太燥無人同他出火...




禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


28#
發表於 12-4-22 11:26 |只看該作者

回覆:我99係咪好8?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20913


29#
發表於 12-4-22 11:34 |只看該作者
你令我諗起當年第一次上我老公屋企食飯
我6299襯我老公(當時係男友)去左裝飯
就問我一個月幾錢人工, 咁我惟有照答
佢地就嫌我人工少(果時出黎做左幾年野二萬幾都唔算好少啦, 大把人少過我, 同埋我心諗, 乜你個仔做鴨架咩, 要搵個有錢女做老婆)
, 我之後都因為呢件事喊左幾次, 覺得好委屈, 第一次食飯就俾人睇唔起


伯爵府

積分: 17266


30#
發表於 12-4-22 12:18 |只看該作者

引用:你媽媽 +

原帖由 蘿絲頭 於 12-04-22 發表
你媽媽
真係要同她多多學習




伯爵府

積分: 17266


31#
發表於 12-4-22 12:24 |只看該作者

引用:你令我諗起當年第一次上我老公屋企食飯我62

原帖由 allah 於 12-04-22 發表
你令我諗起當年第一次上我老公屋企食飯
我6299襯我老公(當時係男友)去左裝飯
就問我一個月幾錢人工, 咁我惟 ...
發生呢d事一定要笑住同c6講~~哈!!你媽嫌我搵得少丫! 既然我個少少錢都幫唔到你d咩~第時我就唔做野做少奶奶啦~~老公你真係叻!




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


32#
發表於 12-4-22 18:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+李豆豆+於+12-04-22+發表我都

原帖由 conniebebe 於 12-04-22 發表
下次出post再講多d呀~~就問過點解你哥唔夠我仔(我c6)高?點解你媽爸禁高你哥唔高?點解你哥唔拍拖?..我 ...
佢d問題真係非常人可以答到喎!
至於遺傳學既問題就要叫佢問專家喇




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


33#
發表於 12-4-22 18:05 |只看該作者

引用:你令我諗起當年第一次上我老公屋企食飯我62

原帖由 allah 於 12-04-22 發表
你令我諗起當年第一次上我老公屋企食飯
我6299襯我老公(當時係男友)去左裝飯
就問我一個月幾錢人工, 咁我惟 ...
二萬幾都算少!咁我萬幾點算




珍珠宮

積分: 44373


34#
發表於 12-4-22 19:11 |只看該作者
conniebebe 發表於 12-4-21 23:29
拍緊拖時...我99(好young 嫁,而家先4十頭)問過我好多驚喜問題,真係d問題無諗過係一個普通社交會問得出 ...
哈哈~~~你地對答好搞笑!
我估你99係認為你明明就知!但都唔肯講比佢聽~~~


輸入搜索內容


伯爵府

積分: 17266


35#
發表於 12-4-22 20:19 |只看該作者

引用:Quote:conniebebe+發表於+12-4-21+23:29+拍

原帖由 anna_my_baby 於 12-04-22 發表
哈哈~~~你地對答好搞笑!
我估你99係認為你明明就知!但都唔肯講比佢聽~~~
Ha~~~但我真係唔知~~好在媽咪無話過俾我知~~




伯爵府

積分: 17266


36#
發表於 12-4-23 15:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+conniebebe+於+12-04-22+發表

原帖由 李豆豆 於 12-04-22 發表
佢d問題真係非常人可以答到喎!
至於遺傳學既問題就要叫佢問專家喇



...
係嫁真係勁過interview呀!成日俾佢問到無野好講嫁我




水晶宮

積分: 51674

畀面勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 12-8-22 07:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ming_shirley+於+12-04-22+發

原帖由 conniebebe 於 12-04-22 發表
哈哈~係呀~~佢簡唔中都仲係某d位講:你呀媽真係幸福,老公禁早唔洗做仲可以請到工人又四圍去,我都 ...
佢咪又係攞人哋屋企嚟護,寸返侷:「無,我見你主動提起[我屋企](大聲啲)先講之嘛!」




男爵府

積分: 8213


38#
發表於 12-8-22 11:10 |只看該作者
當樓主講你99的問題時,,,我就係度諗....樓主99係咪褔建人黎架? 點知,真係....

我99都係褔建人, 也都問左好多次以上ge問題. 或者我可以解開樓主個問號. 因為係褔建娶新抱, 禮金方面係同其他地方調轉架. 通常係男家俾禮錢女家, 但褔建, 係女家俾男家的. 所以, d褔建99甘重視女家的底細囉....

我吾知樓主結婚時係點拉...但我結婚時一於少理, 理得佢地褔建係咩,我只會跟番香港ge做法去結. 我屋企付出甘多金錢和心機養到我甘大, 仲要佢地倒貼我出嫁?我先吾會甘做囉:;pppp:


伯爵府

積分: 17266


39#
發表於 12-8-22 11:21 |只看該作者

引用:當樓主講你99的問題時,,,我就係度諗....樓

原帖由 kktsoi 於 12-08-22 發表
當樓主講你99的問題時,,,我就係度諗....樓主99係咪褔建人黎架? 點知,真係....

我99都係褔建人, ...
我結婚個時,99話,佢嫁個時要貼埋大床又個d呀禁,我就話,下,我媽咪嫁個時我老豆都俾禁多娶我媽咪返來嫁,呢到係香港,不過到時姑仔嫁,你鍾意咪照返你禁做囉




伯爵府

積分: 17266


40#
發表於 12-8-22 11:21 |只看該作者

引用:當樓主講你99的問題時,,,我就係度諗....樓

原帖由 kktsoi 於 12-08-22 發表
當樓主講你99的問題時,,,我就係度諗....樓主99係咪褔建人黎架? 點知,真係....

我99都係褔建人, ...
我結婚個時,99話,佢嫁個時要貼埋大床又個d呀禁,我就話,下,我媽咪嫁個時我老豆都俾禁多娶我媽咪返來嫁,呢到係香港,不過到時姑仔嫁,你鍾意咪照返你禁做囉




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo