婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   3


伯爵府

積分: 17266


1#
發表於 12-4-21 23:29 |只看該作者
拍緊拖時...我99(好young 嫁,而家先4十頭)問過我好多驚喜問題,真係d問題無諗過係一個普通社交會問得出既問題...所以當時既我咩都答唔知,亦無寸佢..只係心諗禁你都問得出?!
.
.
••• 當時與99對話:
99:你屋企禁有錢成日俾你去旅行既(講我自細有機會去好多地方),你呀媽幾錢人工?
我:下我唔知喎(事實真係唔知..)
99:你禁大個人有咩可能唔知?!
我:下真係唔知喎(笑)(怯左下咩我應該知嫁咩??
99之後重複3次問我呀爸幾錢人工,呀哥幾錢人工,屋企水電煤幾多,恕我無知又太幸福,真係唔知....[而又知都唔會講,尤其是個個moment我都未嫁..]
.
.
之後99都係會好似有dd嬲禁講:你禁大個人會吾知?你咩都唔知?有無搞錯
.
之後我問我媽咪,你幾錢人工?
我媽咪一句好surprise又笑住答我:關你咩事~?做咩禁問!??
我說我99問我,好似我咩都唔知禁
我媽咪話,呢d野點會無啦啦話你知\話俾人知呀,徐非好唔掂要拎出黎商量姐,我話你知搵好多你買兇謀殺我咪死~?!另外唔話你地知就係癈事你地多事周圍講~我同我老公知咪得~!
..
.
之後我又問媽咪禁水電煤呢?
媽咪說:呢d野我都唔知,我老公攪掂嫁喎禁多年以黎,所以你地唔熄燈俾老豆話就係禁解~~
媽咪負責管教我地,帶我地去學野..總之要用錢就係財政大臣老豆付責...因為我媽係老師,老豆係會計
..
之後我99又再一次問起,我就話,我屋企呢d野係我dadi負責嫁,所以我地(同mami)唔洗理嫁,你想知就要問我dadi喇
: ,依d禁重要既野係我家財政大臣管理...我媽咪都唔知嫁
.
.
之後我99黑面話:你媽咪真係幸福
我話:係嫁我地都好感恩!我dadi都好幸福嫁~




大宅

積分: 3878


2#
發表於 12-4-21 23:38 |只看該作者

回覆:我99係咪好8?!

我估佢係妒忌多D:;pppp:




伯爵府

積分: 17266


3#
發表於 12-4-21 23:45 |只看該作者

引用:我估佢係妒忌多D +

原帖由 ngbetty01 於 12-04-21 發表
我估佢係妒忌多D
其實佢話我"你禁大個人會吾知?你咩都唔知?有無搞錯!"我先真係有d火燒上黎...心入面真係不禁覺得咁樣好唔尊重人,姑勿論你係我邊個...就算我知都唔想同你講野




子爵府

積分: 10532

畀面勳章


4#
發表於 12-4-22 00:28 |只看該作者

回覆:我99係咪好8?!

我諗起個廣告:我地全家都好幸福喎



點評

cc_lws    發表於 12-6-19 00:57
肥妹心    發表於 12-4-22 02:06


子爵府

積分: 10532

畀面勳章


5#
發表於 12-4-22 00:30 |只看該作者

回覆:我99係咪好8?!

千萬唔好同男家啲人講咁多,我都比6299問足咁多年,不過係啲生活細節,唔好好似我咁傻呀




男爵府

積分: 5222

畀面勳章 陪月勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-4-22 00:34 |只看該作者

回覆:我99係咪好8?!

點解佢咁想知道呢?講真親家搵幾多好似同佢無關喎




珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


7#
發表於 12-4-22 00:34 |只看該作者

回覆:我99係咪好8?!

人地幾錢人工關你叉事咩:;pppp::;pppp:




翡翠宮

積分: 75385


8#
發表於 12-4-22 00:37 |只看該作者

回覆:我99係咪好8?!

我會話:唔好意思,呢D係佢地私隱,就算我知,未得佢地同意,唔可以隨便透露



xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


珍珠宮

積分: 39299

畀面勳章


9#
發表於 12-4-22 00:40 |只看該作者
回覆 conniebebe 的帖子

你99係咪大陸人? 佢地冇乜私隱觀念。


伯爵府

積分: 17266


10#
發表於 12-4-22 01:03 |只看該作者

引用:回覆+conniebebe+的帖子 你99係咪大陸人?+

原帖由 banbanmm 於 12-04-22 發表
回覆 conniebebe 的帖子

你99係咪大陸人? 佢地冇乜私隱觀念。
係呀!仲係褔建(不過以經算係潮人同唔傳統,呢part我都好好彩好感恩)落黎香港白手興家捱左層樓我同c6都好尊敬佢覺得佢好勁嫁喇...但係佢禮貌同尊重人呢part真係...麻麻地




伯爵府

積分: 17266


11#
發表於 12-4-22 01:18 |只看該作者

引用:我諗起個廣告:我地全家都好幸福喎 +

原帖由 Ming_shirley 於 12-04-22 發表
我諗起個廣告:我地全家都好幸福喎
哈哈~係呀~~佢簡唔中都仲係某d位講:你呀媽真係幸福,老公禁早唔洗做仲可以請到工人又四圍去,我都同我99講:係嫁!佢地個時儲錢好勁,死慳死抵供我讀書,而家梗係要享褔啦!其實你都好幸福丫!!。 我99笑住話:我好幸福咩?。我話:係呀!你有一仔一女uncle又錫你,梗係幸福啦! 跟住我99話:車!你呀媽都有一仔一女啦!。 我唯有話:係呀......(我心諗我都俾哂位你落你都要禁講,我真係想close左個對話..),99,幸唔幸福好講自己心態......唔好咩都拎我屋企黎講好無..唔通我會踩自己呀媽咩?




伯爵府

積分: 17266


12#
發表於 12-4-22 01:26 |只看該作者

引用:千萬唔好同男家啲人講咁多,我都比6299問足

原帖由 Ming_shirley 於 12-04-22 發表
千萬唔好同男家啲人講咁多,我都比6299問足咁多年,不過係啲生活細節,唔好好似我咁傻呀



...
我衰左一獲喇,個時


伯爵府

積分: 17266


13#
發表於 12-4-22 01:31 |只看該作者

引用:點解佢咁想知道呢?講真親家搵幾多好似同佢

原帖由 sammywu 於 12-04-22 發表
點解佢咁想知道呢?講真親家搵幾多好似同佢無關喎
我都想知!佢自己成日講佢朋友,even佢自己個d俾我知!但我真係唔想知!唔係你話我知我就要說反俾你知!唔好迫我聽呢d野@@。。




伯爵府

積分: 17266


14#
發表於 12-4-22 01:32 |只看該作者

引用:我會話:唔好意思,呢D係佢地私隱,就算我

原帖由 bmuimami 於 12-04-22 發表
我會話:唔好意思,呢D係佢地私隱,就算我知,未得佢地同意,唔可以隨便透露



...
Yes!而家我會禁講,當時太震驚會有人問得出口所以傻仔左




子爵府

積分: 10532

畀面勳章


15#
發表於 12-4-22 01:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ming_shirley+於+12-04-22+發

原帖由 conniebebe 於 12-04-22 發表
哈哈~係呀~~佢簡唔中都仲係某d位講:你呀媽真係幸福,老公禁早唔洗做仲可以請到工人又四圍去,我都 ...
佢地真係好興去比較,我99開鋪,成日話我呀媽好,個仔(我細佬)十幾歲樓又供完好開心,又有孫湊(我仔),佢話自己辛苦幾廿歲仲捱緊,我心諗,佢地後生咪又係捱,你睇我好者。之後我咪話你都好丫兩個仔錫你又多孫,佢既答案同你99差無幾你唔落台我都要架




伯爵府

積分: 17266


16#
發表於 12-4-22 01:35 |只看該作者

回覆:李豆豆 的帖子

Yes!心個句就係呢句~~~好想講但唔講得~~




子爵府

積分: 10532

畀面勳章


17#
發表於 12-4-22 01:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Ming_shirley+於+12-04-22+發

原帖由 conniebebe 於 12-04-22 發表
我衰左一獲喇,個時
問足咁多年都係果幾個問題。。。我就答足咁多年唔知係佢無記性定突登搵野講,對住啲仔都係咁mouth:




伯爵府

積分: 17266


18#
發表於 12-4-22 01:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+conniebebe+於+12-04-22+發表

原帖由 Ming_shirley 於 12-04-22 發表
佢地真係好興去比較,我99開鋪,成日話我呀媽好,個仔(我細佬)十幾歲樓又供完好開心,又有孫湊(我仔), ...
係呀!!真係好想問佢:一句到尾,禁你想點




珍珠宮

積分: 39299

畀面勳章


19#
發表於 12-4-22 01:45 |只看該作者
conniebebe 發表於 12-4-22 01:03
係呀!仲係褔建(不過以經算係潮人同唔傳統,呢part我都好好彩好感恩)落黎香港白手興家捱左層樓 ...

咁就唔奇啦! 福建家庭嘅財政都幾中央集權,好多會向仔女抽重稅然後中央(即係父母)處理,所以好難唔知屋企人賺幾錢!


伯爵府

積分: 17266


20#
發表於 12-4-22 01:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+conniebebe+於+12-04-22+發表

原帖由 Ming_shirley 於 12-04-22 發表
問足咁多年都係果幾個問題。。。我就答足咁多年唔知係佢無記性定突登搵野講,對住啲仔都係咁mou ...
我打左但無左?!...我有次答左我99我幾錢人工,衰左啦,我99走去同佢d朋友講,佢d fd唔信喎,走去唱我99吹牛!! 我99同我講反,我話:你同佢地好fd都唔可以講呢d我私穩,我同你講係因為我當你係99....而且你d fd好似唔當你係朋友喎佢地禁講你既。 自呢次之後我都係要醒醒目目啦!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo