自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


象牙宮

積分: 227919

2024年龍年勳章


21#
發表於 12-4-25 11:01 |只看該作者
我同情單非
始終爸爸系香港人
bb 出世后, 有香港家人照顧

點評

WSYSC  小朋友跟媽媽分開...最終會說成政府拆散單非家庭...  發表於 12-4-25 17:26


子爵府

積分: 12369


22#
發表於 12-4-25 11:06 |只看該作者
我舅母都係單非黎架, 不過佢都無黎香港生, 係大陸生完, 先慢慢申請黎香港既~佢都話係大陸生同香港都係一樣姐

點評

WSYSC  我都有朋友係單非,佢都係咁,我會尊重呢批單非!  發表於 12-4-25 17:23
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


珍珠宮

積分: 31967

畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 12-4-25 11:12 |只看該作者
假如香港人嫁到第2度,跟隨老公居住,都係而家單非嘅情況!
話曬而家單非個爸爸係香港人,始終香港有頭家係度,所以我接受到

雙非就誓係假,一定唔可以接受!
人的一生就像在拉屎,有時你已經很努力了,可出來的只是一個屁。..


珊瑚宮

積分: 118281


24#
發表於 12-4-25 11:13 |只看該作者
本帖最後由 wonderlulu 於 12-4-25 11:15 編輯

單非的主要問題, 說穿了, 就是當事人一早預咗有着數, 依家執正嚟做, 冇得混水摸魚而矣。

從拍拖, 結婚, 根本沒有打算過嗎?
難道他們不知道大陸拿不到出生證嗎?
非本地孕婦在香港用醫療設施一路都要付錢的, 政府憲報登咗幾十年, 不是詐傻扮慒就扯過去吧?

以前收3000+都走數啦, 又有乜借口呢?

都係果句, 大家都係成年人, 自己生活自己計劃好, 唔好要社會奉旨俾你"完滿"的生活。



點評

WSYSC    發表於 12-4-25 17:21


男爵府

積分: 9773


25#
發表於 12-4-25 11:29 |只看該作者
說穿了,單非果D晌到搵著數之嘛

未有雙非問題之前,佢哋咪又係要返大陸生,再排隊拎單程證嚟香港?

以前都係咁做,點解而家你哋可以跳過正常程序打尖嚟香港生?

唔好話咩香港出世快D讀書快D追得上,你揀得異地戀就要諗清楚條路都點行,而唔係成日行出嚟話政府唔支持冇支援!而家香港政府迫你返大陸娶老婆咩:;pppp:

點評

WSYSC    發表於 12-4-25 17:21
maisyraymond    發表於 12-4-25 14:59
記者朋友們唔該勤力D出去搵料寫新聞,唔好上網QUOTE我D留言落報紙啦,唔該!


禁止訪問

積分: 117499

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


26#
發表於 12-4-25 11:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4892


27#
發表於 12-4-25 11:58 |只看該作者
其實單非問題有幾難解決?

分娩費 - 非永久居民價
居港權 - 每日150配額扣10%俾單非

點評

WSYSC    發表於 12-4-25 17:20


男爵府

積分: 7610

畀面勳章


28#
發表於 12-4-25 12:10 |只看該作者
goldvia 發表於 12-4-25 09:36
我覺得單雙非都要一視同人, 唔應該分開處理, 紿終呢啲孕婦唔係香港人, 若果父親係香港人, 咪等bb喺大陸出世 ...
完全同意你的講法.


男爵府

積分: 7779

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章


29#
發表於 12-4-25 14:51 |只看該作者
分娩費:法庭已裁定醫院可以收非永久居民價 (去到終審法院)

居港權:每日150配額,基本上係比港人內地妻子/子女


水晶宮

積分: 51901

認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


30#
發表於 12-4-25 16:41 |只看該作者
goldvia 發表於 12-4-25 09:36
我覺得單雙非都要一視同人, 唔應該分開處理, 紿終呢啲孕婦唔係香港人, 若果父親係香港人, 咪等bb喺大陸出世後, 循正常程序申請來港團聚囉, 以往都係咁做o架啦!
娶大陸女人時, 唔係預咗中港2邊走咩? 唔可以話政府唔人道, 拆散佢哋家庭喎...
100% agree

點評

WSYSC   AGREE !  發表於 12-4-25 17:19


大宅

積分: 4165


31#
發表於 12-4-25 16:45 |只看該作者
本帖最後由 picc 於 12-4-25 16:52 編輯

我覺得單非唔係問題,不過一個香港人應該只可以有一次單非機會!


離婚再結o個d應該自己負責!


大宅

積分: 1861


32#
發表於 12-4-25 16:49 |只看該作者

回覆:單非同雙非…都是非…只是50步跟100步的分別!

我贊成單非可以係香港生,但收費要勁高,最好九萬幾,等啲男人明白娶大陸婆係要付出代價



點評

WSYSC    發表於 12-4-25 16:50


子爵府

積分: 12801


33#
發表於 12-4-25 16:51 |只看該作者
單非個老母係香港人的話, 應該係香港定大陸生??
洗唔洗俾雙非價?? 個細路有無居港權???
To be or not to be  that is the question~


男爵府

積分: 5099


34#
發表於 12-4-25 16:54 |只看該作者
回覆 Michelleroy 的帖子

比9萬蚊...可以唔駛排隊申請,仲有各種福利...好平宜LA!


水晶宮

積分: 56920


35#
發表於 12-4-25 16:59 |只看該作者
oldyc 發表於 12-4-25 16:51
單非個老母係香港人的話, 應該係香港定大陸生??
洗唔洗俾雙非價?? 個細路有無居港權??? ...

媽媽是香港人, 在香港生, 一切正常.
媽媽是香港人, 在內地生, BB 有居港權.


男爵府

積分: 5099


36#
發表於 12-4-25 17:04 |只看該作者
oldyc 發表於 12-4-25 16:51
單非個老母係香港人的話, 應該係香港定大陸生??
洗唔洗俾雙非價?? 個細路有無居港權??? ...

單非個老母係香港人的話, 即係個孕婦係香港人,個老公係大陸人?
如果呢D孕婦唔留香港生,而為左福利去其他地方生,咁呢D香港孕婦比人歧視都係有原有因!
反之,同一理!


子爵府

積分: 12801


37#
發表於 12-4-25 17:05 |只看該作者
howmuch 發表於 12-4-25 16:59
媽媽是香港人, 在香港生, 一切正常.
媽媽是香港人, 在內地生, BB 有居港權.
個細路都係單非即係單非應該有居港權, 對不???
To be or not to be  that is the question~


子爵府

積分: 12801


38#
發表於 12-4-25 17:12 |只看該作者
WSYSC 發表於 12-4-25 17:04
單非個老母係香港人的話, 即係個孕婦係香港人,個老公係大陸人?
如果呢D孕婦唔留香港生,而為左福利去其他 ...


個老公唔一定係大陸人, 可能係外國人, 這都是單非吧




To be or not to be  that is the question~


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


39#
發表於 12-4-25 17:14 |只看該作者
我讚成單非如果可以提供到HK 結婚證明書既, 好歡迎來HK生, 但就要比"外國人"價錢. 因為佢未正式係HK居民.

另外, 最賤既果班係衝關, 入急症室生仔唔比錢 及 走數果班.

點評

WSYSC    發表於 12-4-25 17:18


男爵府

積分: 5099


40#
發表於 12-4-25 17:17 |只看該作者
回覆 oldyc 的帖子

是的,更正為非港人吧~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo