自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5099


1#
發表於 12-4-25 09:03 |只看該作者
今早聽到新聞說單非孕婦沒床位…其實中港婚姻一開始,當事人就知道伴侶並非香港人…只是因為有雙非問題,大家就慢慢接受了單非,因為衰極都有一方是港人,但其實他們都是五十步笑百步,大家都非香港居民…他們早該預算的,大家說是嗎?

點評

topkidsmom  應該一視同人  發表於 12-4-25 10:32


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-4-25 09:12 |只看該作者

單非同雙非…都是非…只是50步跟100步的分別!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13252


3#
發表於 12-4-25 09:15 |只看該作者

回覆 回覆:WSYSC的帖子

早就要有自己預算



點評

WSYSC  Yes!agree...  發表於 12-4-26 00:01


珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


4#
發表於 12-4-25 09:19 |只看該作者
食得咸魚抵得渴:;pppp:宜家叫HK幫佢哋解渴

點評

WSYSC  最慘係人地好似結完婚先知要分隔兩地咁!  發表於 12-4-26 00:07
WSYSC  唉!不過人地好似結左婚先知分隔兩地咁⋯  發表於 12-4-26 00:04
WSYSC  唉!不過人地好似結左婚先知分隔兩地咁⋯  發表於 12-4-26 00:04


珍珠宮

積分: 33536

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 12-4-25 09:19 |只看該作者
我覺得單非應該享有香港生仔既權利...

錯, 只係不停衝關既雙非..

正如, 如果嫁左個鬼佬, 人地唔俾你去佢國家生仔, 你心情會如何呢?

點評

DAISYLINYING    發表於 12-4-25 18:37
喵媽  同意!  發表於 12-4-25 16:50
pigpigyy    發表於 12-4-25 16:44
maisyraymond  If I were them, I would get the HKID first and then give birth.  發表於 12-4-25 14:57
wong191    發表於 12-4-25 12:12
luck_tang    發表於 12-4-25 12:01
alicialee1210    發表於 12-4-25 11:36
wonderlulu  其實衝急症室的有一半係單非呀! 而拖數比例一樣高。  發表於 12-4-25 11:00
liaosee    發表於 12-4-25 10:59
chanwendy  非常同意.  發表於 12-4-25 10:02
fatdenden  agree  發表於 12-4-25 09:25
fanny3315    發表於 12-4-25 09:20


大宅

積分: 3156

畀面勳章 大廚勳章


6#
發表於 12-4-25 09:22 |只看該作者
唔好話我自私...
呢批人由結婚既第一日就要有心理準備...
要知道可能會分隔二地生活...
最憎佢地話咩政府唔俾佢地一家人團聚..
咩影響家庭生活...

點評

wong191    發表於 12-4-25 12:12
topkidsmom    發表於 12-4-25 10:29


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-4-25 09:23 |只看該作者
唉,令我諗係上次係西鐵聽到個男人講既野...

都係個句,合法有錢咪生囉,唔好諗住會有香港永久居民既權利


子爵府

積分: 13450


8#
發表於 12-4-25 09:23 |只看該作者
單非唔係問題. 但好討厭, 0個 d book唔到床位就走去衝急症的單非 law. 唔該守規矩唔好衝急症 大陸都有床位生的.
我呀嫂都係單非, 佢book唔到床都係返大陸生. 唔該想衝急症室的孕婦學下啦.


琥珀宮

積分: 156782

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 12-4-25 09:24 |只看該作者

單非同雙非…都是非…只是50步跟100步的分別!

咁私家收單非我係唔反寺,始終爸爸係港人。




大宅

積分: 3811

畀面勳章


10#
發表於 12-4-25 09:31 |只看該作者

回覆:單非同雙非…都是非…只是50步跟100步的分別!

我唔反對單非黎生仔,不過要收非港人價錢囉!啲單非成日都話佢老公同肚入面嗰個都係香港人,咁又點呢?唉,一句講哂,無左大陸人,香港會小好多煩惱!




侯爵府

積分: 23457

2025勳章蛇年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 夏天玩到顛 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-4-25 09:32 |只看該作者
單非有出世紙無問題, 始終佢地遲早會來香港. 呢條數有得計.
收貴過本地都好正常, 因為個媽媽唔係本地人.
雙非就唔好比居留權啦, 大拿拿十億人口, 香港真係會陸沉!
我唔反對佢地有錢落來生, 但唔好比居留權囉.

點評

MariaTsui  YES  發表於 12-4-25 17:26
alicialee1210    發表於 12-4-25 11:36


大宅

積分: 2358


12#
發表於 12-4-25 09:35 |只看該作者
兩害取其輕, 都無辦法嫁, 始終一方係香港人, 佢唔係香港生都會搵學位讀書, 而且單非真係港人子女bor, 如果一刀切拒絕單係香港生, 只會俾位d 無謂政客入, 甘政府真係mud 政策都推唔到!


子爵府

積分: 11364

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


13#
發表於 12-4-25 09:35 |只看該作者
本帖最後由 ok_ko 於 12-4-25 09:40 編輯

其實如能在自己地方搵到適合的對象,我估正常都在自己地方搵。奈何政策,工作環境,心態或其他原因,產生了這一類社會”問題”。我不仇視單非。我只希望政府有明確政策,規定單非應有的權利,然後貫徹執行。這樣社會也少一點爭坳。


CY把門打開,但沒有說明!


Believe those who are seeking the truth. Doubt those who find it.


大宅

積分: 2919

畀面勳章


14#
發表於 12-4-25 09:36 |只看該作者
我覺得單雙非都要一視同人, 唔應該分開處理, 紿終呢啲孕婦唔係香港人, 若果父親係香港人, 咪等bb喺大陸出世後, 循正常程序申請來港團聚囉, 以往都係咁做o架啦!
娶大陸女人時, 唔係預咗中港2邊走咩? 唔可以話政府唔人道, 拆散佢哋家庭喎...

點評

Lalaboy  Agree  發表於 12-4-26 00:23
wong191    發表於 12-4-25 12:13
bbq2006    發表於 12-4-25 12:03
無望    發表於 12-4-25 11:42
Bubblegumbb    發表於 12-4-25 11:33
hotsing  Yes, 我都想咁講。  發表於 12-4-25 11:06
topkidsmom    發表於 12-4-25 10:30
Haz-mama  totally agree!!  發表於 12-4-25 09:42


公爵府

積分: 25126


15#
發表於 12-4-25 09:36 |只看該作者
咁單非個爸爸係香港人, 數目亦唔算多, 俾床位佢地亦唔係太大問題

不過唔可以收本地人價, 因產科服務係個女人用, 個女人唔係香港人, 就冇理由可以本地人價錢享用公共醫療服務lor

點評

ok_ko  法庭已經確認了這點。  發表於 12-4-25 09:41


珍珠宮

積分: 49988

熱血勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 12-4-25 09:37 |只看該作者
即係好似買樣野, 講明要原產地至有平保養, 要本地保養就收得好貴嘅, 咁你都要買, 以後有咩維修保養咪返原產地囉, 一係俾貴d囉, 一早知o架啦.....

又冇人迫你買呢樣野嘅! 你買得就預左啦....

點評

WSYSC  講得好!  發表於 12-4-26 00:08
蜆介鯪魚球    發表於 12-4-25 17:20


伯爵府

積分: 16757


17#
發表於 12-4-25 10:43 |只看該作者
單非循正途在港生仔, 我覺得合情合理.
但你正途搞唔掂就去衝關搞到急症室, 就唔O岩啦!


男爵府

積分: 5160


18#
發表於 12-4-25 10:48 |只看該作者

引用:我覺得單非應該享有香港生仔既權利...錯,

原帖由 sweeticandy 於 12-04-25 發表
我覺得單非應該享有香港生仔既權利...

錯, 只係不停衝關既雙非..
無錯,係可以生,但都應該俾返遊客價丫!否則反而係對香港媽媽唔公平囉!




男爵府

積分: 8888


19#
發表於 12-4-25 10:54 |只看該作者
我覺得單非可以接受


男爵府

積分: 7261


20#
發表於 12-4-25 10:58 |只看該作者

引用:我覺得單雙非都要一視同人,+唔應該分開處理

原帖由 goldvia 於 12-04-25 發表
我覺得單雙非都要一視同人, 唔應該分開處理, 紿終呢啲孕婦唔係香港人, 若果父親係香港人, 咪等bb喺大陸出世 ...
Agree!單雙非都無居港權,單非B亦必須經申請審批。



點評

szeszes  單非B審批好快, 未夠3歲前 (入學前) 就比佢來港  發表於 12-4-26 00:18
WSYSC  Agree!  發表於 12-4-26 00:09

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo