婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


象牙宮

積分: 239620


21#
發表於 12-4-29 07:50 |只看該作者
美亞 發表於 12-4-29 00:02
多謝你! .道理我是明白的.但很難做到LO. 我也想糊塗.問題是我太清醒.觀察力又太強.記憶能力又太好.所以很煩 ...
我受的苦... 寫成故事, 該多人睇. 每个人都有不同的故事.

老在想, 做蠢人, 傻仔, 會不會.... 煩腦少d? 你說一說.

太清醒.觀察力又太強.記憶能力又太好.所以很煩 ...=== 能者的特性.... 你都有齊!

點評

美亞  不是能者的特性....而是煩(腦)人的特征我都有晒~  發表於 12-4-29 09:33
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


男爵府

積分: 8410


22#
發表於 12-4-29 07:57 |只看該作者

回覆:ashleylovebb 的帖子

有時針唔咭到肉唔知痛,好難同其他人呻




公爵府

積分: 28384

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


23#
發表於 12-4-29 09:52 |只看該作者

回覆:呢個' 婆媳關係 既CHATROOM.....

呢到可以講D唔可以對屋企人講既野!!!!




大宅

積分: 1754


24#
發表於 12-4-29 12:55 |只看該作者

呢個' 婆媳關係 既CHATROOM.....

一個發洩嘅好地方





首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo