婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1182


1#
發表於 12-4-27 19:27 |只看該作者
我本人認為 呢個 婆媳關係既CHAT ROOM 開得真係好..
我咁憎果99我以為係自己問題 我呢嘉先知道 仲有咁多媽咪都係咁唔鍾意自己
果99 .. 起呢到識左好多朋友仔呀 ..!!!!!!!!!!


男爵府

積分: 6971

玩具勳章


2#
發表於 12-4-27 19:34 |只看該作者

回覆:呢個' 婆媳關係 既CHATROOM.....

Nice to meet you




大宅

積分: 4712


3#
發表於 12-4-27 19:46 |只看該作者
我直頭想佢長命過地球每一個人類
我已經說話唔避忌!點解生活仲係咁乏味?


珍珠宮

積分: 35982

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-4-27 20:35 |只看該作者
gracechanbb 發表於 12-4-27 19:46
我直頭想佢長命過地球每一個人類

我比較衰......我想睇住佢c~

點評

manicheung    發表於 12-4-29 09:56

郁D就起晒鋼, o係論壇好難生存架, 學下大方d接受人地建議, 唔好咁小家!


侯爵府

積分: 22319


5#
發表於 12-4-27 20:46 |只看該作者

回覆:ashleylovebb 的帖子

我有相反體會,係lee度見得太多衰99,發覺原來我99都唔係太衰~~~



點評

ms.smile  agree  發表於 12-4-29 23:31
manicheung    發表於 12-4-29 09:56
manicheung    發表於 12-4-29 09:56
美亞  同我一樣感覺.  發表於 12-4-27 23:03
lochehon  ME3睇完明白天外有天,人外有人,唔好身在福中不知福。  發表於 12-4-27 22:55
tingtsang  me 2, me 2  發表於 12-4-27 21:03
我沒有很多朋友, 但有你們就足夠~~~我沒有很多錢,但我所擁有的東西已經比別人多~~~我沒有很多老公, 但有一個把我寵壞就已經足夠


禁止訪問

積分: 10048


6#
發表於 12-4-27 21:33 |只看該作者

回覆:呢個' 婆媳關係 既CHATROOM.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6092


7#
發表於 12-4-27 22:44 |只看該作者

回覆 回覆:ashleylovebb的帖子

just to say hi




大宅

積分: 1313


8#
發表於 12-4-27 23:27 |只看該作者
簡直令大家一見如故


侯爵府

積分: 21276

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


9#
發表於 12-4-27 23:34 |只看該作者

呢個' 婆媳關係 既CHATROOM.....

係呢到好有共鳴。




大宅

積分: 1182


10#
發表於 12-4-27 23:53 |只看該作者

回覆 回覆:ggbwong的帖子

真係好高興認識大家 !!




男爵府

積分: 6971

玩具勳章


11#
發表於 12-4-27 23:56 |只看該作者

引用:我有相反體會,係lee度見得太多衰99,發覺

原帖由 lovececing 於 12-04-27 發表
我有相反體會,係lee度見得太多衰99,發覺原來我99都唔係太衰~~~
係一山還有一山高0者




大宅

積分: 2518


12#
發表於 12-4-28 00:52 |只看該作者

呢個' 婆媳關係 既CHATROOM.....

hi,我諗我地可以做好好既朋友,一齊傾下心事!




男爵府

積分: 8410


13#
發表於 12-4-28 06:14 |只看該作者

回覆:kingkong1104 的帖子

揮手




男爵府

積分: 5509


14#
發表於 12-4-28 08:39 |只看該作者

呢個' 婆媳關係 既CHATROOM.....

我99好好,不過自己亞媽好騎呢,喺呢度都揾到唔少共鳴




別墅

積分: 856


15#
發表於 12-4-28 18:14 |只看該作者

回覆:sharonhwyc 的帖子

讚成!




男爵府

積分: 8911


16#
發表於 12-4-28 21:37 |只看該作者
同6299姑仔既相處,有時受左氣,同老公講又無用,同自己家人講只會令兩親家不和,係呢度就可以放鬆下,呻一呻,真係


禁止發言

積分: 16954


17#
發表於 12-4-28 22:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 69036

畀面勳章


18#
發表於 12-4-28 22:17 |只看該作者
學識典樣化解


象牙宮

積分: 239620


19#
發表於 12-4-28 22:47 |只看該作者
美亞 發表於 12-4-28 22:13
如果我早些年識上來.就唔使屈左咁多年LA? 見到呢度姐妹的CASE認真令人震驚.反而覺得自己的CASE是小兒科.可 ...
可惜我那段苦日子, 沒有 BK. .... 一切都過去了, 學習原諒她人. 做人可能要 一難得糊塗!
將來自己成了別人的奶奶.
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


禁止發言

積分: 16954


20#
發表於 12-4-29 00:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo