自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 43608

醒目開學勳章 畀面勳章


21#
發表於 12-5-23 21:39 |只看該作者

引用:Quote:wahhwahh+發表於+12-5-23+16:06+如小

原帖由 grace0222 於 12-05-23 發表
Agree --> 如小朋友學嘢冇問題根本唔須REPEAT
但上到小一先知有問題呢,已經太遲,追得好辛苦呢




伯爵府

積分: 17891


22#
發表於 12-5-23 22:07 |只看該作者
我都就呢個問題問過一位好有心嘅老師, 佢答我話小朋友留唔留班取決於佢地跟唔跟得上, K1仲細, 好難睇得出佢係咪真係跟唔上, K2時如果發現小朋友同其他同學有一段距離的話就可考慮留班, 如果大家都係差唔多就唔好留喇, 如果一留班, 會做成兩個問題:
1. 佢本來做細仔, 同班同學個個都大過佢, 其實對佢有好嘅影響, 因為佢日日見到D大哥哥大姐姐, 學野都會快D, 如果一留班就會相反, 到時佢日日對住D同學仔都細過佢, 反而會學得慢D;

2. 如果K2留左班, 佢就變得比人大, 如果上到小學, 成績未如理想, 需要再留班的話, 佢就會比人大好多喇, 對佢都唔係咁好

當然, 其實真係要睇小朋友自己本身, 因為細仔都唔代理佢能力比人差好多嘅, 但如果真係有需要的話, 當然要同老師商量係咪要留班啦, 希望幫到你啦


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


23#
發表於 12-5-23 22:29 |只看該作者

引用:仲咩要repeat? 考名校?

原帖由 雪菜肉c 於 12-05-23 發表
仲咩要repeat?

考名校?
無記錯的話, 樓主仔仔好似有speech delay



點評

joeywongmy  係呀,雖然而家好左好多,但係老公都係覺得佢理解方面較差  發表於 12-5-24 08:20
            


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 12-5-23 22:50 |只看該作者
我大仔有發展遲緩,佢k1 repeat!佢係細b,身邊親戚朋友會覺得k1repeat無咩用但係我大仔係極需要k1 repeat,有醫生證明同副校長既建議~到今時今日都係勉強追到k1課程...我大仔係個別例子姐!
呢d都係要睇小朋友本身發展~細b唔一定差過大b!repeat會對小朋友心理有影響...當時我大仔都有少少唔開心~

點評

joeywongmy  我個仔又未去到呢個地步,老師話可以升班,但係朗研社姑娘話留班會好D  發表於 12-5-24 08:22


象牙宮

積分: 227985

2024年龍年勳章


25#
發表於 12-5-23 22:56 |只看該作者
木土土 發表於 12-5-23 15:32
我覺得K1好d,最好轉埋校,等於遲一年先上幼稚園,完全無其他side effect,仲會覺得小朋友好醒可增強自信心!

x 2


象牙宮

積分: 227985

2024年龍年勳章


26#
發表於 12-5-23 23:01 |只看該作者
ilovematthew 發表於 12-5-23 21:39
但上到小一先知有問題呢,已經太遲,追得好辛苦呢

this is the key point...saw many cases, the younger kids got problems in writing because their small muscles are not well developed...


別墅

積分: 650


27#
發表於 12-5-24 00:49 |只看該作者

回覆:請問大家點睇細仔REPEAT?

我個女12月,除了矮D,在學習和體動能力上,無論在幼稚園或小學都沒有問題,所以你也不用擔心,就算1月出世,也不代表成績好丶運動叻。而且出生率一年比一年高,遲一年報小學競爭會否增加?




禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


28#
發表於 12-5-24 08:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


29#
發表於 12-5-24 08:27 |只看該作者
我覺得睇返小朋友的進度而定, 即使年尾出世也不一定會比年頭出生的大B吸收力弱, 如跟到的,何苦要repeat呢? 一來小朋友可能因repeat返要讀的課程, 會覺得乏味, 沒興趣; 二來可能會覺得點解朋友仔可升班, 我就要repeat???

不過一切取決於小朋友的成長情況, 不能一慨而論!

題外話: 我最反對係一個小朋友要日日返2間kindergarten, 好慘


珊瑚宮

積分: 111996


30#
發表於 12-5-24 08:31 |只看該作者
當然 k1 ............... 越早掉淡呢件事越好


珊瑚宮

積分: 111996


31#
發表於 12-5-24 08:31 |只看該作者
bing-jing 發表於 12-5-24 08:31
當然 k1 ............... 越早掉淡呢件事越好

因爲樓主純粹爲做大細仔既問題


珍珠宮

積分: 38234

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


32#
發表於 12-5-24 09:05 |只看該作者
本帖最後由 恩盈 於 12-5-24 09:16 編輯

其實留班或者唔留班之餘,放咗學之後,家長可以俾到幾多關注同幫助個小朋友都好重要,即係家長都盡可能要課堂之外俾多D時間去幫助小朋友比較弱嘅環節去多加訓練,始終學校一班入面大約廿個小朋友,老師好難做到關顧到每一個小朋友嘅特別需要,所以課外家長響屋企嘅支援都好重要。

我會諗,如果所有客觀環境,學習模式都係一樣地重複,咁樣。。REPEAT嘅幫助其實會有幾大呢??  定係。。。唔REPEAT,然後家長同學校盡量去幫助小朋友去適應呢???

不過。。。始終係小朋友嘅能力去到邊,只有你最清楚同掌握得最多。。。又,會唔會其實你小朋友對K1所學嘅嘢已經游刃有餘,只係佢未夠成熟表現到出嚟佢係識晒架啫

點評

grace0222  Agree --> 課餘家長響屋企嘅支援都好重要  發表於 12-5-24 10:36


侯爵府

積分: 20671

遊學勳章 畀面勳章


33#
發表於 12-5-24 09:36 |只看該作者

回覆 回覆:joeywongmy的帖子

要repeat都留返個quota小學用




珍珠宮

積分: 43608

醒目開學勳章 畀面勳章


34#
發表於 12-5-24 15:56 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 12-5-23 23:01
this is the key point...saw many cases, the younger kids got problems in writing because their smal ...

因為我仔也是細仔, 今年讀緊小一, 唉, 成績跟大仔差好遠, 但又可以點? 好唔開心, 但我又不能太迫他


子爵府

積分: 14680


35#
發表於 12-5-26 13:52 |只看該作者
我覺得K2比K1好, 始終開始學習寫字外, 開始講'道理'及建立自信.
自信對'細仔'黎講好重要, 如果冇自信, 日後好多問題出現.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo