自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


1#
發表於 12-5-23 15:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-5-23 15:11 |只看該作者
k1 既課程淺,repeat 黎冇咩意思. repeat K2 會好D


大宅

積分: 1862


3#
發表於 12-5-23 15:13 |只看該作者
K2


珍珠宮

積分: 31256


4#
發表於 12-5-23 15:15 |只看該作者
joeywongmy 發表於 12-5-23 15:08
如果真係想小朋友做大仔
你地會選擇K1 REPEAT?
定係K2先REPEAT?

K2



水晶宮

積分: 58986

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-5-23 15:28 |只看該作者

回覆:請問大家點睇細仔REPEAT?

仲咩要repeat?

考名校?




公爵府

積分: 27262

hashtag影視迷勳章


6#
發表於 12-5-23 15:31 |只看該作者
咁點解唔遲1年先讀


琥珀宮

積分: 169645


7#
發表於 12-5-23 15:32 |只看該作者

引用:如果真係想小朋友做大仔你地會選擇K1+REPEA

原帖由 joeywongmy 於 12-05-23 發表
如果真係想小朋友做大仔
你地會選擇K1 REPEAT?
定係K2先REPEAT?
K2 repeat既係等於插班生,其他小朋友同家長都知,對小朋友唔係太好!我覺得K1好d,最好轉埋校,等於遲一年先上幼稚園,完全無其他side effect,仲會覺得小朋友好醒可增強自信心!如果話等課程深d先repeat,咁點解唔將repeat 既quota俾中小學階段?




別墅

積分: 613


8#
發表於 12-5-23 15:45 |只看該作者
我會遲一年先上幼稚園, 因K1又好K2又好, 小朋友見到自己的同學升班, 自己要REPEAT會好5開心的

點評

alicialee1210    發表於 12-5-24 09:37


侯爵府

積分: 23038

好媽媽勳章


9#
發表於 12-5-23 16:06 |只看該作者
Anson_Ma_Ma 發表於 12-5-23 15:45
我會遲一年先上幼稚園, 因K1又好K2又好, 小朋友見到自己的同學升班, 自己要REPEAT會好5開心的 ...

如小朋友學嘢冇問題根本唔須REPEAT,唔好講REPEAT,只係講轉全日班,小朋友知道唔可以同同學一齊都即刻話 "唔好"

點評

AAACCC    發表於 12-5-23 19:56


公爵府

積分: 26672

開心吸收勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 12-5-23 16:15 |只看該作者
wahhwahh 發表於 12-5-23 16:06
如小朋友學嘢冇問題根本唔須REPEAT,唔好講REPEAT,只係講轉全日班,小朋友知道唔可以同同學一齊都即刻話 "唔 ...

Agree --> 如小朋友學嘢冇問題根本唔須REPEAT

點評

BB200200    發表於 12-5-24 15:57
lypoon    發表於 12-5-24 09:38
alicialee1210    發表於 12-5-24 09:37
siu_to    發表於 12-5-24 09:09


珍珠宮

積分: 36940

畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-5-23 16:44 |只看該作者

請問大家點睇細仔REPEAT?

K2



http://lilypie.com/Fifth_Birthday_code.php
驕傲(Pride).貪婪(Greed).迷色(Lust).忿怒(Wrath).嫉妒(Envy).貪食(Gluttony).、及懶惰(Sloth).


男爵府

積分: 5793


12#
發表於 12-5-23 17:26 |只看該作者

回覆:請問大家點睇細仔REPEAT?

咁如果小朋友已經小一,但個思想行為仲好bb,會否重讀p1?




子爵府

積分: 14680


13#
發表於 12-5-23 20:31 |只看該作者

引用:咁如果小朋友已經小一,但個思想行為仲好bb

原帖由 jerryso1224 於 12-05-23 發表
咁如果小朋友已經小一,但個思想行為仲好bb,會否重讀p1?
到左小一, 都唔係你話想就想, 政府都冇資源比你留.



點評

BB200200    發表於 12-5-24 15:58
alicialee1210    發表於 12-5-24 09:38
Sumyeema1  so true  發表於 12-5-23 22:58


水晶宮

積分: 69113

2024年龍年勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-5-23 21:08 |只看該作者
jerryso1224 發表於 12-5-23 17:26
咁如果小朋友已經小一,但個思想行為仲好bb,會否重讀p1?
唔係想 REPEAT 就可以 REPEAT, 想 REPEAT, 無咩機會


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


15#
發表於 12-5-23 21:10 |只看該作者
joeywongmy 發表於 12-5-23 15:08
如果真係想小朋友做大仔
你地會選擇K1 REPEAT?
定係K2先REPEAT?
我大仔k3 repeat


禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


16#
發表於 12-5-23 21:24 |只看該作者

回覆:Anson_Ma_Ma 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4142


17#
發表於 12-5-23 21:31 |只看該作者

回覆:請問大家點睇細仔REPEAT?

K1




伯爵府

積分: 18265

好媽媽勳章


18#
發表於 12-5-23 21:34 |只看該作者
K1.
There's some good in this world, Mr Frodo. And it's worth fighting for.


水晶宮

積分: 67646

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


19#
發表於 12-5-23 21:36 |只看該作者
無樹無幹,做咩要repeat?
不知所謂的乙陸!!!


水晶宮

積分: 53374

畀面勳章


20#
發表於 12-5-23 21:38 |只看該作者
K2

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo