thinkpanda 發表於 12-6-22 17:05
你覺得最低工資是否幫到基層市民呢?
你覺得地鐵加價是否不合理呢?
你覺得大企業有不公平優勢,令小商戶經營困難嗎?
你覺得高鐵工程應該優先聘請本地工人嗎?
你認為舊樓強制拍賣對小市民有利定係地產商有利呢?
你認為活化廈對業主有利定商戶有利呢?
你認為應否開放內地人自駕遊來港嗎?
你認為生果生要做資產審查嗎?
你認為立法會應調查雷曼事件既責任嗎?
你認為立法會應調查曾蔭權收受利益既問題嗎?
你認為工人是否應該有集體談判權呢?
你認為立法會議員是否應該有更大自主權去提出議案呢?
你認為立法會議員應該加薪嗎?
當你諗呢d問題既時候,你可以諗下邊d議員企係你果邊?

