興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   17


大宅

積分: 2902


21#
發表於 12-8-2 12:55 |只看該作者
xopinkpink 發表於 12-8-2 12:39
應該揀keep on your iphone,咁就唔
唔該你呀 ! 你好叻呀 !!


大宅

積分: 3380


22#
發表於 12-8-19 01:11 |只看該作者

引用:試吓 http://support.google.com/mobile/bi

原帖由 xopinkpink 於 12-07-24 發表
試吓
http://support.google.com/mobile/bin/answer.py?hl=zh-Hant&topic=14252&answer=138740
喺iphone做好,返回SIII怎樣可以同步,試过唔得啊!.




男爵府

積分: 5232


23#
發表於 12-8-19 07:51 |只看該作者

回覆:孖朗媽716 的帖子

你試咗用電腦上gmail睇吓連絡人有冇先,跟住你新機返嚟時應該入咗個gmail戶口入去,佢會自動同步,如果冇,你睇吓呢度有冇剔到。
1345333890167.jpg




禁止訪問

積分: 500


24#
發表於 12-8-19 11:37 |只看該作者

引用:Quote:catherine88+發表於+12-6-23+14:02+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3380


25#
發表於 12-8-19 14:23 |只看該作者

回覆:xopinkpink 的帖子

終於搞好了,唔該哂




別墅

積分: 569


26#
發表於 12-8-19 16:14 |只看該作者

回覆:點將i phone 電話搬到s3 呢

其實只要用Bump 就可以過哂。我有三百個電話都係bump 過去




禁止訪問

積分: 175


27#
發表於 12-8-20 10:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3806


28#
發表於 12-8-20 14:20 |只看該作者
用BUMP快靚正

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo