家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15095


21#
發表於 12-7-6 10:17 |只看該作者
jessiechengkw 發表於 12-7-5 17:30
最慘有份form要找dr填ga, 一高燒我都系同d仔女入政府醫院,
到出院先知要醫生填wor, 哎搞來搞去都冇claim到 ...
對於住政府醫院索償, 有部份保險公司可以豁免醫生填寫索償表格, 只要索償附合某此特定條件 (例如保單已生效時間, 某此診斷結果, 索償金額少於某數等等).


男爵府

積分: 5503

畀面勳章


22#
發表於 12-7-6 10:49 |只看該作者

引用:Quote:jessiechengkw+發表於+12-7-5+17:30+

原帖由 遙遙爸爸 於 12-07-06 發表
對於住政府醫院索償, 有部份保險公司可以豁免醫生填寫索償表格, 只要索償附合某此特定條件 (例如保單已生效 ...
不同意!我知道間間都要填好多嘢!這是claim錢程序!mouth:




伯爵府

積分: 15095


23#
發表於 12-7-6 13:30 |只看該作者
幸福C9 發表於 12-7-6 10:49
不同意!我知道間間都要填好多嘢!這是claim錢程序!
見到你話唔同意, 真係啼笑皆非. 你又無買保險, 又唔係行內人, 你咁肯定講"間間都要填好多嘢"?


男爵府

積分: 5503

畀面勳章


24#
發表於 12-7-6 13:52 |只看該作者

引用:Quote:幸福C9+發表於+12-7-6+10:49+不同意

原帖由 遙遙爸爸 於 12-07-06 發表
見到你話唔同意, 真係啼笑皆非. 你又無買保險, 又唔係行內人, 你咁肯定講"間間都要填好多嘢"?
...
哈哈哈!我無買保險就一定唔知?我幾個朋友及同學,第一份工就做保險哪!佢地自己都無買,公司已幫佢地買哪!真係朋友就無sell我買保險哪!咩保險怎樣騙人,我知道哂哪!他們已經升到董事身分哪!有一個還在你公司宏x添!我地大家都儲蓄買樓,我地幾個朋友都有幾層樓lu!我會慢慢寫給大家分享!





伯爵府

積分: 15095


25#
發表於 12-7-6 14:08 |只看該作者
幸福C9 發表於 12-7-6 13:52
哈哈哈!我無買保險就一定唔知?我幾個朋友及同學,第一份工就做保險哪!佢地自己都無買, ...
點解你可以咁離題, 講到你班朋友買左幾層樓咁遠?

我做左保險近10年, 處理過非常多住院索償, 我再重覆一次, 係附合特定條件之下, 住院索償係可以豁免醫生填寫索償表格. 你可以繼續反駁, 不過正如你話齋, 網友眼晴係雪亮, 大家會識得分辨邊個對邊個錯.


別墅

積分: 874


26#
發表於 12-7-6 14:15 |只看該作者

引用:Quote:幸福C9+發表於+12-7-6+13:52+哈哈哈

原帖由 遙遙爸爸 於 12-07-06 發表
點解你可以咁離題, 講到你班朋友買左幾層樓咁遠?

我做左保險近10年, 處理過非常多住院索償, 我 ...
佢身體好好㗎!有病有痛攬住層樓就會好番晒!




男爵府

積分: 5503

畀面勳章


27#
發表於 12-7-6 14:17 |只看該作者

引用:Quote:幸福C9+發表於+12-7-6+13:52+哈哈哈

原帖由 遙遙爸爸 於 12-07-06 發表
點解你可以咁離題, 講到你班朋友買左幾層樓咁遠?

我做左保險近10年, 處理過非常多住院索償, 我 ...
你問,我答!就是禁簡單!你寫你做的,我寫我知道的!無離題!claim咩都要填好多嘢的,我朋友話比我知的!看大家jm怎看法哪!




伯爵府

積分: 16729


28#
發表於 12-7-6 14:36 |只看該作者
回覆 幸福C9 的帖子

我知要填好多野, 我上次claim過一次意外, 不過係agent幫我填, 所以我諗住由agent攪掂都得 !


禁止訪問

積分: 7105


29#
發表於 12-7-7 02:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 12-7-14 09:58 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


珍珠宮

積分: 39732

畀面勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章


31#
發表於 12-7-14 16:23 |只看該作者
我有幫個仔買入院同危疾.....阿仔入左2次院都CLAIMS 足曬....仲有住院現金比返我....
份CLAIMS FORM 係個AGENT 填GA, 佢即晚就來探我阿仔同比FORM 醫生填喇~


男爵府

積分: 8796


32#
發表於 12-7-14 17:11 |只看該作者
而家好多病疾都年輕化, 真係要買個保障, 冇時就係好命囉, 如果touchwood有時事"那"手唔成世, 後悔都黎唔切


男爵府

積分: 8796


33#
發表於 12-7-14 17:12 |只看該作者
唔係個個都有千萬身家係手...


男爵府

積分: 8796


34#
發表於 12-7-14 17:15 |只看該作者
第二任媽媽 發表於 12-7-6 09:38
請問有冇人幫小朋友買o左 儲蓄 for 讀書o既保險呢 ?
幫邊間, 一個月供幾多? 到 18歲 可以 ling 番幾錢 , ...
我係銀行買左份小朋友, 每月$3XX, 供17年, 到時可拎返10萬... 其實只係志在唔覺唔覺, 每月買少件衫, 就可以儲個額外錢

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo