家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16729


1#
發表於 12-7-4 10:04 |只看該作者
想請問大家有冇幫小朋友買保險 ??? 我見呢度好多人提倡唔駛買保障, 但我仍有擔心.....大病當然睇正苦, 但小病可能未必立刻幫你安排, 自己又冇錢去c+. .....

For小朋友的話, 應該買什麼比較實際呢 ????

p.s. 我已經有買緊的, 只係想cut咗d無謂嘅, 所以各agent唔駛pm我了.

點評

bktcc  若收到滋擾性pm,可通知我,謝謝!  發表於 12-7-4 12:59


水晶宮

積分: 61357

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 陪月勳章


2#
發表於 12-7-4 10:49 |只看該作者
我同你一樣, 睇到這裡好多人話唔洗買, 但我都有買到, 買了醫療, 而家有公司醫療,但我驚第時我無工做, 到時亞b 有大件事要入院, 我驚到時比唔咁多錢!

P.S. 我也請各agent 不用pm我!


禁止訪問

積分: 150


3#
發表於 12-7-4 13:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12405


4#
發表於 12-7-4 14:12 |只看該作者
回覆 taiming 的帖子

我只會幫小朋友買basic 住院保險, 一個月大約$3xx, 自己買少件衫都喺到啦! 其它保險我唔會買, 現實d 只會買醫療, 覺得已足夠


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


5#
發表於 12-7-4 14:50 |只看該作者
ecoqeleung 發表於 12-7-4 13:44
咁其實唔知你有咩係買左,其實最後就係搵個做保險既朋友出梨幫你睇下,幫你做個review ...

保險既朋友一定坤你買 !!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6#
發表於 12-7-4 14:51 |只看該作者
taiming 發表於 12-7-4 10:04
想請問大家有冇幫小朋友買保險 ??? 我見呢度好多人提倡唔駛買保障, 但我仍有擔心.....大病當然睇正苦, 但 ...

無錢更唔好買, 儲蓄起吧 !!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 4074

醒目開學勳章


7#
發表於 12-7-4 16:22 |只看該作者

回覆:小朋友保險

我有幫個仔買保險。 住院+危疾(有儲蓄成份),諗住到個仔成年後健健康康嘅…可以攞返少少錢資助吓佢讀書。 萬一健康唔好嘅…就當預先幫佢買定咗少少保額嘅危疾保險。




男爵府

積分: 5503

畀面勳章


8#
發表於 12-7-4 21:40 |只看該作者

引用:Quote:taiming+發表於+12-7-4+10:04+想請問

原帖由 大力大力 於 12-07-04 發表
無錢更唔好買, 儲蓄起吧 !!
X2 我覺得BB,小朋友,大小病凡要做手術,危疾,一定要看政府。做咩手術都係收$100一日。好似眼疾,一支眼藥水都八百至一千,青光眼要三支的。政府$100比三個月藥,每次睇私家專科都$1000哪(未計藥費),咩醫保可保到?有D病要醫一世的。




公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-7-5 11:59 |只看該作者
我只幫小朋友買住院, 冇買危疾, 不過份保險每年續期時可以改, CLAIM過又唔會加價, 定額至某個年紀, 只係二千左右一年, 抵呀, 我上年小朋友病左一星期, 用左6, 7千蚊, 都CLAIM返5千幾蚊, 如果冇得CLAIM就慘啦


伯爵府

積分: 16729


10#
發表於 12-7-5 15:35 |只看該作者
回覆 Phoebe_snufkin 的帖子


住院係咪只包住院費, 醫生同手術費包唔包 ???


伯爵府

積分: 15095


11#
發表於 12-7-5 15:41 |只看該作者
taiming 發表於 12-7-5 15:35
回覆 Phoebe_snufkin 的帖子
住院保障有好多項保障, 包括住房, 醫生費, 雜費, 手術費等等, 每個項目有個別賠償上限.


公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-7-5 15:42 |只看該作者
回覆 遙遙爸爸 的帖子

係呀, claim唔足因為過左上限


複式洋房

積分: 306


13#
發表於 12-7-5 16:20 |只看該作者
我都買了住院


男爵府

積分: 5503

畀面勳章


14#
發表於 12-7-5 16:35 |只看該作者

引用:回覆+Phoebe_snufkin+的帖子 住院係咪只包

原帖由 taiming 於 12-07-05 發表
回覆 Phoebe_snufkin 的帖子
每月比一萬蛟保費就咩都包,每月比二佰蛟保費就咩都包少少羅!正常的,保險用來保障保險公司自己利益為 先的!




男爵府

積分: 6111


15#
發表於 12-7-5 16:56 |只看該作者
taiming 發表於 12-7-4 10:04
想請問大家有冇幫小朋友買保險 ??? 我見呢度好多人提倡唔駛買保障, 但我仍有擔心.....大病當然睇正苦, 但 ...

我之前同大仔買了住院現金保, 到要claim時, 要填很多form
細女都冇買啦


伯爵府

積分: 16729


16#
發表於 12-7-5 17:05 |只看該作者
回覆 jessiechengkw 的帖子

填form唔係agent可以填咩 ??


男爵府

積分: 6111


17#
發表於 12-7-5 17:30 |只看該作者
taiming 發表於 12-7-5 17:05
回覆 jessiechengkw 的帖子

填form唔係agent可以填咩 ??

最慘有份form要找dr填ga, 一高燒我都系同d仔女入政府醫院,
到出院先知要醫生填wor, 哎搞來搞去都冇claim到, 煩煩


琥珀宮

積分: 169653


18#
發表於 12-7-6 00:11 |只看該作者

引用:Quote:taiming+發表於+12-7-5+17:05+回覆+j

原帖由 jessiechengkw 於 12-07-05 發表
最慘有份form要找dr填ga, 一高燒我都系同d仔女入政府醫院,
到出院先知要醫生填wor, 哎搞來搞去都冇claim到 ...
政府醫生填claim form要另外俾錢,睇政府醫院埋單幾百蚊真係claim黎好無謂!




男爵府

積分: 6111


19#
發表於 12-7-6 09:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jessiechengkw+於+12-07-05+

原帖由 木土土 於 12-07-06 發表
政府醫生填claim form要另外俾錢,睇政府醫院埋單幾百蚊真係claim黎好無謂!



...
同埋果刻唔會諗咁多claim嘅嘢,衹會專注系小孩身上。




伯爵府

積分: 16214


20#
發表於 12-7-6 09:38 |只看該作者
請問有冇人幫小朋友買o左 儲蓄 for 讀書o既保險呢 ?
幫邊間, 一個月供幾多? 到 18歲 可以 ling 番幾錢 , thanks!
我自己都已經買o左, 不過想知道自己有冇買得好貴o者.

** 保險經紀唔駛pm 我呀 **

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo