自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6843


21#
發表於 12-7-4 14:34 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

如果父母都唔識普通話,小朋友點溫默書?
有d小朋友連課文都未識讀.....
我爸媽40~50年前讀書一樣廣教中,我唔覺得我2老d中文文法差。
我以前一樣冇普教中,但我出mail俾國內or新加坡同事一樣冇問題。
而家既小朋友中文文法唔好,原因係因為廣教中?




王國長老

積分: 119115

王國長老


22#
發表於 12-7-4 14:45 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

事實上我見到普教中成效好好,所以我支持。



我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


王國長老

積分: 57243

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


23#
發表於 12-7-4 14:52 |只看該作者
而家d小朋友多左機會用各種網絡途徑傾偈,只著重溝通,明就得,唔理文法,口語/白字/簡稱一籮籮,當然平時傾偈無所謂,但如果佢地無好既根基,要佢地寫正式中文時會無咁順暢,如果用普通話教,起碼講同寫基本一樣,寫起上黎會比較得心應手。


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


24#
發表於 12-7-4 14:52 |只看該作者
支持.

頭一年可能係僧成績差d, 但去到小一下學期, 基本上已經無問題.

至於默書方面, 父母用返廣東話讀出來, 小朋友識得tune 台, 無問題.

p.s. 如果父母唔識, 千期唔好用普通話同佢地默tim 呀.....因為會比佢地笑 : mammy, 唔係咁讀架, 係咁咁咁讀呀.......



公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


25#
發表於 12-7-4 15:00 |只看該作者
講真,我女仲細,我都係上bk(教育果邊)睇得多先知原來依家好多小學都普教中,好彩我已幫個女報左英普班(K1),講真,我全家人都唔多識(我、我爸、我媽全部HK出世,好簡單果d就識o者,聽都未必聽得明,都唔知點教個女),我C6就好d,佢係上海做過幾年野,依家又係大陸做野,接觸b6多,唔識講,都識聽,但你話教阿女就一定唔得!所以我都覺得好好彩無幫阿女揀錯,如果唔係到升左小一先黎學,就唔知點算!

P.S. 我自己唔抗拒普教中,識多樣語言係好事黎,但絕對反對學簡單字


別墅

積分: 600


26#
發表於 12-7-4 15:20 |只看該作者
我仔學校係全普教(英文科除外),亞仔三年級,佢嘅普通話講得幾純正,好多時佢糾正我,但我講唔到佢咁卷晒痢, 對寫作都有好大的幫助.


象牙宮

積分: 216490


27#
發表於 12-7-4 15:31 |只看該作者
no


珍珠宮

積分: 44654


28#
發表於 12-7-4 15:32 |只看該作者
唔想! 怕弄巧成拙!


伯爵府

積分: 17152


29#
發表於 12-7-4 15:46 |只看該作者
贊成, 我個女小二入咗普教中班後, 中文寫作和閱讀理解進步咗好多.

其實都已回歸咗15年, 莫講話小朋友應學普通話, 我算我地父母呢輩, 細個無學依家都應該要多接觸普通話(要識講和識聽), 依家好多工種都和大陸有聯繫, 我地做咗父母呢批人如果唔與時并進, 可能好快便失去競爭力.
就算父母唔識普通話, 最好都要比仔女識, 仲可以趁同仔女温書時, 自己又學普通話.


男爵府

積分: 9600

醒目開學勳章 畀面勳章


30#
發表於 12-7-4 15:51 |只看該作者
唔好太擔心, 小朋友會好快適應的. 俾多些信心你自己+小朋友.


珍珠宮

積分: 33938

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 12-7-4 15:54 |只看該作者
小朋友上手好快,完全唔駛擔心.


珍珠宮

積分: 48676

好媽媽勳章


32#
發表於 12-7-4 15:58 |只看該作者
我唔想普教中, 因為見過有媽媽反映普教中著重拼音, 教筆順的時間相對少左. 大家考試都係考埋同一份卷, 點解唔揀d容易聽容易理解的語言? 最好間學校有得揀, 各取所需.


公爵府

積分: 28739

畀面勳章 BK Milk勳章


33#
發表於 12-7-4 16:15 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

我仔幼稚園冇學過普通話,但係小一開始就係普教中,佢就一d問題都冇,學得非常好,我都唔識普通話架,所以溫書都係佢自己溫,有時仲教番我tim,其實小朋友適應能力真係好強,唔駛太擔心




大宅

積分: 1649

陪月勳章


34#
發表於 12-7-4 17:15 |只看該作者

回覆:你地會想小一生普教中嗎

師資好的話,想!小朋友絕對有能力應付!




禁止訪問

積分: 2918


35#
發表於 12-7-4 17:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28920

好媽媽勳章 畀面勳章


36#
發表於 12-7-4 17:25 |只看該作者
我仔學校由小一都係普教,開始可能辛苦D,但習慣就學得好快.大仔六年級同講國語既人交談完全沒問題,二仔二年級,完全聽得明國語,但講就仲係怕怕地.
錢多錢少,够吃就好。人醜人美,顺眼就好。
人老人少,健康就好。家窮家富,和氣就好。
老公晚歸,回來就好。老婆唠叨,顧家就好。
孩子從小,就要教好。博士也好,賣菜也好。
長大以后,乖乖就好。房屋大小,能住就好。
老板不好,能忍就好。一切烦惱,能解就好。
堅持執着,放下最好。人的一生,平安就好。


水晶宮

積分: 57417

減齡達人勳章 2018復活節勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


37#
發表於 12-7-4 17:28 |只看該作者
超想,聽同講得多自然容易


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


38#
發表於 12-7-4 17:31 |只看該作者

上堂用普通話+默書都係+如果普通話唔好既小

原帖由 HAPPY_YY 於 12-07-04 發表
上堂用普通話 默書都係 如果普通話唔好既小朋友 普教中可能未必係一件好事 對嗎? ...
我想喎,不過因為我女玩過朗誦




珍珠宮

積分: 31256


39#
發表於 12-7-4 17:32 |只看該作者
HAPPY_YY 發表於 12-7-4 13:27
上堂用普通話 默書都係 如果普通話唔好既小朋友 普教中可能未必係一件好事 對嗎? ...

我聽過一個校長講對一d成績一般既人用普教中係唔好, 因為你用廣東話教佢都未必明何況係普教...


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


40#
發表於 12-7-4 17:32 |只看該作者
黑白豬 發表於 12-7-4 15:00
講真,我女仲細,我都係上bk(教育果邊)睇得多先知原來依家好多小學都普教中,好彩我已幫個女報左 ...

同我一樣, 基本上我全家唔識講普通話, 只係好基本嘅聽到DD. 我女都係今年8月K1英普班, 我唔擔心佢跟唔上, 3年後小一普教中更冇問題.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo