自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 1012


21#
發表於 12-7-16 09:03 |只看該作者

回覆:重溫雙非---鏗鏘集 苦了媽媽






瑪瑙宮

積分: 129351

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


22#
發表於 12-7-16 09:04 |只看該作者


侯爵府

積分: 20163

畀面勳章


23#
發表於 12-7-16 09:05 |只看該作者
我們忿怒了,:;pppp::;pppp:呢D雙非仲要攞福利,HK冇得讀咪C返大6,啲校長仲衰,冇位仲要收,C唔C


大宅

積分: 3183


24#
發表於 12-7-16 09:07 |只看該作者

引用:鏗鏘集,星期二檔案呢類節目,越來越只偏向

原帖由 See 於 12-07-16 發表
鏗鏘集,星期二檔案呢類節目,越來越只偏向B6
唔通呢d節目都係洗腦,想我哋覺得佢哋好慘...o sorry,只會令我覺得佢哋更差



點評

lojo11  令人更討厭...  發表於 12-7-16 09:56


男爵府

積分: 8974

畀面勳章


25#
發表於 12-7-16 09:19 |只看該作者
討厭B6


珍珠宮

積分: 32183

畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 12-7-16 09:24 |只看該作者
係香港讀書禁辛苦 咪鬼落黎啦
係羅湖開幾間專接收佢地既學校比果班雙非最好 !!
叫阿爺開啦 ! 由阿爺管治 唔好再煩我地香港人 :;pppp::;pppp:


伯爵府

積分: 17854


27#
發表於 12-7-16 09:25 |只看該作者

引用:葉X輝雙非爭學位仲話要政府批d父母落黎你冇

原帖由 Lavandula 於 12-07-16 發表
葉X輝雙非爭學位仲話要政府批d父母落黎你冇嘢下化?
簡直不知所謂:cen ...
呢條友真係好P k. 仲話要考慮班雙非大個後既心情。原來比人打劫完屋企仲要笑面迎人,多謝佢地。都唔知佢係咪食左X.
myphoto.jpg



點評

chiuchingm  我都有睇, 有無JM知佢係邊個  發表於 12-7-16 09:58
mc_pigpig  我一睇,就話 e 條友自己係咪無仔女架?? short short 地   發表於 12-7-16 09:28


珊瑚宮

積分: 105355

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 玩具勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


28#
發表於 12-7-16 09:26 |只看該作者


公爵府

積分: 26392

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 夏天玩到顛


29#
發表於 12-7-16 09:29 |只看該作者
真係好討厭!!


伯爵府

積分: 18627


30#
發表於 12-7-16 09:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lavandula+於+12-07-16+發表

原帖由 miffymiffyt 於 12-07-16 發表
呢條友真係好P k. 仲話要考慮班雙非大個後既心情。原來比人打劫完屋企仲要笑面迎人,多謝佢地。都唔知佢係 ...





子爵府

積分: 12462


31#
發表於 12-7-16 09:34 |只看該作者


大宅

積分: 1987


32#
發表於 12-7-16 09:41 |只看該作者

回覆:重溫雙非---鏗鏘集 苦了媽媽






禁止訪問

積分: 3720


33#
發表於 12-7-16 09:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17705


34#
發表於 12-7-16 09:43 |只看該作者


男爵府

積分: 7751

畀面勳章


35#
發表於 12-7-16 09:54 |只看該作者
睇晒成個內容...住北區ge家長都幾慘...但個黃太冇咩問題wor...佢講佢ge想法...如果大家處境調轉...為咗孩子我諗我都會行佢條路...同埋佢冇一味埋怨...佢睇嘢都好正面吖...怪就怪咁多年嚟貪曾政府唔去倒塞漏洞...視而不見...短視!...冇長遠計劃...入學率低就殺校...呢d係咩政府...唔怪得人


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 12-7-16 09:56 |只看該作者
個topic, 應該係" 苦了香港媽媽 ".....


子爵府

積分: 13267


37#
發表於 12-7-16 10:06 |只看該作者
無人叫妳來香港生, 自作自受, 苦了香港媽媽,


子爵府

積分: 13913

BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


38#
發表於 12-7-16 10:10 |只看該作者


珍珠宮

積分: 47280


39#
發表於 12-7-16 10:11 |只看該作者


伯爵府

積分: 15837


40#
發表於 12-7-16 10:12 |只看該作者
佢地呢d人真係厚顏無恥得可怕. 真係好想知道佢地受既係咩教育, 點解可教出咩都老馮咩都係必然.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo