想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3610


21#
發表於 12-7-24 11:11 |只看該作者

回覆 回覆:Money18的帖子

你早上幾多點量嫁?



有人說在沙漠不可能種花,但這個世界上,仍然有人去堅持,去灌溉,去相信有可能,因為開花的原因,並不在乎有沒有水,而是在乎你有沒有一份執著的信念。   ...


大宅

積分: 1253


22#
發表於 12-7-24 17:07 |只看該作者

回覆:kikibabyboy 的帖子

一般7點喇,總之醒咗就量,唔係就會轉身郁,好似又會唔準!




禁止訪問

積分: 8310


23#
發表於 12-7-24 17:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3610


24#
發表於 12-7-24 21:15 |只看該作者

回覆 回覆:Money18的帖子

你知道嗎?如我7點量,大約36.6到。但如9點量,就37.1到。所以哪個作準,我就不知道。




有人說在沙漠不可能種花,但這個世界上,仍然有人去堅持,去灌溉,去相信有可能,因為開花的原因,並不在乎有沒有水,而是在乎你有沒有一份執著的信念。   ...


大宅

積分: 1253


25#
發表於 12-7-24 22:16 |只看該作者
回覆 kikibabyboy 的帖子

其實要每日差不多時候量,仲要之前幾個鐘靜止 ! 你7點量完,9點又量 。。。係咪同一日?


大宅

積分: 3610


26#
發表於 12-7-25 10:38 |只看該作者
回覆 Money18 的帖子

不是同一日,,有時沒事做就訓晚咗,,發覺如我7am量和9am量的分別..
有人說在沙漠不可能種花,但這個世界上,仍然有人去堅持,去灌溉,去相信有可能,因為開花的原因,並不在乎有沒有水,而是在乎你有沒有一份執著的信念。   ...


大宅

積分: 1253


27#
發表於 12-7-25 19:30 |只看該作者

回覆:kikibabyboy 的帖子

Um...我個中醫叫我最好朝早6至8點之間量!但我覺得每日差唔多時間應該ok!




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo