想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1253


1#
發表於 12-7-22 22:57 |只看該作者
我新轉了一個中醫,佢叫我量體溫,我今個月第一次度,佢話個高溫冇咁好,你地話係咪真係咁冇機呢?
myphoto.jpg




禁止訪問

積分: 54604

畀面勳章


2#
發表於 12-7-22 22:58 |只看該作者

回覆:中醫話體溫要有36.7以上喎!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12287


3#
發表於 12-7-22 23:14 |只看該作者

引用:我新轉了一個中醫,佢叫我量體溫,我今個月

原帖由 Money18 於 12-07-22 發表
我新轉了一個中醫,佢叫我量體溫,我今個月第一次度,佢話個高溫冇咁好,你地話係咪真係咁冇機呢?




...
36.7係排卵前定後的體溫呢?




大宅

積分: 1253


4#
發表於 12-7-22 23:21 |只看該作者

回覆:iamkeroro 的帖子

排卵後呀!





複式洋房

積分: 431


5#
發表於 12-7-22 23:22 |只看該作者
家計會張體溫紙都係用36.7度黎分高低溫


翡翠宮

積分: 93930

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-7-22 23:48 |只看該作者
回覆 Money18 的帖子

我EC都說我體溫麻麻地(排卵後),食緊中藥調理中
◕順其自然啦~♥ ◕


複式洋房

積分: 139


7#
發表於 12-7-23 01:47 |只看該作者

回覆:中醫話體溫要有36.7以上喎!

Me too.. 體溫好低!




男爵府

積分: 9326


8#
發表於 12-7-23 04:43 |只看該作者

回覆:中醫話體溫要有36.7以上喎!

我低溫得35.5,高溫最高都係得36.7咋。而且keep唔到12日甘長。依家食緊排卵藥,睇下得唔得。




子爵府

積分: 10310


9#
發表於 12-7-23 08:55 |只看該作者

回覆:中醫話體溫要有36.7以上喎!

我都係好低溫,最高得36.5,六月份開始我已放鬆心情,但今個月都唔知想點,已遲19日嘛!49日,仲未肯嚟又未有,想點呀!




大宅

積分: 1253


10#
發表於 12-7-23 09:02 |只看該作者

回覆:ankielaw51 的帖子

Oh...家計會都以36.7嚟分高低!?咁低係咪就係冇機呢?好灰!




大宅

積分: 1253


11#
發表於 12-7-23 09:04 |只看該作者

回覆:ankielaw51 的帖子

你有冇睇中醫?




子爵府

積分: 11893


12#
發表於 12-7-23 09:25 |只看該作者

回覆:中醫話體溫要有36.7以上喎!

唔係睇個人嘅高低溫差距咩?差距大過最少0.3?我低溫36.7,高溫37。ec話勉強ok,再高d更好,不過就last 得唔夠耐




子爵府

積分: 10310


13#
發表於 12-7-23 11:15 |只看該作者

引用:唔係睇個人嘅高低溫差距咩?差距大過最少0.

原帖由 草子@ 於 12-07-23 發表
唔係睇個人嘅高低溫差距咩?差距大過最少0.3?我低溫36.7,高溫37。ec話勉強ok,再高d更好,不過就last 得 ...
我低溫係35.5




子爵府

積分: 10310


14#
發表於 12-7-23 11:16 |只看該作者

引用:唔係睇個人嘅高低溫差距咩?差距大過最少0.

原帖由 草子@ 於 12-07-23 發表
唔係睇個人嘅高低溫差距咩?差距大過最少0.3?我低溫36.7,高溫37。ec話勉強ok,再高d更好,不過就last 得 ...
我低溫係35.5




大宅

積分: 1651


15#
發表於 12-7-23 11:24 |只看該作者

回覆:中醫話體溫要有36.7以上喎!

咁低成點至為之好?高又要高成點叫好?




大宅

積分: 1253


16#
發表於 12-7-23 20:12 |只看該作者
咁即係點呢?


別墅

積分: 544


17#
發表於 12-7-23 20:42 |只看該作者
Money18 發表於 12-7-23 20:12
咁即係點呢?


你們好呀,你看我的post 也有分亨其實我體溫都唔係好高架jar
我已check左..應該都bingo 架啦


大宅

積分: 3358


18#
發表於 12-7-23 20:50 |只看該作者

回覆:ankibbnyc 的帖子

請問去邊睇到你體温既分享?




大宅

積分: 3358


19#
發表於 12-7-23 20:52 |只看該作者

回覆:ankibbnyc 的帖子

搵到啦!thx!!




大宅

積分: 1253


20#
發表於 12-7-23 23:36 |只看該作者

回覆:ankibbnyc 的帖子

希望好似你咁快




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo