立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 23818
珊瑚宮
積分: 112216
原帖由 nakoko 於 12-08-01 發表 我仔囉,成日摔到發炎,怕左佢,比左支抑x敵眼藥水佢旁身,痕就滴
大宅
積分: 2770
積分: 3363
原帖由 hudsonchui 於 12-08-01 發表 dr話係敏感,好似人地鼻敏感,因為佢話好多時眼同鼻都相通,敏感囉
積分: 2878
hichan 發表於 12-8-1 14:04 我有左好多年,個眼角仲會勁甩皮,好醜樣!要塗類固醇先會好番
但成日要塗類固醇好似唔係咁好喎
子爵府
積分: 11488
積分: 10918
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy