自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


侯爵府

積分: 23818

好媽媽勳章


21#
發表於 12-8-1 13:21 |只看該作者
我仔囉,成日摔到發炎,怕左佢,比左支抑x敵眼藥水佢旁身,痕就滴


珊瑚宮

積分: 112216

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


22#
發表於 12-8-1 13:39 |只看該作者

引用:我仔囉,成日摔到發炎,怕左佢,比左支抑x敵眼

原帖由 nakoko 於 12-08-01 發表
我仔囉,成日摔到發炎,怕左佢,比左支抑x敵眼藥水佢旁身,痕就滴
而家我個大女都好似我咁,隻眼又係成日痕,又成日摔




大宅

積分: 2770


23#
發表於 12-8-1 13:43 |只看該作者
回覆 hudsonchui 的帖子

有, 我係眼肚皮膚, 又痕又痛, 搽咗而家呢隻eye cream好少少囉


大宅

積分: 3363


24#
發表於 12-8-1 13:58 |只看該作者

引用:dr話係敏感,好似人地鼻敏感,因為佢話好多

原帖由 hudsonchui 於 12-08-01 發表
dr話係敏感,好似人地鼻敏感,因為佢話好多時眼同鼻都相通,敏感囉
我已經有噴nose 同洗nose ,都冇咩改變





大宅

積分: 2878


25#
發表於 12-8-1 14:04 |只看該作者

回覆:有冇人隻眼成日敏感,尤其眼角位好痕同有些痛?

我有左好多年,個眼角仲會勁甩皮,好醜樣!要塗類固醇先會好番:;pppp:




珊瑚宮

積分: 112216

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 DHA勳章


26#
發表於 12-8-2 14:58 |只看該作者
hichan 發表於 12-8-1 14:04
我有左好多年,個眼角仲會勁甩皮,好醜樣!要塗類固醇先會好番

但成日要塗類固醇好似唔係咁好喎


大宅

積分: 2878


27#
發表於 12-8-2 15:03 |只看該作者

回覆:hudsonchui 的帖子

無辦法啦,唔用一路都唔會好番




子爵府

積分: 11488


28#
發表於 12-8-2 15:04 |只看該作者
me2


子爵府

積分: 10918

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


29#
發表於 12-8-2 18:57 |只看該作者
痛就冇
有時眼會好痕囉
我有2個寶貝女,大女任何牌子既奶粉都飲,細女飲雅培3號,有1仔1女八哥狗。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo