自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


21#
發表於 12-8-14 23:33 |只看該作者
hkvcar 發表於 12-8-14 23:25
是我一个藥劑師朋友告訴我的!因我們另一朋友女兒要服食这种藥,他就說,女仔沒有所謂啦,男仔就唔係幾好, ...
專注力不足有幾種藥可以食, 咁即係邊一種 ? 定係全部都係 ?

你個藥劑師朋友自己親身經歷過定係佢見過 ? 何有醫學研究報告 ?
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


侯爵府

積分: 24392


22#
發表於 12-8-14 23:35 |只看該作者

回覆:專注不足食緊葯分享

下...我想問咩情況下醫生會要求小朋友要食藥??




禁止訪問

積分: 67964


23#
發表於 12-8-14 23:42 |只看該作者

引用:下...我想問咩情況下醫生會要求小朋友要食

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15094


24#
發表於 12-8-14 23:43 |只看該作者
其實我呢方面都有疑問, 曾經詢問健康院醫生. 佢話專注力不足唔算係病, 只係果個小朋友要多加提點. 要加埋過度活躍先算係病. 佢話個個老師都緊係想小朋友坐定定望實佢講野架啦. 如果只係專注力問題又冇其他問題, 真係唔知去邊度評估. 我問過私人機構係要整體性評估, 但就收得超貴. 只專注力評估就只係好簡單測試, 我個女實pass. 都唔知點去提升佢在課堂上的專注力?


侯爵府

積分: 24392


25#
發表於 12-8-14 23:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mrs.tan+於+12-08-14+發表下.

原帖由 heichunmum 於 12-08-14 發表
其實要醫生作專業評估,問返詳細,兼同父母達成共識才會決定開藥
哦~原來係咁...唔該晒你呀我都未去九龍醫院同個仔約期做評估...




洋房

積分: 49


26#
發表於 12-8-14 23:52 |只看該作者
我女未證實係咪專注力不足時, 醫生已經講可以食利他能, 但我查完呢隻藥既副作用, 即SAY NO.


禁止訪問

積分: 67964


27#
發表於 12-8-14 23:57 |只看該作者

引用:我女未證實係咪專注力不足時,+醫生已經講可

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 49


28#
發表於 12-8-14 23:57 |只看該作者
原來咁多人都會有呢個問題, 其實係咪宜家D小朋友叻左, 活躍少少, D老師就覺得佢地專注力唔夠, 樓上講得岩, 個個老師都想個小朋友坐定定聽書, 咁D老師就唔洗做啦。


禁止訪問

積分: 67964


29#
發表於 12-8-14 23:59 |只看該作者

引用:其實我呢方面都有疑問,+曾經詢問健康院醫生

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 49


30#
發表於 12-8-15 00:00 |只看該作者
回覆 heichunmum 的帖子

我去學生問個校長, 我女有無需要食藥, 校長即時好大反應話一定唔洗, 到底係咪D醫生求求其。


複式洋房

積分: 213


31#
發表於 12-8-15 00:01 |只看該作者
食野得又少


禁止訪問

積分: 67964


32#
發表於 12-8-15 00:07 |只看該作者

引用:原來咁多人都會有呢個問題,+其實係咪宜家D

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5111


33#
發表於 12-8-15 00:11 |只看該作者

引用:我仔13歲,+今日開始Day+1食Concerta.+佢

原帖由 Teresa 於 12-08-14 發表
本帖最後由 Teresa 於 12-8-14 23:10 編輯

我仔13歲, 今日開始Day 1食Concerta. 佢話自己集中左, 又冇咩 ...
我個醫生都有開concerta比我仔食,不過食呢隻藥好慘架,8個鐘冇胃口食野,好陰公架。




伯爵府

積分: 17200


34#
發表於 12-8-15 00:15 |只看該作者

回覆:專注不足食緊葯分享

有隻R字頭的




珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


35#
發表於 12-8-15 00:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ANNAFRIEND+於+12-08-14+發表

原帖由 heichunmum 於 12-08-14 發表
其實如果小朋友情況不至於不受控制,沒有過度活躍,only專注力問題,即係好大可能感統出現問題,長期做下感 ...
知唔知邊到有感統冇咁貴呢?




王國長老

積分: 51809

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 爸B勳章 王國長老 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 魅力王子 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


36#
發表於 12-8-15 00:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+12-08-14+發表

原帖由 moonychan 於 12-08-15 發表
知唔知邊到有感統冇咁貴呢?
感覺統合症可於政府智能測試中心做,登記後大約三個月已可做第一次詳細評估





禁止訪問

積分: 67964


37#
發表於 12-8-15 00:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Teresa+於+12-08-14+發表本帖

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1045


38#
發表於 12-8-15 00:32 |只看該作者

回覆:heichunmum 的帖子

唔該我想問下你話嗰個曾醫生係邊間醫院嘅.我今年先讀K1,宜家先返咗3,4日個校長就話,唔得呀!你仔专注力好差呀。我仔宜家都未够三岁




伯爵府

積分: 17200


39#
發表於 12-8-15 00:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Koala13+於+12-08-14+發表原

原帖由 heichunmum 於 12-08-15 發表
所以父母自己一定要多觀察多留意,不要老師一話小朋友有問題就驚曬,有d普通問題可以靠行為治療就已經可以 ...
曾E生幾$次




禁止訪問

積分: 67964


40#
發表於 12-8-15 00:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+heichunmum+於+12-08-15+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo