自由講場

跳至

首頁

尾頁
   9


伯爵府

積分: 17200


1#
發表於 12-8-14 20:59 |只看該作者
下 有用否及副作用
小學生




伯爵府

積分: 15721


2#
發表於 12-8-14 21:00 |只看該作者

回覆:專注不足食緊葯分享

約力期間會好定,好習中,約力過左就回復面目。
有機會無胃口,嘔,頭痛。




伯爵府

積分: 17200


3#
發表於 12-8-14 21:34 |只看該作者

回覆:專注不足食緊葯分享

通常幾歲食




王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 12-8-14 21:37 |只看該作者
我仔7.5yr開始食
食咗未夠半年
初初係半粒、半粒, 6月考試後加葯到1粒、半粒
暫無副作用 (佢平時已經練仙, 所以唔覺佢無胃口)

            


侯爵府

積分: 24388


5#
發表於 12-8-14 21:52 |只看該作者

回覆:專注不足食緊葯分享

我想問係咪嚴重先要食藥嫁?




男爵府

積分: 5826


6#
發表於 12-8-14 21:58 |只看該作者

引用:下+有用否及副作用+ +小學生 +

原帖由 anitapooh41 於 12-08-14 發表
下 有用否及副作用
小學生
男仔食得多会不舉!盡量不好依賴藥物!




男爵府

積分: 9099


7#
發表於 12-8-14 22:04 |只看該作者

回覆:專注不足食緊葯分享

想問你地睇邊個醫生?我姨生5歲,發覺佢既表現好唔正常,中左9成專注力不足既病徵,又有腦部羊癎,野又食得少,想知應該點去治療






伯爵府

積分: 17200


8#
發表於 12-8-14 22:17 |只看該作者

回覆:專注不足食緊葯分享

不舉?




水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


9#
發表於 12-8-14 22:22 |只看該作者
hkvcar 發表於 12-8-14 21:58
男仔食得多会不舉!盡量不好依賴藥物!
第一次聽

有冇根據 ? 資料來源?
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


禁止訪問

積分: 1370


10#
發表於 12-8-14 22:28 |只看該作者

引用:下+有用否及副作用+ +小學生 +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1370


11#
發表於 12-8-14 22:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+anitapooh41+於+12-08-14+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 78964


12#
發表於 12-8-14 22:35 |只看該作者
唔好逃避藥物,及時服用先有效果,唔通為咗性能力由佢錯過靜心學習ge黃金時間?而且冒險發展成精神病?
世上已無安樂土,人人以傷人為樂


禁止訪問

積分: 67964


13#
發表於 12-8-14 22:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+anitapooh41+於+12-08-14+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


14#
發表於 12-8-14 22:41 |只看該作者
anitapooh41 發表於 12-8-14 20:59
下 有用否及副作用
小學生其實有幾種唔同藥 ,對每個人反應都唔同.

最普遍係利他林, 呢隻副作用最多....頭痛,冇胃口, 作嘔, 難入睡...


好多時醫生都會先開呢隻

另外有d係長效, 價錢都貴d, 不過副作用會少d.

其實如果小朋友可以唔食就最好唔好食啦...


有時候唔係小朋友倚賴藥物, 係大人倚賴左...因為佢地食左真係唔同晒


醫生有叫我女食.佢過度活躍,但專注力又唔算大問題,我打算正式返左小一之後再觀察下先,如果課堂上影響唔到人,我都唔打算俾佢食....

但如果影響到其他同學,就真係要考慮...
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


15#
發表於 12-8-14 23:09 |只看該作者
本帖最後由 Teresa 於 12-8-14 23:10 編輯

我仔13歲, 今日開始Day 1食Concerta. 佢話自己集中左, 又冇咩唔舒服, 胃口正常.



翡翠宮

積分: 91777

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 12-8-14 23:13 |只看該作者
hkvcar 發表於 12-8-14 21:58
男仔食得多会不舉!盡量不好依賴藥物!

醫生冇講過喎, 有冇D資料呀


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


17#
發表於 12-8-14 23:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 91777

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 玩具勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


18#
發表於 12-8-14 23:16 |只看該作者
anitapooh41 發表於 12-8-14 20:59
下 有用否及副作用
小學生

我仔都食左半年, 佢冇出現副作用, 我都係比佢返學果時食, 不時屋企佢可以唔食


男爵府

積分: 5826


19#
發表於 12-8-14 23:25 |只看該作者

回覆:cathy-tse 的帖子

是我一个藥劑師朋友告訴我的!因我們另一朋友女兒要服食这种藥,他就說,女仔沒有所謂啦,男仔就唔係幾好,因為会引至不舉。你們如有懷疑,最好问医生啦!




大宅

積分: 3826


20#
發表於 12-8-14 23:31 |只看該作者

回覆:專注不足食緊葯分享

可否分享下專注力不足徵狀?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo